pozdrawiam warszawską ekipe!
Warszawskie pogaduchy :)
-
Zywik
- Maniak
- Posty: 1109
- Rejestracja: 12 kwie sob, 2008 12:04 pm
- Posiadany PUG: Citroen Xsara Picasso & Peugeot Tepee
- Numer Gadu-gadu: 10911568
- Lokalizacja: Mrozy
- Kontakt:
Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008
Maluch "pali na dotyk"
dla waszej wiadomości ]:>, a wczoraj niestety nie mogłem się pojawić, siła wyższa, ale już niedługo odbieram Rolanda więc nie omieszkam pojawić się i pochwalić :p
pozdrawiam warszawską ekipe!
pozdrawiam warszawską ekipe!
- Kamkiler
- Maniak
- Posty: 1279
- Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
- Posiadany PUG: 205 TCTi
- Numer Gadu-gadu: 3470719
- Lokalizacja: Łomianki
Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008
jestem zadowolony ze konradowi samochód lepiej zaczął jezdzić ,czekam na fotki ,oczywiscie pozdrawiam wszystkich
,lece do pracy :p
Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
- cejot
- Forum Admin
- Posty: 3561
- Rejestracja: 23 kwie pn, 2007 1:37 am
- Posiadany PUG: 205 Automatic, 205 El Charro, 205 ...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008
Miło było po długiej przerwie zawitać na spot i was zobaczyć. 
Szkoda, że z autem Konrada cały czas nie jest dobrze.
Sprawdziłem dzisiaj i upewniłem się, że w TU obrotów się nie reguluje śrubką. Decyduje o tym komputer.
Szkoda, że z autem Konrada cały czas nie jest dobrze.
- Kamkiler
- Maniak
- Posty: 1279
- Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
- Posiadany PUG: 205 TCTi
- Numer Gadu-gadu: 3470719
- Lokalizacja: Łomianki
Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008
po tym jak pojechałeś samochód Konrada miał 1000obr, po za tym z tego co wyczytałem wyprzedzenie zapłonu mierzyć sie powinno przy 850obr w waszych silnikach ..... do regulacji mozna posłużyć sie śrubką przy przepustnicy , po to ona jest
,szczegolnie po zmianie wyprzedzenia zapłonu ,powinno sie wyregulować obr. jałowe,oczywiście należy spr . tez silnik krokowy .
Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
- cejot
- Forum Admin
- Posty: 3561
- Rejestracja: 23 kwie pn, 2007 1:37 am
- Posiadany PUG: 205 Automatic, 205 El Charro, 205 ...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008
No to może jednak z tym krokowym coś jest nie tak... nie wiem, trzeba by dokładniej go zbadać. Ta śrubka jest tylko do regulacji zakresu pracy przepustnicy. Tam jest jeszcze druga śrubka - krańcówka krokowego, która służy do kalibracji wartości krokowego.
W silniku TU wolnych obrotów się nie ustawia śrubką. Komputer je ustawia - jeśli są złe to znaczy, że coś jest nie tak. Komputer bierze pod uwagę takie rzeczy jak: styku biegu jałowego, ustawienia zapłonu, czujnika temperatury silnika, czujnika położenia przepustnicy i pewno jeszcze czegoś o czym teraz zapomniałem.
W silniku TU wolnych obrotów się nie ustawia śrubką. Komputer je ustawia - jeśli są złe to znaczy, że coś jest nie tak. Komputer bierze pod uwagę takie rzeczy jak: styku biegu jałowego, ustawienia zapłonu, czujnika temperatury silnika, czujnika położenia przepustnicy i pewno jeszcze czegoś o czym teraz zapomniałem.
- Kamkiler
- Maniak
- Posty: 1279
- Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
- Posiadany PUG: 205 TCTi
- Numer Gadu-gadu: 3470719
- Lokalizacja: Łomianki
Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008
[quote="cejot"]No to może jednak z tym krokowym coś jest nie tak... nie wiem, trzeba by dokładniej go zbadać. Ta śrubka jest tylko do regulacji zakresu pracy przepustnicy. ' tą oto srubką możemy zmniejszyc dopływ powietrza poprzez lekkie domkniecie przepustnicy co obiawi sie zmniejszeniem obrotów silnika , przyczym nie zmniejszy to zakresu pracy przepustnicy i nie zmieni sie max kąt otwarcia przepustnicy . a komputer oczywiscie ustawi obroty ,(nie jestem na 100% pewny) ,podczas gdy my włączymy odbiorniki prądu (swiatła itp)
Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
- cejot
- Forum Admin
- Posty: 3561
- Rejestracja: 23 kwie pn, 2007 1:37 am
- Posiadany PUG: 205 Automatic, 205 El Charro, 205 ...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008
orazKamkiler pisze:możemy zmniejszyc dopływ powietrza poprzez lekkie domkniecie przepustnicy
Skoro domkniemy przepustnice to znaczy, że zmienimy zakres jej pracy...Kamkiler pisze:przyczym nie zmniejszy to zakresu pracy przepustnicy
Silnik raz trzyma odpowiednie obroty, a raz nie, więc jak dla mnie to nie jest to problem związany z regulacją domknięcia przepustnicy. Raczej jest to problem z krańcówką krokowego.
- Kamkiler
- Maniak
- Posty: 1279
- Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
- Posiadany PUG: 205 TCTi
- Numer Gadu-gadu: 3470719
- Lokalizacja: Łomianki
Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008
zmienimy w zakresie wolnych obrotów ,max nie zmienimy o to mi chodziło i co sie stanie jak zmienie zakres jej pracy ? .sprawdzałes krokowy i ? . do jutra , spoznie sie do pracy :p
Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
- cejot
- Forum Admin
- Posty: 3561
- Rejestracja: 23 kwie pn, 2007 1:37 am
- Posiadany PUG: 205 Automatic, 205 El Charro, 205 ...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008
Zmienimy zakres pracy przepustnicy. Fakt, wpłynie to na obroty (bo będzie inne wskazanie czujnika położenia przepustnicy), ale nie jest to bezpośrednio regulacja obrotów.
Sprawdzanie i ustawianie krokowego wymaga trochę zabawy z miernikiem. Na razie nie sprawdzałem tego u Konrada. U siebie ustawiałem krańcówkę - według mnie jest lepiej z obrotami.
Może jakiś spot w środę?
Sprawdzanie i ustawianie krokowego wymaga trochę zabawy z miernikiem. Na razie nie sprawdzałem tego u Konrada. U siebie ustawiałem krańcówkę - według mnie jest lepiej z obrotami.
Może jakiś spot w środę?
- dzikson
- Maniak
- Posty: 1191
- Rejestracja: 23 sty wt, 2007 10:23 pm
- Posiadany PUG: 205XS
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008
Środa może być, ale tym razem proponuję wcześniejszą godzinę - inaczej następny dzień w pracy jest trudny...
-
pazdzioch
- Junior
- Posty: 263
- Rejestracja: 21 paź ndz, 2007 9:57 pm
- Posiadany PUG: 205
- Numer Gadu-gadu: 0
Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008
a ja cholera zacząłem wymieniac szczeki, i musze cylinderki dokupic bo ciekna, a jakie sa konsekwencje jak sie nie wymieni cyylinderkow ??
- Florek2b
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2196
- Rejestracja: 10 gru pn, 2007 5:34 am
- Posiadany PUG: 205 GR 1,9 (jak ktoś jeszcze ma 1,9 w 5 drzwiach niech da znać :D)
- Numer Gadu-gadu: 1958447
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008
uciekający płyn hamulcowych i brak hamowania tylnej osi 
-
pazdzioch
- Junior
- Posty: 263
- Rejestracja: 21 paź ndz, 2007 9:57 pm
- Posiadany PUG: 205
- Numer Gadu-gadu: 0
Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008
nie no az tak bardzo nie ciekną, plyn patrzyłem hamulcowy jest, sa takie zestawy naprawcze do cylinderkow, ciekawe czy to cos pomaga, bo same cylinderki w sumie drogie są
- Florek2b
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2196
- Rejestracja: 10 gru pn, 2007 5:34 am
- Posiadany PUG: 205 GR 1,9 (jak ktoś jeszcze ma 1,9 w 5 drzwiach niech da znać :D)
- Numer Gadu-gadu: 1958447
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: W A R S Z A W A 2007 - 2008
na drobiarkiej 45zloty sztuka no i trzeba dokupić miedziane przewody bo starych na 99% nie odkręcisz
a cylinderki ciekną jak sie hamuje
a co zestawów naprawczych to nie probowałem i wg mnie nieopłacalne 