tylnie zawieszenie

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
stachu

tylnie zawieszenie

Post autor: stachu »

Po kupnie samochodu oba kola staly na jednakowej wysokowsci od pewnego czasu jedna strona sie obnizyla i stoi nizej przyczyn na dziurach nie ma pelnej amortyzacji odbija caly tyl co to moze oznaczac???
Awatar użytkownika
Heler
Junior
Posty: 299
Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:46 am
Posiadany PUG: Inny, Seat Cordoba
Numer Gadu-gadu: 975861
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Heler »

Stawialbym na amortyzatory z tylu.
Przesiadka do wiekszego i rodzinnego...ale juz sobie obiecalem powrot do 205, tym razem tylko w wersji GTI :D
Wojtek_nurek
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: 26 lip śr, 2006 6:36 pm
Posiadany PUG: Junior
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wojtek_nurek »

U mnie jest to samo. Z lewej strony zrobiło sie niżej.
Co masz na mysli pisząc o amortyzatorach, jaki mogą mieć wpływ na wysokość zawieszenia?
Pozdrawiam
Wojtek

205 Junior
Awatar użytkownika
smug
Uzalezniony
Posty: 551
Rejestracja: 28 maja ndz, 2006 10:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Krakow,Bochnia i okolice

Post autor: smug »

Jak nie amortyzator to moze uciagnelo Ci drazek :P albo cos z gumami.A kola stoja prosto?
Albo moze byc tak ze ktos to zle zlozyl i jest jedna strona przestawiona o zabek na wieloklinie,a Ty tego wczesniej nie zauwazyles :roll:
Awatar użytkownika
Michal
Junior
Posty: 465
Rejestracja: 02 maja ndz, 2004 1:11 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: Michal »

Jezeli tyl skacze to amortyzatory padly...
Moj profil -> http://www.Michal.205.pl
Automobilklub Galicyjski -> http://www.agalicyjski.pl
Awatar użytkownika
Lord Devil
Peugeot 205 Master
Posty: 2609
Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
Numer Gadu-gadu: 6446898
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Lord Devil »

Odpowiedz jest tylko jedna dobra. Przerabialem to kilka razy. Amortyzator nie ma nic do rzeczy. Jest zuzyty-wytarty czop i stad ta roznica. Nalezy wymienic na nowy, szybkie tanie rozwiazanie - wybic czop i obrocic o 180 stopni.
Car Valeting, Car Detailing.
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

hmmm... a czy jeśli byłby wyraty, to nie byłoby luzu?
i dlaczgo miałby zacząć skakać na dziurach??
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

ja to przechodze i moj kolega tez przechodzil -odp: zmeczony drazek skretny
Awatar użytkownika
smug
Uzalezniony
Posty: 551
Rejestracja: 28 maja ndz, 2006 10:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Krakow,Bochnia i okolice

Post autor: smug »

Czyli tak jak mowilem.Drazek.
Jest zuzyty-wytarty czop i stad ta roznica. Nalezy wymienic na nowy, szybkie tanie rozwiazanie - wybic czop i obrocic o 180 stopni.
Nie koniecznie gdyz bardziej prawdobne jest wybicie sie belki niz czopa.No chyba ze jakis kiepski byl zalozony
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

tja... to pytanko drugie.. jak się taki zmęczony drążek przekręci i ząbek.. to na jakiś czas będzie ok??

czy ... ile więcej roboty jest z wymianą drażka?? bo akurat taki mam..
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

na filmiku wheelers dealers masz to pokazane -odkrecasz z jednej strony 13 a z drugiej wybijasz takim specjalntm wybijakiem (mlotek inercyjny czy jak to sie tam zwie)
Wojtek_nurek
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: 26 lip śr, 2006 6:36 pm
Posiadany PUG: Junior
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wojtek_nurek »

na filmiku wheelers dealers masz to pokazane -odkrecasz z jednej strony 13 a z drugiej wybijasz takim specjalntm wybijakiem????????

Zkąd wziąść ten filmik?
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

a ktoś wie... czym można zastąpić młotek inercyjny??

PS. wydaje mi się że każdy jest inercyjny :P ale może nie... :wink:
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
iveras
Maniak
Posty: 1068
Rejestracja: 05 paź wt, 2004 9:27 am
Posiadany PUG: Roland Garros
Numer Gadu-gadu: 1660813
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdansk

Post autor: iveras »

woocash pisze:PS. wydaje mi się że każdy jest inercyjny :P ale może nie... :wink:
no w sumie, kiedy bierzemy zamach młotkiem to nadajemy mu inercji, co widać gdy młotek wyślizgnie nam się z ręki podczas zamachu, nieprawdaż? :>
If she said "it's Chelsea or me" ... would You miss her?
_________________
Suzuki GSF600S "Barracuda"
Awatar użytkownika
smug
Uzalezniony
Posty: 551
Rejestracja: 28 maja ndz, 2006 10:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Krakow,Bochnia i okolice

Post autor: smug »

widze ze sie nam temat zamieni z zawieszenia na techniki rzutu mlotkiem :P 8)7
ODPOWIEDZ