Konkurencja dla P205 GTI
- Demo84
 - Junior
 - Posty: 155
 - Rejestracja: 04 gru czw, 2003 11:27 pm
 - Numer Gadu-gadu: 3082188
 - Lokalizacja: Kraków
 - Kontakt:
 
Sprawdziłem, rzeczywiscie byly 3 cylindrowe z turbo, ale byly tez 1.3 4 cylindry ale z moca 95 kmPentaK pisze:Dane z katalogu Prego "Samochody Świata 1992"
Daihatsu Charade GTti:
3 cylindry, pojemność 986ccm, 101KM przy 6500, 130Nm przy 3500,
4 zawory na cylinder, 2 wałki rozrządu, wtrysk i turbodoładowanie,
masa własna 810kg, 8,2 sek do 100, Vmax 185km/h
Demo84 1,3 DOHC, 101KM, 4 cylindry i 16V to miał Suzuki Swift GTi
Wielbiciel: Peugeot 205
Właściciel: Lancia Delta HF Turbo "MARTINI"
--< http://www.ITC.yoyo.pl >--
--< http://www.Demo.Peugeot205.pl >--
			
						Właściciel: Lancia Delta HF Turbo "MARTINI"
--< http://www.ITC.yoyo.pl >--
--< http://www.Demo.Peugeot205.pl >--
- 
				PentaK
 
Mam Auto Świat z 30 sierpnia 2000r i tu jest test charade gtti.
I jako ciekawostke moge przepisać ceny ORYGINALNYCH części do tego modelu
turbosprężarka - 7800zł
błotnik tylny - 2390zł
reflektor przedni - 1300zł (zamiennik 205zł)
straszne te ceny
 
piszą tu że nawet na trzecim biegu może dojść do zerwania
przyczpności kół
czy w waszych Pugach również da sie zerwać przyczepność na trójce?
			
			
									
						
										
						I jako ciekawostke moge przepisać ceny ORYGINALNYCH części do tego modelu
turbosprężarka - 7800zł
błotnik tylny - 2390zł
reflektor przedni - 1300zł (zamiennik 205zł)
straszne te ceny
piszą tu że nawet na trzecim biegu może dojść do zerwania
przyczpności kół
czy w waszych Pugach również da sie zerwać przyczepność na trójce?
- Kaktus
 - Maniak
 - Posty: 1567
 - Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
A tak z ciekawostek zaraz wsadze tu filmik 
			
			
									
						
							http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
			
						DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
 - Maniak
 - Posty: 1567
 - Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
http://www.krawczyk.amkmedia.pl/mroowa.avi - Rajd Festiwalowy 93 - 309 Mi16 - Doskocz/Dragon 
Jada na 15 calowym gladkim SLICKU!
Tak apropo piszczenia
			
			
									
						
							Jada na 15 calowym gladkim SLICKU!
Tak apropo piszczenia
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
			
						DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
