Problem z elektryką :?: :?:
Problem z elektryką :?: :?:
Witam
Mam problem i przypuszczam, że jest to elektryka, zacznę może od początku:
Samochód ,po dosyć długiej jeździe, w czasie postoju z włączonym silnikiem nagle zgasł. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce, wtedy gdy włączają się obowdy, słychać takie charakterystyczne buczenie ok 2-3 sekundy, a teraz go nie było. Po przekręceniu kluczyka dalej samochód kręci rozrusznikiem, ale nie zapala. Próbowałem go także odpalić "na pycha", ale z marnym skutkiem.
Mam Peugeota 205 wersję Green z silnkiem 1.1.
Wiecie co to może być Spotkał się ktoś z waś z czymś takim Ile może kosztować naprawa tego
Będę wdzięczny za pomoc.
Mam problem i przypuszczam, że jest to elektryka, zacznę może od początku:
Samochód ,po dosyć długiej jeździe, w czasie postoju z włączonym silnikiem nagle zgasł. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce, wtedy gdy włączają się obowdy, słychać takie charakterystyczne buczenie ok 2-3 sekundy, a teraz go nie było. Po przekręceniu kluczyka dalej samochód kręci rozrusznikiem, ale nie zapala. Próbowałem go także odpalić "na pycha", ale z marnym skutkiem.
Mam Peugeota 205 wersję Green z silnkiem 1.1.
Wiecie co to może być Spotkał się ktoś z waś z czymś takim Ile może kosztować naprawa tego
Będę wdzięczny za pomoc.
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
To słychać pompę paliwa...
jęsli byczy po przekręceniu stacyjki, znaczy, ze tłoczy paliwo ze zbiornika do wtrysku, wytrzarzajac ciśnienie w przewodzie paliwowym, potrzebne do uruchomienia silnika.
Nie buczy znaczy że :
- padła pompa
- padł bezpuiecznik od pompy
- padł przekaźnik pompy
zacznij szukac od przekaźnika, potem bezpiecznik, a dopiero na końcu wyjmij pompe jesli okaże sie ze ww elementy są sprawne.
Bezpiecznik bodajrze nr 16, ale nie pamietam dokładnie, przkaźnik, bynajmniej u mnie, jest w schowku, obok komputera.
Powdzenia
jęsli byczy po przekręceniu stacyjki, znaczy, ze tłoczy paliwo ze zbiornika do wtrysku, wytrzarzajac ciśnienie w przewodzie paliwowym, potrzebne do uruchomienia silnika.
Nie buczy znaczy że :
- padła pompa
- padł bezpuiecznik od pompy
- padł przekaźnik pompy
zacznij szukac od przekaźnika, potem bezpiecznik, a dopiero na końcu wyjmij pompe jesli okaże sie ze ww elementy są sprawne.
Bezpiecznik bodajrze nr 16, ale nie pamietam dokładnie, przkaźnik, bynajmniej u mnie, jest w schowku, obok komputera.
Powdzenia
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
Okazało się, że to był przekaźnik pompy ale teraz mam inny problem, nie ma iskry na świecach. Po przekręceniu kluczykiem w stacyjce słychać buczenie, a po pobownym przekręceniu palą się tylko dwie kontrolki jedna od akumulatora, a druga od poziomu płynu hamulcowego, co może być tego przyczyną, ja przypuszczam, że to moduł zapłonowy, a jeśli tak, to gdzie on się znajduje
P.S. Nie wchodzić w link w wiadomości nad tą, gdyż jest to wirus.
P.S. Nie wchodzić w link w wiadomości nad tą, gdyż jest to wirus.
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
A wcześniej było ok ?
Rozumiem że auta nie udaje sie uruchcomic?
ps. ciesze się ze u Ciebie był to tylko przekaźnik.
Rozumiem że auta nie udaje sie uruchcomic?
ps. ciesze się ze u Ciebie był to tylko przekaźnik.
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
Tak wcześniej było ok, a auta nie da się nadal odpalić.Orfister pisze:A wcześniej było ok ?
Rozumiem że auta nie udaje sie uruchcomic?
ps. ciesze się ze u Ciebie był to tylko przekaźnik.
1. Czy w moim aucie jest modół zapłonowy, a jeśli tak, to gdzie
2. Czy mój silnik był seryjnie montowany w wersji Green, czy mam przekładaka
Hyh samochód już działa, ale jakoś tak dziwnie pracuje. Wymieniłem modół, a że akumulator był słaby to "na pycha" i odpalił. Ale tak dziwnie pracuje, tak jakby palił tylko na 3 gary, albo jakby miał lekko opóźniony zapłon. Przypuszczam iż pali on tylko na 3 gary ponieważ jak sprawdzałem świece to nie mogłem nałożyć na jedną dobrze kapturka i zamiast dojść do końca doszedł tylko do 1/4 głębokości.
I tu mam dwa pytania:
1. Jak wcisnąć ten kapturek na świece do końca
2. Jeżeli to nie to ze świecą, to co może być tego przyczyną
I tu mam dwa pytania:
1. Jak wcisnąć ten kapturek na świece do końca
2. Jeżeli to nie to ze świecą, to co może być tego przyczyną