hm...co jest??

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
kes19690
Junior
Posty: 188
Rejestracja: 04 maja wt, 2004 4:08 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

hm...co jest??

Post autor: kes19690 »

czasami jest tak ze nie chce mi odpalic, poprostu zero reakcji; kontrolki sie swieca, ale jak daje na start to wszystko gasnie i nic. Najczesciej jest tak jak posiedze w samochodzie np. z włączonym radiem (miałem tak 2 razy). Podjechał kumpel i odpalilismy z kabli i potem wszystko OK. O co chodzi??
Peugeot 205 XS - BeMoWo......!!!

http://www.kes19690.peugeot205.pl/
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4907
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

odpowiedz zabrzmi trywialnie ale to pewnie slabe aku, albo problemy z ladowaniem :mrgreen:
Awatar użytkownika
mi
Maniak
Posty: 1017
Rejestracja: 28 lut pn, 2005 6:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: bytom

Post autor: mi »

może nie być styku na klemie
Qbis
Junior
Posty: 168
Rejestracja: 15 lis pn, 2004 9:39 pm
Posiadany PUG: 205 1.6 GTI
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: Qbis »

brak masy tzn. zbyt slabo jest "umasowiony" lub tez przeczysc zaciski i wyjscia z akumulatora
Awatar użytkownika
Pagi
Maniak
Posty: 1027
Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
Numer Gadu-gadu: 35314
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Pagi »

Raczej nie problemu z ladowaniem, bo skoro po odpaleniu z kabli jak pochodzi jest ok, a jak rozladuszesz troche aku np. radiem to sa problemy.

Sprawdz tak jak koledzy radza, klemy i inne bajery, a ładowanie sprawdz woltomierzem, powinienes miec w okolicach 14,5V na akumulatorze przy chodzacym silniku. Jak nie masz woltomierza to poprostu zdejmij kleme przy pracujacym silniku na lekkim gazie, nie powinien zgasnąć.
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...
Qbis
Junior
Posty: 168
Rejestracja: 15 lis pn, 2004 9:39 pm
Posiadany PUG: 205 1.6 GTI
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: Qbis »

meoda ryzykowna.!!!!!!!!!!!!!!!!14,5V na wolnych obrotach????!!!!chyba na alternatorze od Jelcza!!!!!!Jezeli dysponujesz miernikiem wlacz swiatla mijania wcisnij gazu w granicach 1500 - 3000 tys. i koniecznie musi byc powyzej 13V przy nizszych i ok 14V przy wyzszych.Jak bedzie kiepsko to najpierw przeczysc klemy na aku, sprawdz mase, pasek , ewntualnie styki na alternatorze ( chodzi o kable )
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

na jalowych mam 14.34 przy wlaczonych swiatlach 8)
od jelcza to predzej 24V :P
Awatar użytkownika
Pagi
Maniak
Posty: 1027
Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
Numer Gadu-gadu: 35314
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Pagi »

oczywiscie ze przy sprawnym regulatorze napiecia powinno ono byc powyzej 14V, regulator jest na napiecie bodajrze 14,6V.
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...
Qbis
Junior
Posty: 168
Rejestracja: 15 lis pn, 2004 9:39 pm
Posiadany PUG: 205 1.6 GTI
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: Qbis »

a nie na jalowych obrotach i wlaczonych swiatlach 14,5 :shock: .Regulator wymienialem ok tygodnia temu i 14,5V na jalowych wg mnie raczej nie jest mozliwe.Ale skoro tak masz to widocznie tak jest chyba ze miernik jakiego uzywasz ma blad pomiaru 10 % :D
ODPOWIEDZ