Witam
Koledzy od niedawna jestem posiadaczem autka z 1993 r.
kupione z niepracującym silnikiem .
paliwo zalewa swiece podczas rozruchu .
wszytko sprawdzone , diagnoza padła na komputer .
załozony jest 028000745
wg wyszukiwarek czesci jest nr 0280000753 .
jaki jest poprawny? a moze oba ?
dzieki za podpowiedź
			
			
									
						
										
						205 cabrio Roland Garros jaki nr komputera silnika
- szysz61
 - Junior
 - Posty: 160
 - Rejestracja: 05 wrz śr, 2012 10:10 pm
 - Posiadany PUG: 205 RG 1990, 205 cabrio RG 1992
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Kościerzyna
 
Re: 205 cabrio Roland Garros jaki nr komputera silnika
Według mnie ten pierwszy. Jak sprawdzę dam znać.
			
			
									
						
										
						- 
				merc80
 - Nowicjusz
 - Posty: 5
 - Rejestracja: 01 maja śr, 2019 9:10 pm
 - Posiadany PUG: 205 cabrio Roland Garros
 - Numer Gadu-gadu: 5483515
 
Re: 205 cabrio Roland Garros jaki nr komputera silnika
Witam
Kolego i jak udalo sie moze sprawdzic ten numer ?
Dziękuję z góry.
Michał
			
			
									
						
										
						Kolego i jak udalo sie moze sprawdzic ten numer ?
Dziękuję z góry.
Michał
- szysz61
 - Junior
 - Posty: 160
 - Rejestracja: 05 wrz śr, 2012 10:10 pm
 - Posiadany PUG: 205 RG 1990, 205 cabrio RG 1992
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Kościerzyna
 
Re: 205 cabrio Roland Garros jaki nr komputera silnika
W RG 1990 mam z końcówką 705, w RG 1991 i 1992 końcówka 745 a w XS 1993 końcówka 701.
			
			
									
						
										
						- 
				merc80
 - Nowicjusz
 - Posty: 5
 - Rejestracja: 01 maja śr, 2019 9:10 pm
 - Posiadany PUG: 205 cabrio Roland Garros
 - Numer Gadu-gadu: 5483515
 
Re: 205 cabrio Roland Garros jaki nr komputera silnika
super 
dzieki
zamówiłem z końcówka 745 .
ale zastanawia mnie brak błedów przy wybłyskaniu .
komputer reaguje na procedure i ja zakańcza .
wydaje mie sie ze jest cos nie tak z sygnałem na wtryskiwacz .
mianowicie po odpieciu wtyczki od wzmacniacza sygnału zapłonowego (czarna płytka na aparacie) wszystkie 3 piny zamykają obwód?
idac dalej tym tropem 2 z nich idą do cewki , trzeci do kompa .
na cewce wszystkie 4 piny sa zwarte ze soba - tak powinno być ?
podejrzewam ze przez ta usterke wtryskiwacz jest cały czas otwarty i zalewa swiece zamiast otwierac sie zgodnie z sygnałem z zapłonu
co ciekawe iskra jest
dzieki za pomoc
			
			
									
						
										
						dzieki
zamówiłem z końcówka 745 .
ale zastanawia mnie brak błedów przy wybłyskaniu .
komputer reaguje na procedure i ja zakańcza .
wydaje mie sie ze jest cos nie tak z sygnałem na wtryskiwacz .
mianowicie po odpieciu wtyczki od wzmacniacza sygnału zapłonowego (czarna płytka na aparacie) wszystkie 3 piny zamykają obwód?
idac dalej tym tropem 2 z nich idą do cewki , trzeci do kompa .
na cewce wszystkie 4 piny sa zwarte ze soba - tak powinno być ?
podejrzewam ze przez ta usterke wtryskiwacz jest cały czas otwarty i zalewa swiece zamiast otwierac sie zgodnie z sygnałem z zapłonu
co ciekawe iskra jest
dzieki za pomoc
- 
				merc80
 - Nowicjusz
 - Posty: 5
 - Rejestracja: 01 maja śr, 2019 9:10 pm
 - Posiadany PUG: 205 cabrio Roland Garros
 - Numer Gadu-gadu: 5483515
 
Re: 205 cabrio Roland Garros jaki nr komputera silnika
Winny był komputer .
na nowym odpalił bez problemu ale jest mały problem z wolnymi obrotami .
tzn na zimnym obroty sa ok .
w trakcie rozgrzewania auto zaczyna strzelac przy dodawaniu gazu we wtrysk i gasnie na wolnych obrotach .
zasilanie na pin nr 5 potencjometru to 4,9V , zarówno przy wtyczce jak i przy wyjsciu z kompa .
zastanawia mnie jeszcze gdzie powinien byc podłączony wezyk w tym miejscu na ponizej przy zaworze przyspieszenia zapłonu .
dzieki za pomoc
			
							
			
									
						
										
						na nowym odpalił bez problemu ale jest mały problem z wolnymi obrotami .
tzn na zimnym obroty sa ok .
w trakcie rozgrzewania auto zaczyna strzelac przy dodawaniu gazu we wtrysk i gasnie na wolnych obrotach .
zasilanie na pin nr 5 potencjometru to 4,9V , zarówno przy wtyczce jak i przy wyjsciu z kompa .
zastanawia mnie jeszcze gdzie powinien byc podłączony wezyk w tym miejscu na ponizej przy zaworze przyspieszenia zapłonu .
dzieki za pomoc