1.Czy zeby wyciagnac silniczek 1.6 gti trzeba drzec go razem ze skrzynią?Czy mozna tpo rozdzielić i wyciagac sam motor? Pytam bo słyszałem ze jest za mało miejsca aby odciagnac skrzynie na tyle aby wałek sprzegłowy wysunoł sie z koła zamachowego. 
2.Kolejne pytanko -gdzie jest ten otwór w skrzyni przez który wkłada sie wiertło aby zblokowac koło zamachowe w celu wymiany paska rozrzadu? Moze jakies zdjecie. 
Ostatnie pytanko 
3.Gdzie jest wlew i wylew oleju ze skrzyni biegów BE1. Przygladałem sie temu i nie jestem pewny do konca.
Dzieki za pomoc
			
			
									
						
							Wyjmowanie silnika
- 
				b182
 - Uzalezniony
 - Posty: 689
 - Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
 - Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
 - Numer Gadu-gadu: 6262732
 - Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
 - Kontakt:
 
Wyjmowanie silnika
Pug sprzedany
			
						- stef
 - Uzalezniony
 - Posty: 995
 - Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
 - Posiadany PUG: 205mi16
 - Numer Gadu-gadu: 4896812
 - Lokalizacja: okolice Lublina
 - Kontakt:
 
Silnik razem ze skrzynia to mozesz jednie opuscic z calymi sankami! Jezeli chcesz drzec do gory to najpierw musisz wyciagnac skrzynie dolem!
Takiego otwora w skrzyni nie ma! On jest na kole pasowym od strony walka rozrzadu! Zdejmij prawe kolo, poodkrecaj oslony plastikowe odpowiednio ustaw rozrzad i znajdziesz te miejsca blokowania rozrzadu!
Na samym dole skrzyni jest sruba do spuszczania oleju! Poszukaj dobrze! A do nalewania mozesz uzyc miejsce w ktorym jest plastikowy "korek" odpowietrzajacy - taki czarny. Szukaj go od gory - niedaleko lapy od sprzegla!
PS. info dotycza silnika 1.9GTi ale w 1.6 na pewno jest identycznie!
			
			
									
						
										
						Takiego otwora w skrzyni nie ma! On jest na kole pasowym od strony walka rozrzadu! Zdejmij prawe kolo, poodkrecaj oslony plastikowe odpowiednio ustaw rozrzad i znajdziesz te miejsca blokowania rozrzadu!
Na samym dole skrzyni jest sruba do spuszczania oleju! Poszukaj dobrze! A do nalewania mozesz uzyc miejsce w ktorym jest plastikowy "korek" odpowietrzajacy - taki czarny. Szukaj go od gory - niedaleko lapy od sprzegla!
PS. info dotycza silnika 1.9GTi ale w 1.6 na pewno jest identycznie!
- grzechuuu205
 - Maniak
 - Posty: 1417
 - Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
 - Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
 - Numer Gadu-gadu: 2800082
 - Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)
 
- moralez
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4915
 - Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
 - Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
 - Numer Gadu-gadu: 2955602
 - Lokalizacja: Włocławek
 - Kontakt:
 
malo fantazji maszstef pisze:Silnik razem ze skrzynia to mozesz jednie opuscic z calymi sankami! Jezeli chcesz drzec do gory to najpierw musisz wyciagnac skrzynie dolem!
ja wyjmowalem silnik ze skrzynia wyciagajac caly zestaw do gory
Najpierw mozna wyciagnac srube z poduszki kolo polosi, odkrecic nakretke z poduszki po stronie pasazera, podwiesic silnik za fabryczne mocowania i powoli odkrecac nakretke mocowania skrzyni biegow lekko opuszczajac calosc, Po odkreceniu nakretki trzeba troche pomanewrowac gora dol i sruba powinna wyjsc z poduszki, potem jeszcze lekko przekrecic caly zestaw tak zeby sruba minela lape, potem mozna zaczac wyciagac silnik, calosc ustawi sie pod katem i wyjdzie gora bez problemu
jesli chodzi o wyjmowanie samego silnika ze skrzynia pozostawiona pod maska to raczej nie przejdzie ten numer
