GTI Export - grafit w krainie granitu
-
- Uzalezniony
- Posty: 506
- Rejestracja: 14 kwie pn, 2014 1:53 pm
- Posiadany PUG: CJ
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: GTI Export - grafit w krainie granitu
Spoko, że Mariusz daje te zdjęcia i całą historię dopiero jak sprzedał ;p
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: GTI Export - grafit w krainie granitu
Jako przerywnik wrzucę trzy zdjęcia już po remoncie.
To na mostku, to pierwsza przejażdżka próbna z warsztatu
To z widokiem, to pierwszy spot w jakim GTI brał udział
To z zamkiem w tle, bo ktoś z forum miał w tym miejscu podobne /Bananowiec?/
To na mostku, to pierwsza przejażdżka próbna z warsztatu
To z widokiem, to pierwszy spot w jakim GTI brał udział
To z zamkiem w tle, bo ktoś z forum miał w tym miejscu podobne /Bananowiec?/
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
- krzyska
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2097
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
- Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Kruszwicy
Re: GTI Export - grafit w krainie granitu
Masz foty ze zlotu w Bełchatowie? Tego pierwszego po uruchomieniu i na spękanych oponach
GTI_Efekt Masy
- fila1223
- Uzalezniony
- Posty: 844
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 8:47 pm
- Posiadany PUG: 205 zenith s16 in progres
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: GTI Export - grafit w krainie granitu
czyżby to było foto z naszego spotu jak jeszcze saxo miałem ?
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: GTI Export - grafit w krainie granitu
O fotach na zlocie w Bełchatowie nie myślałem Byłem tak szczęśliwy że tam sie znalazłem z gti i jeszcze dostałem puchar za najstarszego peugeota że przez myśl mi nie przeszło cokolwiek focić
Potem myślałem o tym czy uda mi się wrócić do domu
A tyle jest w necie z tego zdarzenia:
https://www.youtube.com/watch?v=A32mabgzbs0
Fila: tak to wtedy byłeś saxo
Potem myślałem o tym czy uda mi się wrócić do domu
A tyle jest w necie z tego zdarzenia:
https://www.youtube.com/watch?v=A32mabgzbs0
Fila: tak to wtedy byłeś saxo
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
- kojot662
- Junior
- Posty: 279
- Rejestracja: 25 gru śr, 2013 2:16 am
- Posiadany PUG: 205 xs
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Gorlice
Re: GTI Export - grafit w krainie granitu
Super autko... gratulacje
tapatalk. P-8
tapatalk. P-8
peugeot 205 1.4 xs
- allman1
- Uzalezniony
- Posty: 714
- Rejestracja: 04 mar ndz, 2012 6:52 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 1,9. Pod opieką: 205 XE leżak. Ex. Green. R.I.P. 205 XRD.
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: allman1
- Lokalizacja: Leszno
Re: GTI Export - grafit w krainie granitu
No i wreszcie auto ma zasłużony temat! Gratulacje!
Re: GTI Export - grafit w krainie granitu
No właśnie...helterskelter pisze:Na tą chwilę do ogarnięcia jest gaśnięcie auta na zimnym silniku.
http://www.forum.peugeot205.pl/viewtopi ... =2&t=30719
To ci jest potrzebne....
- helterskelter
- Junior
- Posty: 194
- Rejestracja: 31 lip czw, 2008 6:02 pm
- Posiadany PUG: 205 xad lux; 205 GTI export
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: WP
Re: GTI Export - grafit w krainie granitu
Czytałem, czytałem
Jednak muszę sprostować informacje o objawach, które trapią auto. Wstępna diagnoza wynikała z obserwacji poczynionych jeszcze w Częstochowie, ale wtedy silnik, jak się później okazało, nie był zimny, bo Mariusz właśnie wrócił z myjki
Po miesiącu eksploatacji auta wiem już, że:
1. zawór powietrza dodatkowego działa prawidłowo, obroty początkowo w okolicach 1500-1800 ładnie schodzą do 1000-1100. Silnik pracuje równo, żadnego falowania itd.
2. gaśnięcie silnika występuje - czasami - na ciepłym silniku. Np. w czasie postoju na czerwonym świetle, albo właśnie po uruchomieniu ciepłego silnika, bo wtedy jest już zamknięty zawór powietrza dodatkowego.
Wydaje mi się, że problem dotyczy elektryki, bo gaśnięcie auta jest spowodowane wzrostem poboru prądu w aucie np.: włączeniem się wentylatorów (w trakcie postoju) a w skrajnych przypadkach włączeniem świateł mijania albo wentylatora nawiewu. Na tą chwilę nie bardzo wiem, gdzie szukać przyczyny. Może ktoś z Was coś podpowie.
Tymczasem auto osiągnęło okrągły przebieg 290000 km Ma już też nowe tablice.
Jednak muszę sprostować informacje o objawach, które trapią auto. Wstępna diagnoza wynikała z obserwacji poczynionych jeszcze w Częstochowie, ale wtedy silnik, jak się później okazało, nie był zimny, bo Mariusz właśnie wrócił z myjki
Po miesiącu eksploatacji auta wiem już, że:
1. zawór powietrza dodatkowego działa prawidłowo, obroty początkowo w okolicach 1500-1800 ładnie schodzą do 1000-1100. Silnik pracuje równo, żadnego falowania itd.
2. gaśnięcie silnika występuje - czasami - na ciepłym silniku. Np. w czasie postoju na czerwonym świetle, albo właśnie po uruchomieniu ciepłego silnika, bo wtedy jest już zamknięty zawór powietrza dodatkowego.
Wydaje mi się, że problem dotyczy elektryki, bo gaśnięcie auta jest spowodowane wzrostem poboru prądu w aucie np.: włączeniem się wentylatorów (w trakcie postoju) a w skrajnych przypadkach włączeniem świateł mijania albo wentylatora nawiewu. Na tą chwilę nie bardzo wiem, gdzie szukać przyczyny. Może ktoś z Was coś podpowie.
Tymczasem auto osiągnęło okrągły przebieg 290000 km Ma już też nowe tablice.
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6944
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: GTI Export - grafit w krainie granitu
Toż to prawdziwy AS! Dobre blaszki Wojtku
Powodzenia w szukaniu przyczyny upierdliwej usterki.
Powodzenia w szukaniu przyczyny upierdliwej usterki.
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Re: GTI Export - grafit w krainie granitu
Po pierwsze: masy. Po drugie: szukaj zwarć, upalonych przewodów, oderwanych pinów we wtyczkach. Po trzecie: to mi wygląda na walnięty regulator napięcia. Sprawdź akumulator i napięcie ładowania.helterskelter pisze:Czytałem, czytałem
Jednak muszę sprostować informacje o objawach, które trapią auto. Wydaje mi się, że problem dotyczy elektryki, bo gaśnięcie auta jest spowodowane wzrostem poboru prądu w aucie np.: włączeniem się wentylatorów (w trakcie postoju) a w skrajnych przypadkach włączeniem świateł mijania albo wentylatora nawiewu. Na tą chwilę nie bardzo wiem, gdzie szukać przyczyny.
-
- Nowicjusz
- Posty: 58
- Rejestracja: 20 lip pn, 2015 9:53 am
- Posiadany PUG: W przyszłości 205 Obecnie 306 - sprzedana!, 308, 406
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętokrzyskie
Re: GTI Export - grafit w krainie granitu
Aaach... jest piękny... Cieszy mnie, że ma swój temat. Zasługuje na to
Nie wiem czy dobrze pamiętam ale... pierwszą fotkę tego autka na forum wrzuciłam ja!
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Nie wiem czy dobrze pamiętam ale... pierwszą fotkę tego autka na forum wrzuciłam ja!
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
- helterskelter
- Junior
- Posty: 194
- Rejestracja: 31 lip czw, 2008 6:02 pm
- Posiadany PUG: 205 xad lux; 205 GTI export
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: WP
Re: GTI Export - grafit w krainie granitu
Masy też mi przyszły do głowy. Te, do których jest łatwy dostęp popsikałem jakiś czas temu Kontaktem40, ale rezultat na razie mało zadowalający. Na zwarte lub upalone przewody nie trafiłem, ale jeszcze nie wszystko odpinałem. Napięcie ładowania sprawdzałem także - jest w normie 14,4-14,5V. Ale profilaktycznie wymienię regulator i poobserwuję. Dzięki za podpowiedzi.2mouse pisze: Po pierwsze: masy. Po drugie: szukaj zwarć, upalonych przewodów, oderwanych pinów we wtyczkach. Po trzecie: to mi wygląda na walnięty regulator napięcia. Sprawdź akumulator i napięcie ładowania.
Re: GTI Export - grafit w krainie granitu
A nie masz za niskich obrotów jałowych, tak zupełnie przypadkiem?helterskelter pisze:Masy też mi przyszły do głowy. Te, do których jest łatwy dostęp popsikałem jakiś czas temu Kontaktem40, ale rezultat na razie mało zadowalający. Na zwarte lub upalone przewody nie trafiłem, ale jeszcze nie wszystko odpinałem. Napięcie ładowania sprawdzałem także - jest w normie 14,4-14,5V. Ale profilaktycznie wymienię regulator i poobserwuję. Dzięki za podpowiedzi.2mouse pisze: Po pierwsze: masy. Po drugie: szukaj zwarć, upalonych przewodów, oderwanych pinów we wtyczkach. Po trzecie: to mi wygląda na walnięty regulator napięcia. Sprawdź akumulator i napięcie ładowania.
- helterskelter
- Junior
- Posty: 194
- Rejestracja: 31 lip czw, 2008 6:02 pm
- Posiadany PUG: 205 xad lux; 205 GTI export
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: WP
Re: GTI Export - grafit w krainie granitu
Obroty jałowe, tak jak pisałem powyżej, wg wskazań obrotomierza wynoszą ok. 1000-1100, więc może nawet nieco za dużo niż piszą w książkach.