Rezerwa a komputer GTI

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Qbis
Junior
Posty: 168
Rejestracja: 15 lis pn, 2004 9:39 pm
Posiadany PUG: 205 1.6 GTI
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Grudziądz

Rezerwa a komputer GTI

Post autor: Qbis »

Ciekawi mnie caly czas jedna mysl.Otoz zauwazylem ze gdy jade naprawde na wysokich obrotach ( przeciagam na biegach ) a paliwa mam lekko ponad 1 kreske po rezerwie zaczyna nagle palic sie wszystkim znana pomaranczowa lapka na wskazniku.Po zwolnieniu na obrotach gasnie i nie zapala sie przez ladne 30 km :shock: I teraz pytanie : czy komputer w jakis sposob przewiduje dane spalanie na dany moment i informuje tym za przy takiej jezdzie zaraz zabraknie paliwa???Napewno nie jest to efekt bujania samochodem itp....
wojba
Nowicjusz
Posty: 73
Rejestracja: 27 sie śr, 2003 8:54 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: sandomierz

Post autor: wojba »

dobre:)) ale te nasze koputery madre i do tego przewidujace
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

no też mi sie mordka usmiechneła :mrgreen:
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
IGI
Junior
Posty: 240
Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: IGI »

witam, u mnie jest to samo mysle ze to moze byc taka opcja ze na wysokich obrotach pompa paliwa wtłacza w układ wieksza ilosc paliwa i poki ono wroci do zbiornika i ustali jakis poziom to mija jakis tam czas i dlatego zapala sie lampka gdyz w tym momencie jest mniejsza ilosc paliwa. takie zjawisko mam tez w lanosie wiec sam nie wiem,nawt przy polowie zbiornika przy wysokich obrotach spada mi skazowka np. do 1/4.moze i sie myle jesli ktos ma inny pomysl niech mnie poprwai Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Przecinak
Junior
Posty: 336
Rejestracja: 19 sty śr, 2005 5:06 pm

Post autor: Przecinak »

Mysle ze sprawa jest bardziej prozaiczna i poprostu paliwo od przeciazenia dluzej znajduje sie w tylnej czesci zbiornika (czujnik poziomu jest chyba przy pompie) a ze ma tlumik i dosc dluga bezwladnosc zeby wskazowka nie tyrpalo z byle powodu to powstaje wlasnie taki 'efekt pamieci" ;)
Peugeot 205 GRIFFE :) Sliczny zielony i z sercem lwa :)
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

tak jest i bedzie!
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
Michal gti
Uzalezniony
Posty: 897
Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: Michal gti »

Przy przyspieszaniu paliwo odpływa do tyłu i wtedy "pływak", który jest obok pompy, podaje że jest rezerwa :wink:
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Ja na wyscigu gorskim mialem 1/2 baku zalane! I na ostatnim lewym zakrecie, na slicku jadac w lewo, przy 130km/h bylo takie przeciazenie ze mi sie rezerwa zaswiecila!!

Na mecie zgasla, i wskazowka powoli spowrotem powrocila do pionu!

Jak dzien wczesniej jezdzilem z 1/4 baku (lzejsze auto) to od polowy wyscigu zaczynal samochod slabnac, tracic moc, przerywac w zakretach.

Tak juz GTI maja
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Qbis
Junior
Posty: 168
Rejestracja: 15 lis pn, 2004 9:39 pm
Posiadany PUG: 205 1.6 GTI
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: Qbis »

moral z tego taki aby nie przyspieszac i ostro nie zakrecac :D:D:D a problemu nie bedzie
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

Pompa duzo pompuje przy WOT stad zapalanie sie rezerwy (tez to zauwazylem)
W inteligencje komputera przestaniesz wierzyc jak to rozbierzesz...kalkulatory bywaja bardziej skomplikowane :D
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
ODPOWIEDZ