Cześć. Jakiś czas temu zalozylem gaz. Jednak przy jeździe na gazie pojawił się problem z gaśnięciem przy hamowaniu z większej prędkości i czasem przy zamianie biegu. Po kolejnej wizycie u gazownika zablokował on dolot tak ze powietrze zasysane jest jedynie z lewej strony(z komory silnika). Nie mam tej rury która zbiera gorące powietrze z nad kolektora.  Po tej interwencji problem nie występuje, ale znacznie spadła moc oraz odrobine zaczął szarpać na benzynie. Gazownik powiedział, że na monowtryskach zęby zjadł i że zawsze się tak robi. Niby popularny i polecany gazwonik w moim mieście, ale jakoś mu nie ufam. Miał kros taki problem? Czy można coś jeszcze z tym zrobić? Silnik tu3m monowtrysk bosch.  
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
			
			
									
						
										
						Lpg gaśnie na luzie i przy hamowaniu do skrzyżowania
- 
				bluszczu
 - Nowicjusz
 - Posty: 23
 - Rejestracja: 17 kwie ndz, 2016 7:48 pm
 - Posiadany PUG: Green 5d
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Łódź
 
Re: Lpg gaśnie na luzie i przy hamowaniu do skrzyżowania
Ustał po zablokowaniu tylko stracił moc. 
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
			
			
									
						
										
						Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- 
				babelo
 - Maniak
 - Posty: 1281
 - Rejestracja: 08 sty wt, 2008 10:23 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Jasło
 
Re: Lpg gaśnie na luzie i przy hamowaniu do skrzyżowania
Podaj mu powietrze ale skieruj rurę zasysanego powietrza tak żeby sam zaciągał a nie razem z pędem samochodu
			
			
									
						
										
						- 
				bluszczu
 - Nowicjusz
 - Posty: 23
 - Rejestracja: 17 kwie ndz, 2016 7:48 pm
 - Posiadany PUG: Green 5d
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Łódź
 
Re: Lpg gaśnie na luzie i przy hamowaniu do skrzyżowania
Tak to wygląda. W miejscu wywierconej dziurki( tej najbardziej po prawej) jest wkręcone śrubka(w tym momencie jest wykręcona), która trzyma zapadkę w dolocie, w pozycji pobierającej powietrze z komory silnika. I nie gaśnie wszystko jest wpożo tylko ma mało mocy. 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
			
			
									
						
										
						
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- 
				bluszczu
 - Nowicjusz
 - Posty: 23
 - Rejestracja: 17 kwie ndz, 2016 7:48 pm
 - Posiadany PUG: Green 5d
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Łódź
 
Re: Lpg gaśnie na luzie i przy hamowaniu do skrzyżowania
Ok moje pytanie jest takie. Czy nie da się tego inaczej rozwiązać? Jest odczuwalnie wolniejszy na gazie. 
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
			
			
									
						
										
						Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- atul77
 - Nowicjusz
 - Posty: 70
 - Rejestracja: 16 paź czw, 2014 8:19 pm
 - Posiadany PUG: 205 GTI miami blue
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Opolskie/Bawaria
 
Re: Lpg gaśnie na luzie i przy hamowaniu do skrzyżowania
Hej kolego, 
masz 2 opcje:
1. Przeczysc silnik krokowy w ropie badz benzynie, na lpg lubi zbierac sie tam nagar.
2. Ustawic pozadnie parownik, niestety gazownicy nie zawsze ogarniaja temat ustawienia lpg.
W parowniku masz 2 regulacje, czarne plastikowe pokretlo mieszanka - jak czujesz wyrazny spadek mocy to troche zwieksz mieszanke (nie pamietam teraz czy w prawo czy w lewo, uslyszysz po silniku jak pokrecisz czy obroty wzrosna czy spadna). Uwaga! nie przesadzaj za bardzo bo mozesz miec za wysoka temp. spalania i wypalic sobie zaworki, ale tez bez stresu zawsze pol obrotu to spoko luz:).
2-gie metalowe pokretlo to wlasnie od biegu jalowego - pokrecisz i zobaczysz co sie bedzie dzialo.
Przejezdzilem jako student ma mojej 106 1.1 w lgp 165 tys. km bedac tylko raz u gazownika (montaz i homologacja). Autko smigalo ze az milo i pewnie dalej jeszcze jezdzi.
Aha jak masz juz starszy filtr to przy okazji wymien - kupisz u gazownika za 10zl.
Patenty z zaslepkami zaraz usun - uzyskasz niestechiometryczna mieszanke i wypalisz zawory! Ten silnik jak najbardziej nadaje sie do gazu i dziala bezproblemowo jak kazdy monowtrysk! Pozdro twojego gazownika:).
Pozdro
			
			
									
						
										
						masz 2 opcje:
1. Przeczysc silnik krokowy w ropie badz benzynie, na lpg lubi zbierac sie tam nagar.
2. Ustawic pozadnie parownik, niestety gazownicy nie zawsze ogarniaja temat ustawienia lpg.
W parowniku masz 2 regulacje, czarne plastikowe pokretlo mieszanka - jak czujesz wyrazny spadek mocy to troche zwieksz mieszanke (nie pamietam teraz czy w prawo czy w lewo, uslyszysz po silniku jak pokrecisz czy obroty wzrosna czy spadna). Uwaga! nie przesadzaj za bardzo bo mozesz miec za wysoka temp. spalania i wypalic sobie zaworki, ale tez bez stresu zawsze pol obrotu to spoko luz:).
2-gie metalowe pokretlo to wlasnie od biegu jalowego - pokrecisz i zobaczysz co sie bedzie dzialo.
Przejezdzilem jako student ma mojej 106 1.1 w lgp 165 tys. km bedac tylko raz u gazownika (montaz i homologacja). Autko smigalo ze az milo i pewnie dalej jeszcze jezdzi.
Aha jak masz juz starszy filtr to przy okazji wymien - kupisz u gazownika za 10zl.
Patenty z zaslepkami zaraz usun - uzyskasz niestechiometryczna mieszanke i wypalisz zawory! Ten silnik jak najbardziej nadaje sie do gazu i dziala bezproblemowo jak kazdy monowtrysk! Pozdro twojego gazownika:).
Pozdro
- 
				kjajeck1
 - Nowicjusz
 - Posty: 19
 - Rejestracja: 20 lis pn, 2017 9:21 pm
 - Posiadany PUG: xe
 - Numer Gadu-gadu: 0
 
Re: Lpg gaśnie na luzie i przy hamowaniu do skrzyżowania
Ja skierowałem dolot w stronę reflektora. Pęd powietrza przestał gasić silnik podczas jazdy na gazie.