ZALICZYLEM DZISIAJ PRAWOJAZDY

Forum na którym możecie rozmawiać o wszystkim co nie związane jest z 205. Lub też chcecie prowadzić sobie jakieś dyskusje na niezwiązany temat.
Humve
Junior
Posty: 325
Rejestracja: 21 sty śr, 2004 7:57 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

ZALICZYLEM DZISIAJ PRAWOJAZDY

Post autor: Humve »

No ni stało się od dzisiaj jestem kierowcą kat.B Zdałem za pierwszym razem i się ciesze inni zdają po drugim razie, tylko że ja teorie zdalem za drugim razem. Tak więc czekam teraz nie całe 1,5 tygodnia i bede śmigał moim pugiem
PRAWKO odebrane 7 luty 2007 i autko juz moje 205 1,4 60KM + GAZ
Awatar użytkownika
HDi
Junior
Posty: 140
Rejestracja: 17 sie czw, 2006 5:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: HDi »

to uwaga na białego puga na drogach śląska :) :W :roll: :wink:
205 Rallye Ex.. peryment
Awatar użytkownika
Pieraś
Peugeot 205 Master
Posty: 2978
Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
Posiadany PUG: sprzedany
Numer Gadu-gadu: 696324
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Pieraś »

hehehe dobre :-)
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA

Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Awatar użytkownika
Rychu
Uzalezniony
Posty: 609
Rejestracja: 21 paź wt, 2003 9:56 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: ZALICZYLEM DZISIAJ PRAWOJAZDY

Post autor: Rychu »

Humve pisze:Zdałem za pierwszym razem
Humve pisze:tylko że ja teorie zdalem za drugim razem
:?: :?: :?:
Peugeot 205 1.4GT LPG
Jeśli bardzo chcesz zobaczyć moje autko to zapraszam na: http://www.Rychu.205.pl
Awatar użytkownika
mi
Maniak
Posty: 1017
Rejestracja: 28 lut pn, 2005 6:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: bytom

Post autor: mi »

czepiasz się :)
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI