Strona 9 z 26

Re: 205 Forever GTI

: 21 cze czw, 2012 12:08 am
autor: Haku
Prawdę mówią Ci, którzy twierdzą że apetyt rośnie w miarę jedzenia. Po raz kolejny padłem ofiarą tego oto apetytu :) Prawie nowe elipsy JBL GTO ustąpiły miejsca naprawdę konkretnym głośnikom Polk Audio MMC690. Efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania.. Apetyt zaspokojony... Ciekawe na jak długo..
Polk Audio MMC690 II.jpg
Polk Audio MMC690.jpg

Re: 205 Forever GTI

: 21 cze czw, 2012 12:30 am
autor: tomek05229
MOMO Series :D :D :D :D no nieźle pojechałeś :D słyszałem o nich same dobre rzeczy..ale ich samych jeszcze nie :D mam nadzieję że niedługo będzie okazja bo wyglądają super :) nie sądziłem tylko że tak szybko urośnie Ci apetyt :D :P :D

Re: 205 Forever GTI

: 21 cze czw, 2012 11:44 am
autor: PrezesBednarz
Gdzie będą siedzieć?

Re: 205 Forever GTI

: 05 lip czw, 2012 5:30 pm
autor: peterp194
No lepiej, lepiej. Szczerze mówiąc byłem nieco zniesmaczony JBLem :P

Re: 205 Forever GTI

: 16 lip pn, 2012 10:22 pm
autor: Haku
W ostatnim czasie w aucie niewiele zmian. Nowa antena, nowe wycieraczki, choinka o zapachu kokosa ;) Co dziwne.. połączenie tych trzech wyżej wymienionych elementów sprawiało iż miałem wrażenie.. że auto jest naprawdę szybkie...

Lamborghini Murcielago uświadomiło mi że jest nieco inaczej..
205 Forever GTI vs Lamborghini Murcielago.jpg
Przyjemnego oglądania :)

http://www.youtube.com/watch?v=8WuzFMP5hn8&feature=plcp

Re: 205 Forever GTI

: 16 lip pn, 2012 10:32 pm
autor: PrezesBednarz
Haku, byś go wyjął spokojnie, tylko zlamiłeś że nie było redukcji...

Tamten zwalił i odszedł :P

Re: 205 Forever GTI

: 16 lip pn, 2012 10:55 pm
autor: MiceK
Miota nim jak szatan :twisted:

Może samego mistrza goniłeś? 8)7
http://moto.gadu-gadu.pl/57657640093879 ... b02a01bc4c

Re: 205 Forever GTI

: 14 gru pt, 2012 10:53 pm
autor: Haku
No dobra - czas wykorzystać kilka dni wolnego jakie mam przed sobą i nadrobić trochę zaległości w temacie. Śnieg i minusowa temperatura nie zachęcają do spędzania wolnego czasu na świeżym powietrzu, także możecie liczyć na kolejną porcję nowości, a od czasu ostatniego wpisu trochę się zmieniło.

1. Mocy przybywaj - czyli jak odzyskałem zaginione konie :)

Mała podróż w czasie - sierpień 2010, Borki, Ogólnopolski zlot Peugeot Klub Polska, licznie reprezentowany również przez naszą forumową załogę. Na miejscu oprócz oczywistych atrakcji w postaci lejącego się zewsząd piwa, zagryzanego kiełbasą lepiej lub gorzej upieczoną nad ogniskiem, znalazła się również mobilna hamownia, na której to wiele osób postanowiło sprawdzić ile z wpisanych w dowód rejestracyjny koni mechanicznych ostało się po wieloletniej eksploatacji. Wśród nich również ja :)
hamownia 3.JPG
hamownia 4.jpg
hamownia 2.JPG
Wynik: + 29.5 konia więcej niż w dowodzie! Rewelacja - pomyślą niektórzy :) Był w tym wszystkim tylko jeden mały szkopuł. W dowodzie mojego puga, w pozycji pojemność silnika w dalszym ciągu widnieje zapis iż jest to 1.1 o oszałamiającej mocy 60 koni mechanicznych. Suma sumarum oznaczało to że z mojego stada 120 koni, trzydzieści i pół jednego dało dyla.
uciekające konie Haka.jpeg
Where is this horse power.....? Horsi, horsi, horsi.

Po powrocie ze zlotu rozpoczęły się trwające prawie tyle co podróż na Jowisza i z powrotem, poszukiwania moich rumaków. Stosując metodę: " wymień tą część na taką samą używaną" sprawiłem, że przez mój samochód przewinęły się: dwa komputery Motronic, 3 przepływki Boscha, kolejna cewka, moduł, regulator ciśnienia paliwa, pompa paliwa, świece, przewody i tryliard innych pierdół. Efekt był oczywiście do przewidzenia - konie po zastosowaniu powyższej kombinacji nie pomyślały nawet przez chwilę o powrocie na swoje miejsce.

Z pomocą przyszedł cowboy z amperomierzem zamiast lassa, który w czasie krótszym niż wystrzelenie wszystkich naboi z colta, zdiagnozował że ciała dał czujnik położenia przepustnicy. Tego samego dnia pojawiłem się w warsztacie uzbrojony w siatkę używanych TPS-ów, będąc pewny wygrania tego pojedynku. Możecie sobie wyobrazić me zdziwienie, gdy okazało się że żaden z czterech czujników, które dostarczyłem nie jest sprawny. Oznaczało to koniec ery, montowania używanych elementów elektronicznych. Na przepustnicy następnego dnia zagościł, nówka funkiel czujnik położenia przepustnicy, a zaginione konie.. wróciły na swoje miejsce i zaczęły ostro dawać czadu :)
Pierwsza setka trochę powyżej 8 sec, rewelacyjna elastyczność (aczkolwiek narowistość to chyba lepsze określenie) oraz prędkość maxymalna z dwójką z przodu, utwierdziły mnie w przekonaniu że to nie był efekt placebo :) Zdrowe GTI jest naprawdę szybkie - polecam :).



2. Badanie możliwości zawieszenia GAZ SHOCKS... (i jego późniejsze konsekwencje)

Mniej więcej dwa lata temu, kiedy po raz pierwszy postanowiłem sprawdzić skrajne możliwości zestawu tej brytyjskiej marki, ofiarą padły moje kielichy MacPheroson'a, które nie wytrzymały parcia i na jednym z bardziej wyczuwalnych wybojów, pozwoliły amortyzatorom zrobić sobie z mojej garbatej maski materiał, w którym wykonany został odcisk górnych sztyc jakimi wyżej wymienione amortyzatory były zakończone. Poszedłem wtedy po rozum do głowy i na owe kolumny, naspawane zostały grube niczym placek ziemnaczany wzmocnienia ze stali, a ja obiecałem sobie że już nie będę zbliżał się z regulacją do pozycji określanej przez moich pasażerów jako "beton".

Niestety, wszyscy miewamy chwilę słabości. Ostatnio miała ją jednocześnie moja siła woli oraz prawa przednia sprężyna. Ta druga oznajmiła mi dość donośnym metalicznym dźwiękiem, iż nie ma zamiaru znosić moich eksperymentów pod tytułem "jak twardo może być". Efekt na załączonym obrazku..
SNC00931.jpg
Z uwagi że zakup zawieszenia miał miejsce w UK, w dodatku za pośrednictwem brytyjskiego fanklubu 205tek, sprawa wymiany tego elementu na gwarancji stała się mocno wątpliwa. Polski dystrybutor firmy GAZ SHOCKS nie akceptuje gwarancji na produkty zakupione poza naszą ojczyzną, co oznaczało że czekają mnie pewne wydatki. Element na szczęście występuje, aczkolwiek czas oczekiwania jak i cena jaką przyszło by mi za niego zapłacić, zachęcała do poszukania alternatywnego rozwiązania mojego problemu. Z pomocą przyszedł znajomy warsztat, który na podstawie wykresów jakie były dołączone do zestawu który uszkodziłem, dobrał mi dwie nowe sprężyny zawieszenia gwintowanego z katalogu marki KW. Nie wiem czy to kwestia producenta, czy być może innej charakterystyki nowy sprężyn, ale samochód nie stracił nic na walorach trakcyjnych, za to tłumi wyboje zdecydowanie ciszej i bardziej komfortowo. Podsumowując nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło :)

Re: 205 Forever GTI

: 15 gru sob, 2012 6:25 am
autor: sekator
elegancko :-)

hmm, teraz wszyscy mamy o myślenia :roll:

czy jak mój lata ok 215 i ma ok 8/100 to jest to dobry prawdziwy git? ja mam cały czas wrażenie, że czegoś brakuje 8)7

Re: 205 Forever GTI

: 16 gru ndz, 2012 2:30 am
autor: moralez
Raczej, skoro moje mi16 bez zadnego remontu po zwężeniu blosem krecilo na skrzyni z gti 1,9 ktora zabijala przyspieszenie czas 7/100
Ile Vmax by to polecialo nigdy nie sprawdzilem, wiem tylko ze na 4 biegu 200km/h pojawialo się dość szybko

Re: 205 Forever GTI

: 17 gru pn, 2012 11:28 pm
autor: sekator
moralez pisze:Raczej, skoro moje mi16 bez zadnego remontu po zwężeniu blosem krecilo na skrzyni z gti 1,9 ktora zabijala przyspieszenie czas 7/100
Ile Vmax by to polecialo nigdy nie sprawdzilem, wiem tylko ze na 4 biegu 200km/h pojawialo się dość szybko
raczej źle czy raczej dobrze bo zbyt zmęczony jestem żeby zrozumieć :?: :cry:

Re: 205 Forever GTI

: 17 gru pn, 2012 11:34 pm
autor: Haku
Po zmianach w zawieszeniu przyszedł w końcu czas na kolejne upgrade'y we wnętrzu. Po wizycie w Ciechanowie stałem się posiadaczem kolejnego kompletu foteli skórzanych w czarno czerwoną kratę. Na pierwszy rzut oka, bardzo dalekich od ideału...
przed.jpg


ale z góry było powiedziane że mają posłużyć za dawcę niektórych tylko elementów... W ten oto sposób na miejscu mojego starego, mocno już zjeżdżonego fotela kierowcy....
stary fotel kierowcy.jpg
... zagościł element złożony z trzech różnych, za to od ideału już nie tak odległy:
nowy fotel kierowcy.jpg
nowy fotel kierowcy 2.jpg
nowy fotel kierowcy 3.jpg
nowy fotel kierowcy 4.jpg
Przy okazzji na nowym fotelu jak i na reszcie tapicerki zastosowany został balsam koloryzujący Saphir Beaute Du Cuir, dający naprawdę konkretny, długotrwały efekt.
saphir beaute du cuir - efekty.jpg
SNC00909.jpg
SNC00910.jpg
SNC00913.jpg
SNC00916.jpg
Sesja po montażu w samochodzie już niebawem.

Re: 205 Forever GTI

: 18 gru wt, 2012 12:14 pm
autor: miccha123
foteliki 1-sza klasa tez chce takie!:P

Re: 205 Forever GTI

: 18 gru wt, 2012 5:46 pm
autor: TomekŻulu
Super sprawa ten balsamik, jest biały?

Re: 205 Forever GTI

: 20 gru czw, 2012 1:43 am
autor: Haku
Z tego co widzę to brak w ofercie.

http://www.detailershop.pl/pl/c/Skora/89/2