ZROBIONE!!! zegary i znaczek <lol> ---> FOTKI<-

Tutaj możecie rozmawiać o wszystkim co jest związane z różnego rodzaju przeróbkami auta.
Awatar użytkownika
grzechuuu205
Maniak
Posty: 1417
Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
Numer Gadu-gadu: 2800082
Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)

ZROBIONE!!! zegary i znaczek <lol> ---> FOTKI<-

Post autor: grzechuuu205 »

Narzeszcie zrobiłem obrotek i znaczek na grilu... ocencie jak to wygląda wszystko :D

zegary w trakcie obróbki (obrotek pochodzi od Forda Scorpio 92r.) do tego zrobiłem czerwone podświetlenie! ale nie mam fotki... moze keidys dam...

Obrazek

pocięty obrotek:
Obrazek

Obrazek
Obrazek

i jeszcze znaczek! :)
Obrazek
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu :) :)
Obrazek
RaVi86

Post autor: RaVi86 »

Nieźle nawet ladnie sie wpasował ten obrotomiesz ale moze trzeba bylo zostawić czerwoną wskazówke chociaż czarna też dobrze wygląda :wink: a co do znaczka na grilu Robota Pierwsza klasa pozazdrościć :P
Awatar użytkownika
Pagi
Maniak
Posty: 1027
Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
Numer Gadu-gadu: 35314
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Pagi »

Z czego ten znaczek w grilu?
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...
Awatar użytkownika
cheatoss
Maniak
Posty: 1656
Rejestracja: 24 maja pn, 2004 1:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: cheatoss »

wyglada na 206
ObrazekObrazekObrazek

sprzedany :(
Awatar użytkownika
grzechuuu205
Maniak
Posty: 1417
Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
Numer Gadu-gadu: 2800082
Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)

Post autor: grzechuuu205 »

206stka. tylko zauwazyłem ze te znaczki z 206stki lepiej wygladają na autach o jasnych kolorach (nie zebym sie chwalił) ;) ale poprostu na ciemnych autach jakby za mocno sie ten chrom w oczy rzuca... a robota ogólnie nie była cieżka tyle ze ten znaczek jeszcze nie jest dokonca przykręcony (lata jeszcze troche) ale jutro to zrobie...

Dodano po 19 minutach:

tak tyo wygląda w nocy (oświetlenie w rzeczywistopsci jest 5 razy lepsze ale musaisłąme w aparacie przysłone tak ustawic wiec tak ciemno wyszło (na górze widac zmieniny ten "pasek"
Obrazek

Dodano po 7 minutach:

aha, czerwonej nie mogłem zostawic bo jest czerwone podswietlenie i wskazówki sie zlewały z tłem w noicy....
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu :) :)
Obrazek
Humve
Junior
Posty: 325
Rejestracja: 21 sty śr, 2004 7:57 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: Humve »

grzechuuu205 czy ten obrotomierz wpasowałeś bez problemu bo ja też chce zrobić w desce rozdzielczej bo mam cyfrowy ale gówno to daje i brzydko wygląda, i czy trudno jest to wymienić tz deske rozkręcić.
PRAWKO odebrane 7 luty 2007 i autko juz moje 205 1,4 60KM + GAZ
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

obrotka fajnie wpasowana
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
grzechuuu205
Maniak
Posty: 1417
Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
Numer Gadu-gadu: 2800082
Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)

Post autor: grzechuuu205 »

witaj Humve!

deska (daszek) trzyma sie na śrubach i na zatrzaskach, które zaznaczyłem na zdjeciu ponizej... (musisz zdjąc pokrywy(to są te srebrne platiki u mnie) , musisz tez zdjąc pokrętła od nawiewu (pociągnąć) i tam bedą tez dwie śruby) ... te dwie śruby które znajdują sie pod kierownicą nie wychodzą do konca, tylko sie odkręcają. jak wszystko odkręcisz to musisz wycignąć daszek (ale uwazaj na takie bolce co są włąsnie pod kierownicą bo moga sie połamac (mi sie złamnało jedno) ale to w niczym nie przeszkadza.. :)

Obrazek

jak juz zdejmiesz daszek to musisz odkręciz zegary (tam bedą dwie śruby na wierzchu) potem musiz poodłączac wszystkie wtyczki (bedą 4) i musisz zjdjąc linke - (otówrz maske i tam bedzie taka linka szła... wez ją wpchnij w kierunku kabiny pasrzerskiej) to wtedy te zegary sie wypchną ) nasteponie zdejmij linke (bedzie na zatrzasku), jak juz je zdejmiesz to bedziesz musiał zdjąc szybke . w tym celu odkręcisz dwie śruby co trzymają taśme do oświetlenia zegarów. i wtedy wyjmiesz z zatrzasków szybke (a raczej cały palstik co jest z szybką.) jak juz to zrobisz to wyjmujesz tą balaszke gdzie jest napis PEUGEOT i juz....

jak bedziesz potrzebowął fotek to mów, to wtedy walne na forum :)
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu :) :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Damian1p
Uzalezniony
Posty: 703
Rejestracja: 12 kwie wt, 2005 12:31 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Damian1p »

duzo bylo problemow z podlaczeniem tego obrotomierza? mozesz w skrocie napisac jak wyglada takie podlaczenie?
Nie drażnij Lwa, bo Lew to Ja
http://damian1p.peugeot205.pl/
Awatar użytkownika
grzechuuu205
Maniak
Posty: 1417
Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
Numer Gadu-gadu: 2800082
Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)

Post autor: grzechuuu205 »

wiec tak:

na początek musisz byc pewny ze obrotek jest przystosowany do aut czterocylindrowych (w moim przypadku na obrotku była liczba 4), i ze ma trzy wyjscia/wejscia (3 bolce np.)
na tym zdjeciu widac tą liczbe "4":
Obrazek

z tyłu obrotka sa te bolce (1) do + (wziołem od zasilania wskazówki od benzyny- przykreciłem drucik pod nakrętke - koło niej jest taki WIELKI + narysowany)- na płytce od obrotka było napisane "B+" (2bolec) to - wziołem go od tych baleków na amortyzatorach- ale wystrczy jakakolwiek masa, na obrotku było napisane "EARTH" czyli masa (3 bolec) to sygnał. ciągnie sie kabelek do kostki z czterema Pinami. kostka ta jest po prawej stronie cewki (pod kablem wysokiego napiecia) - odpinami tą kostke i sygnał jest w 2 albo 3 pinie- niepamietam. (musicie tak podłaczyc zeby stykały te kable) najlepiej od przodu kostki przyłozyc kabel i wcisnąć kostke do wtyczki. (nie bójcie sie podłaczyc pod inne piny - NIC SIE NIE SPALI) ;) natomiast na płytce obrotka było napisane SIGIN - wejscie sygnału.

na zdjeciu widac te bolce 3....
Obrazek

aha a zanim bedziecie wpasowywac ten obrotek i montowac - sprawdzcie czy działa ;) zeby nie była robota na darmo... (+ pod +od aku, minus do karoserii i sygnał z kostki...)

w razie pytan walic smiało--- ja tez miałem wątpliwości :P
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu :) :)
Obrazek
Awatar użytkownika
rahueme
Junior
Posty: 121
Rejestracja: 13 wrz śr, 2006 2:41 pm

Post autor: rahueme »

odswierze temat :) grzechu a skad wzieles te biale zegary tzn pod obrotomierz, bo trzeba bylo go lekko przykrocic prawda ? moze jakis szablon, a i ciezko go wpasowac do licznika ? dzis powinnem miec tez od scorpia obrotek i chce sobie zamontowac, przyznam ze bardzo to efektownie wyglada :) 5+ za pomysl
BARON-DEMON

Post autor: BARON-DEMON »

http://www.moman.pl/

najlepsze tarcze jakie widziałem !!!! można zaprojektować własny wzór!!!!!!!!!! i nie drogo
Munne
Peugeot 205 Master
Posty: 2689
Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
Numer Gadu-gadu: 10090927
Lokalizacja: Karlstad/Lublin

tarcze

Post autor: Munne »

BARON-DEMON pisze:http://www.moman.pl/

najlepsze tarcze jakie widziałem !!!! można zaprojektować własny wzór!!!!!!!!!! i nie drogo
Ciekawa ofera!
Kazda morda pasuje do Forda!
Ferguss

Post autor: Ferguss »

Jeżeli nie mają czegoś w ofercie to musisz zebrać 5 chętnych na takie same tarcze jak chcesz - tak napisali w mailu.
BARON-DEMON

Post autor: BARON-DEMON »

myślę że o to chyba by nie było problemu, wydaje mi sie że dużo ludzi z naszego klub by chciało mieć taie zegary?? jak uważacie?
ODPOWIEDZ