urwana śruba odpowietrznika hamulców...

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
sroger
Nowicjusz
Posty: 99
Rejestracja: 22 maja ndz, 2005 11:29 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa

urwana śruba odpowietrznika hamulców...

Post autor: sroger »

dzisiaj wymieniałem uszczelkę tłoczka zacisku hamulca i wszystko było ok.
później chciałem odpowietrzyć hamulce zaczęłem od tyłu i chciałem odpowietrzyć przód no i urwałem śrubę odpowietrznika hamulców przy zacisku.
Hamulcy prawie nie mam , nie hamuje mi prawy przód.
Wiem że nie wykręce tej reszty odpowietrznika,wiec muszę jechać do warsztatu.
Czy w Shellu robią takie rzeczy???
Operacja wykręcenia odpowietrznika i odpowietrzanie całego układu , ile może to kosztować w Shellu???

Proszę o pomoc.
Peugeot 205 , 1.8 diesel , 1984r. , 60KM
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

mozesz to sobie zrobić z pomoca kumpla. jednen pompuje pedałem hamulca a drugi kreci kluczem bo nie wiem czy ta srube wykręcisz czy nie bedziesz musiał zmieniac całej cześci!
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

NO NIESTETY URWANE ODPOWIETRZNIKI POWODUJA NAJCZĘSCIEJ TO ZE TRZEBA WYMIENIC CAŁY ZACISK LUB CYLINDEREK ALE JAK NIE CIEKNIE TO ODPOWIETRZ UKŁAD POPRZEZ ODKRĘCANIE WEZYKA DOPROWADZAJACEGO PŁYN JA TAK ROBIŁEM U SIEBIE GDYZ NIE MOGŁEM ODKRECIC ODPOWIETRZNIKA A NIE CHCIAŁEM GO URWAĆ
invictus

Post autor: invictus »

jjjasne -urwany odpowietrzenik da sie wykrecic z zacisku, chyba ze komus sie nie chce bawic. U mnie w miescie jest nawet dziadzio co sie tym zajmuje
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

ALE Z ALUMINIOWYMI CZESCIAMI TO CIEZKO PEWNIE ZE NIERAZ SIE UDA ALE ZADKO NAJLEPSZY PATENT NA TO ZEBY NIE URWAĆ TO DUZO ODRDZEWIACZA LUB SOBI EKUPIC NA ALLEGRO PALINIK (KOSZT 6ZŁ) I ROZGRZAC DOBRZE I ELEGANCKO SIE ODKRECI
invictus

Post autor: invictus »

hmmm, a nie latwiej po palnik skoczyc do np. reala ??

poza tym jezeli obie czesci sa alu, to raczej problemu nie ma... gorzej stal+alu lub stal+stal
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

NO WŁASNIE ZE STALA NIE JEST TAK ZLE NIZ Z ALU
invictus

Post autor: invictus »

alu nie koroduje pod wplywem zwyklego powietrza -potrzeba soli
czyli alu koroduje w zime a stal caly rok :D
Awatar użytkownika
Ninja
Uzalezniony
Posty: 640
Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Ząbki k. W-wy

Post autor: Ninja »

Ja mialem identyczna sytuacje 2 miechy temu.
Pekl mi gumowy przewod przy kole i trzeba bylo go wymienic a potem odpowietrzyc uklad.
Oczywiscie oba zaworki sie zapiekly i pourywaly przy odkrecaniu (i zaden palnik nie pomogl). Generalnie wydobyc tego bez uszkodzenia gwintu sie nie dalo a odpowietrzenie przez przewody nie przynosilo rezultatow.
Final: "nowe" zaciski po 80zl = 160zl i hamulce dzialaly bez zarzutu
Był - 1.8 D, 60 KM/4600 obr./min., 110 Nm/2600 obr./min. - masakrator :twisted:

Jest - VW ;)
invictus

Post autor: invictus »

bo do tego trzeba miec taki "specjalniejszy" wiertelek 8)7
Awatar użytkownika
Ninja
Uzalezniony
Posty: 640
Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Ząbki k. W-wy

Post autor: Ninja »

I spawarke na podwójnym gulgulatorze z bambusową elektrodą 8)7
Był - 1.8 D, 60 KM/4600 obr./min., 110 Nm/2600 obr./min. - masakrator :twisted:

Jest - VW ;)
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

alu nie koroduje pod wplywem zwyklego powietrza
NI EMUSI KORODOWAĆ ALU MA TAKIE COS ZE SIE ZAPIEKA (SKLENIA , NIE WIEM JAK TO FACHOWO OKRESLIĆ) I SIE UKRECA ALE PRAWDE MÓWIAC TO I STAL I ALU TO JEDNA WIELKA LIPA W TYCH ODPOWIETRZNIKACH NAJCZESCJEJ SIE ZAPIEKA I DUPA POWINNI TO JAKOS INACZEJ ROZWIAZAĆ
invictus

Post autor: invictus »

no wlasnie statry o tym mowie jak masz stal+alu to sie zapieka
alu+alu sie nie zapieka
Awatar użytkownika
Ninja
Uzalezniony
Posty: 640
Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Ząbki k. W-wy

Post autor: Ninja »

Moze i alu+alu sie nie zapieka ale zacisk masz stal a odpowietrznik alu wiec sie zapieka. Te odpowietrzniki to moze mosiezne powinni robic?
Był - 1.8 D, 60 KM/4600 obr./min., 110 Nm/2600 obr./min. - masakrator :twisted:

Jest - VW ;)
invictus

Post autor: invictus »

wiem!! ze tak jest i sie zapieka, ale moj post tyczyl sie tego co blaszka napisal -ze alu jest be
nie alu jest be, tylko pomieszanie z poplataniem jest be

co do gulguwarki z elektroda kokosowo-bambusowa -to moznaby opatentowac i kase trzepac :twisted:
ODPOWIEDZ