Licznik od GTI do zwyklego Puga, Czujniki....
- 
				darekz
 
wRACAJAC DO TEMATU OBROTOMIERZA GTI W 205 Z SILNIKIEM 1.1 . w MOIM JEST CEWKA (TZW.PODWóJNA) KOSTKA NA 4 PINY I 4 KABLE NA SWIECE (BEZ ROZDZIELACZA) JAK PODLACZYC KABLE DO OBROTOMIERZA GTI ZEBY DZIALAL JAK NALEZY . W OBROTOMIERZU SA 4 STYKI ?? POMOCY !
I JESZCZE WSKAźNIK OD TEMPERATURY KONTROLKE PODPIOłEM POD CZUJNIK A WSKAźNIK , JAKI TO MA BYC CZUJNIK I GDZIE GO PODLACZYC !
			
			
									
						
										
						I JESZCZE WSKAźNIK OD TEMPERATURY KONTROLKE PODPIOłEM POD CZUJNIK A WSKAźNIK , JAKI TO MA BYC CZUJNIK I GDZIE GO PODLACZYC !
- 
				dvfilm
 
W końcu coś zrobiłem
zamontowałem czujnik temperatury oleju ,
trzeba poprowadzić dodatkowy kabelek od czujnika do licznika , Pin numer 7 patrzącz od strony licznika , biała kostka w w niej Pin 7 , tam jest wpięty kabelek ale on idzie tylko do głównej złączki a potem już nie ma nic, kabelek wypinamy i w jego miejsce przewód od czujnika wpiąć , i po kłopocie , działa
teraz tylko jeszcze załatwie trójnik i czujnik ciśnienia wychyłowego pozostnie podłączyć
aha
czujnik temp. oleju wkręcić można z powodzeniem w miejsce korka spustowego oleju , pasuje idealnie i trzyma , nie ma co wiercić dziury w misce.
			
			
									
						
										
						zamontowałem czujnik temperatury oleju ,
trzeba poprowadzić dodatkowy kabelek od czujnika do licznika , Pin numer 7 patrzącz od strony licznika , biała kostka w w niej Pin 7 , tam jest wpięty kabelek ale on idzie tylko do głównej złączki a potem już nie ma nic, kabelek wypinamy i w jego miejsce przewód od czujnika wpiąć , i po kłopocie , działa
teraz tylko jeszcze załatwie trójnik i czujnik ciśnienia wychyłowego pozostnie podłączyć
aha
czujnik temp. oleju wkręcić można z powodzeniem w miejsce korka spustowego oleju , pasuje idealnie i trzyma , nie ma co wiercić dziury w misce.
- RaveMan
 - Junior
 - Posty: 242
 - Rejestracja: 04 lip ndz, 2004 10:54 pm
 - Posiadany PUG: Sacre Numero 1.4, 1995
 - Numer Gadu-gadu: 4047375
 - Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
 - Kontakt:
 
a ty jak zrobiles wywaliles otwor w misce czy zamiast korka? bo to calkiem ni glupi pomysl jest. Jak skombinujesz ten trojnik to daj znac powiesz co i jak bo ja tez niedawno przekladke zegarow robilem i mi wskazowka cisnienia oleju nie dziala (temp. tez nie ale to szczegol):)
			
			
									
						
							Peugeot 205 1,4 kat. Sacre Numero
			
						- 
				dvfilm
 
zrobione
oto fotki
			
							oto fotki
- Załączniki
 - 
			
		
				
- czujnik temperatury oleju, wkręcony zamiast korka oleju, gwint ten sam, M16 x1,5,
 - DSCF1143.JPG (84.26 KiB) Przejrzano 16992 razy
 
 - 
			
		
				
- trójnik w a nim dwa czujniki, widać na pierwszym planie zwykły czujnik
 - DSCF1142.JPG (82.08 KiB) Przejrzano 16993 razy
 
 - 
			
		
				
- i czujnik od wskaźnika wychyłowego
 - DSCF1141.JPG (77.6 KiB) Przejrzano 16994 razy
 
 
- 
				dvfilm
 
- 
				dvfilm
 
Czujnik ciśnienia seryjny ma taki sam gwint jaki ma korek w misce , M16 
czujnik od temp. i ciśnieniowy wychyłowy wykręciłem z silkika 1.6 GTI , za sumę w sumie 30zł + 15zł paliwo na przejazd
jak się dowiadywałem w serwisie Peugeot , czujnik temp to 150zł, czujnik wychyłowy to 350zł
			
							czujnik od temp. i ciśnieniowy wychyłowy wykręciłem z silkika 1.6 GTI , za sumę w sumie 30zł + 15zł paliwo na przejazd
jak się dowiadywałem w serwisie Peugeot , czujnik temp to 150zł, czujnik wychyłowy to 350zł
- Załączniki
 - 
			
		
				
- zegary od GTI w peugeocie 205 indiana z działającymi wskaźnikami oleju i temp. oleju
 - DSCF1146.JPG (59.35 KiB) Przejrzano 16964 razy
 
 
- 
				dvfilm
 



