obroty na biegu jałowym TU3S

Dyskusje na temat serwisowania, naprawiania oraz modyfikowania silnikow typu TU.
Awatar użytkownika
TOMBIKE
Uzalezniony
Posty: 644
Rejestracja: 12 wrz pt, 2003 6:10 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk

obroty na biegu jałowym TU3S

Post autor: TOMBIKE »

Witam, ostatnio wymieniałem sprzęgło w swoim 1.4 TU3s na gaźniku. Przy okazji dałem przyspieczacz zapłonu do naprawy (była uszkodzona membrana). Wyciągnąłem również cały gaźnik i przeczyściłem go, tylko z zewnątrz, bez rozbierania i regulowania śrubkami (aż taki dobry nie jestem żeby to robić samemu). Mój problem polega na tym że po złożeniu wszystkiego do kupy po odpaleniu auta (stało dobry miesiąc) obroty strasznie szaleją i utrzymują się na poziomie 3tyś obrotów na biegu jałowym. Aparat zapłonowy ustawiłem narazie "na oko" . Kręcenie nim pomaga zmniejszyć obroty ale wtedy kultura pracy silnika jest beznadziejna. Co mogło się stać? Coś rozregulowałem w gaźniku? To kwestia ustawienia zapłonu? Wszystkie przewody raczej podpięte i nie powinno łapać lewego powietrza. Co mam sprawdzić, starałem się złożyć wszystko starannie tak jak było przed rozbiórką. Pomocy!
Awatar użytkownika
TO-MI
Maniak
Posty: 1273
Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
Posiadany PUG: XU9J4
Numer Gadu-gadu: 604584106
Lokalizacja: Krosno/okol

Re: obroty na biegu jałowym TU3S

Post autor: TO-MI »

a śrubką zderzakową przepustnicy próbowałeś regulować :?:
jeśli nie to spróbuj nic takiego sie nie stanie a może ją przypadkiem przekręciłeś przy czyszczeniu :)
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? :)
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
Awatar użytkownika
TOMBIKE
Uzalezniony
Posty: 644
Rejestracja: 12 wrz pt, 2003 6:10 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk

Re: obroty na biegu jałowym TU3S

Post autor: TOMBIKE »

ehehe a która to? Tam jest pare różnych śrub, nic nie ruszałem wczesniej, samo się raczej nie odkręciło :)
Awatar użytkownika
TO-MI
Maniak
Posty: 1273
Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
Posiadany PUG: XU9J4
Numer Gadu-gadu: 604584106
Lokalizacja: Krosno/okol

Re: obroty na biegu jałowym TU3S

Post autor: TO-MI »

no jak ruszysz przepustnicą to zobaczysz która sie porusza bądź dobija do niej ośka przepustnicy :)
nie wiem jak to akurat w przypadku twojego gaźnika jest :D
może tyle brudu wyczyściłeś że sie tak przelot poszerzył :wink:
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? :)
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
ODPOWIEDZ