TUNING silnika
- 
				Globus205
 
TUNING silnika
czy zakładał ktos z was instalacje NX w wszych 205 ???? bo ja planuje i niewiem czy NXa czy turbine ???
			
			
									
						
										
						- 
				lukas
 
- 
				Lars
 
To zależy od tego, jakie nitro wpakujesz...
Suche powoduje dopalenie normalnie wtryskiwanej dawki paliwa - przyrosty do max 20% mocy... koszt około 2500 PLN
Mokre - czyli wtrysk gazu i dodatkowej porcji paliwa regulowany przez solenoidy - daj Ci tyle, ile chcesz.... regulujesz to dyszami (+25, +35, +50 KM itd) Koszt około 3700 PLN
Co do zużycia elementów - jeśli nie przesadzisz i dobierzesz dyszę odpowiednio do istniejącej mocy silnika (np. 2.0 16 140 KM od FC - dodajesz bez problemu +75 KM) to nie masz się co martwić.
Nitro załącza się TYLKO przy wciśniętym na maxa pedale gazu i używa przez max 20 sekund... myślę, że większość silników i układów napędowych - dobrze utrzymanych - spokojnie to przeżyje...
Aha, ceny dotyczą instalacji firmy Nitrous Express - nie polecam polskiego wnalazku pana Grabowskiego - znam już kilka osób które remontowały dzięki jego instalacji silniczki...
			
			
									
						
										
						Suche powoduje dopalenie normalnie wtryskiwanej dawki paliwa - przyrosty do max 20% mocy... koszt około 2500 PLN
Mokre - czyli wtrysk gazu i dodatkowej porcji paliwa regulowany przez solenoidy - daj Ci tyle, ile chcesz.... regulujesz to dyszami (+25, +35, +50 KM itd) Koszt około 3700 PLN
Co do zużycia elementów - jeśli nie przesadzisz i dobierzesz dyszę odpowiednio do istniejącej mocy silnika (np. 2.0 16 140 KM od FC - dodajesz bez problemu +75 KM) to nie masz się co martwić.
Nitro załącza się TYLKO przy wciśniętym na maxa pedale gazu i używa przez max 20 sekund... myślę, że większość silników i układów napędowych - dobrze utrzymanych - spokojnie to przeżyje...
Aha, ceny dotyczą instalacji firmy Nitrous Express - nie polecam polskiego wnalazku pana Grabowskiego - znam już kilka osób które remontowały dzięki jego instalacji silniczki...
- 
				Globus205
 
- 
				maJkeL
 
no i turbo i nitro do diesla mozna juz zalozyc ale raczej sie nie oplaca tego robic(przynajmniej jak sie orientowalem u Grabowskiego) bo wychodzi na to ze za ta kase kupisz silnik 1,6 albo 1,9 i ci lepsze osiagi zapewni:)
cytat ze strony Grabowskiego "Instalacje po niewielkich zmianach, mogą być stosowane również w silnikach wysokoprężnych ( Diesla )",chodzi tutaj o jego nitro:)
pozdrawiam
			
			
									
						
										
						cytat ze strony Grabowskiego "Instalacje po niewielkich zmianach, mogą być stosowane również w silnikach wysokoprężnych ( Diesla )",chodzi tutaj o jego nitro:)
pozdrawiam
- przemo
 - Junior
 - Posty: 365
 - Rejestracja: 09 cze pn, 2003 12:22 am
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Poznań
 
masz racje!! i nie z moim przebiegiem... 237tys ;P ale pomarzyc zawsze mozna hehmaJkeL pisze:no i turbo i nitro do diesla mozna juz zalozyc ale raczej sie nie oplaca tego robic(przynajmniej jak sie orientowalem u Grabowskiego) bo wychodzi na to ze za ta kase kupisz silnik 1,6 albo 1,9 i ci lepsze osiagi zapewni:)
- 
				niuszka
 
- 
				Mav309
 - Uzalezniony
 - Posty: 710
 - Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Bydgoszcz
 - Kontakt:
 
Do GTi suche nitro si enie nadaje...Lars pisze:To zależy od tego, jakie nitro wpakujesz...
Suche powoduje dopalenie normalnie wtryskiwanej dawki paliwa - przyrosty do max 20% mocy... koszt około 2500 PLN
U nas wtryski ida na max wydajnosci - znajomy kupil suche nitro (NX incognito) i lezy - po zamontowaniu nic nie dalo - afr sie zubazal i mimo ze na listwie bylo sporo cisnienia - zero mocy wiecej...
Jezeli nitro to tylko mokre...
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
			
						F126 P 0.6 "Blue Thunder"
