Strona 2 z 2

: 20 sty czw, 2005 11:20 pm
autor: tomek
Obrotomierz w peugeotach dieselach jest podłączony pod czujnik obrotów koła zamachowego a nie pod alternator!!! Takie rozwiazanie też jest czesto spotykane, ale nie u nas!! Od czujnika odchodzi ekranowany przewód z dwoma żyłami; białą i czerwoną (do tej pory takie widziałem) , w kostce jeszcze pod maską ekran zostaje pominiety i do kabiny idą już dwa przewody więc sprawa chyba juz jest prosta :) Sprawdzone w TD u Banderoli !! w dieselu wyprowadzenia tego czujnika możemy odnaleźć w kostce diagnostycznej , powodzenia!!!

: 20 sty czw, 2005 11:20 pm
autor: miketd
tak mi sie wydaje,ale może się myle a silnik mam xud7te 1.8turbo dieasla 80KM

: 21 sty pt, 2005 11:57 am
autor: Mav309
z ciekawostek w benzynach tez czasem obrotomierz jest brany z alternatora.
Na przyklad w takiej AE86... :roll:

: 22 sty sob, 2005 8:15 pm
autor: przemo
tomek pisze:Od czujnika odchodzi ekranowany przewód z dwoma żyłami; białą i czerwoną (do tej pory takie widziałem) , w kostce jeszcze pod maską ekran zostaje pominiety i do kabiny idą już dwa przewody więc sprawa chyba juz jest prosta :)
a u mnie od tego czujnika ida 3 kable i 3 wchodza do kabiny ;) do takiego pudelka (nazwanego przezemnie komputerem hahaha) podwieszonego w schowku