Pytanie do rajdowców!!!

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
Demo84
Junior
Posty: 155
Rejestracja: 04 gru czw, 2003 11:27 pm
Numer Gadu-gadu: 3082188
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Pytanie do rajdowców!!!

Post autor: Demo84 »

A mianowicie chodzi mi o uszczelke pod głowice, czy sa jakieś specialne "sportowe" uszczelki, np. w A grupowych autach??? Jakies o zwiekszonej wytrzymałości???
Wielbiciel: Peugeot 205
Właściciel: Lancia Delta HF Turbo "MARTINI"

--< http://www.ITC.yoyo.pl >--
--< http://www.Demo.Peugeot205.pl >--
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

czasem robi sie auminium/miedzi
Aluminiowe to z tego co pamietam (taka mialem)trzeba bylo w poczatkowej fazie glowice co kilka tys km dociagac (siadala)
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
narcodrive

Post autor: narcodrive »

No miedziane albo wcale.
Dwie wersje "wcale" : na paste do głowic Loctite, lub normalnie bez niczego.
Ta druga wymaga obróbki na tzw. magnesówce. (dokładność w 0,01)
Awatar użytkownika
Demo84
Junior
Posty: 155
Rejestracja: 04 gru czw, 2003 11:27 pm
Numer Gadu-gadu: 3082188
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Demo84 »

a gdzie mogą takie uszczelki zrobić??

opcja "wcale" nie wchodzi w gre
Wielbiciel: Peugeot 205
Właściciel: Lancia Delta HF Turbo "MARTINI"

--< http://www.ITC.yoyo.pl >--
--< http://www.Demo.Peugeot205.pl >--
Awatar użytkownika
Piweł
Junior
Posty: 424
Rejestracja: 03 lip czw, 2003 4:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Piweł »

...
Ostatnio zmieniony 02 sty wt, 2007 3:54 pm przez Piweł, łącznie zmieniany 1 raz.
Ex 205 GTi...
Awatar użytkownika
Demo84
Junior
Posty: 155
Rejestracja: 04 gru czw, 2003 11:27 pm
Numer Gadu-gadu: 3082188
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Demo84 »

chce miec mocna uszczelke bo chce turbine rozkręcic, i tak wymieniam wiec pomyslałem o lepszej, jesli warto
Wielbiciel: Peugeot 205
Właściciel: Lancia Delta HF Turbo "MARTINI"

--< http://www.ITC.yoyo.pl >--
--< http://www.Demo.Peugeot205.pl >--
Awatar użytkownika
Piweł
Junior
Posty: 424
Rejestracja: 03 lip czw, 2003 4:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Piweł »

...
Ostatnio zmieniony 02 sty wt, 2007 3:53 pm przez Piweł, łącznie zmieniany 2 razy.
Ex 205 GTi...
Awatar użytkownika
Michal gti
Uzalezniony
Posty: 897
Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: Michal gti »

Miedzianą może wypalić.
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

slyszalem o patentach w mocno pompowanych samochodach ze w glowicy i bloku robi sie rowek/wpust (nie wiem jak gleboki) i w to wstawia sie uszczelke.
Wtedy uszczelka jest oczywiscie wyzsza niz normalna bo czesc jej jest we wpustach...
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
narcodrive

Post autor: narcodrive »

Ja bym obstawawiał oryginał albo jakąś specjalistyczną do np: aut o zwiększonym doładowaniu. Ale ja nie znam się na turbo :wink:
Awatar użytkownika
Demo84
Junior
Posty: 155
Rejestracja: 04 gru czw, 2003 11:27 pm
Numer Gadu-gadu: 3082188
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Demo84 »

chyba poprostu zaloże nowa zwykłą uszczelke, i tez powinno byc dobrze.
Wielbiciel: Peugeot 205
Właściciel: Lancia Delta HF Turbo "MARTINI"

--< http://www.ITC.yoyo.pl >--
--< http://www.Demo.Peugeot205.pl >--
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

dokladnie tak...jak Ci wydmucha to wtedy bedziesz myslal...
Domyslam sie ze w staruszku nie bedziesz podnosil cisnienia...
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
ODPOWIEDZ