Strona 2 z 2
Re: D6c kilka problemów ;/
: 08 paź pn, 2012 12:12 am
autor: bzium
Twoje problemy z pierwszego postu są teraz najmniejszymi problemami.
Napisałeś, że masz D6C a teraz piszesz o 128 KM, chyba raczej 158 ?
Zrzuć miskę olejową i zobacz co tam jest. To samo z pokrywą zaworów.
Jak już uporasz się z ciśnieniem oleju to zajmiemy się problemami z odpalaniem.
Re: D6c kilka problemów ;/
: 08 paź pn, 2012 1:14 pm
autor: operatorbazooki
Przepraszam, pomyliłem kod silnika w nazwie tematu;p Chodziło oczywiście o 1.9 D6B czyli silnik 8 zaworów i 128kM. Dwulitrową szesnastkę też mam ale w innym aucie. Temat D6B już chyba nieaktualny na razie ponieważ znalazłem drugi z b. niskim przebiegiem za dobre pieniądze i skorzystam z opcji. Ten w którym grają panewki rozłożę sobie i będę powoli robił od podstaw.
Re: D6c kilka problemów ;/
: 08 paź pn, 2012 8:31 pm
autor: TO-MI
jak patrze w dziale sprzedam to opychasz DKZ ponoć dobry stan to dlaczego nie przełożysz tego co Ci "zagraca garaż"

pod maske

Re: D6c kilka problemów ;/
: 08 paź pn, 2012 9:29 pm
autor: operatorbazooki
Gdybyś czytał to byś przeczytał że nie znany mi jest stan tego DKZ'a . Skoro mam już nagrany d6b w wiadomym i dobrym stanie z niskim przebiegiem to po co mam wkładać silnik o nieznanej mi kondycji?
Re: D6c kilka problemów ;/
: 09 paź wt, 2012 9:08 pm
autor: TO-MI
czytałem
Sam do Siebie sie boisz upchnąć pod maske choć masz pod ręką a tu ciemnote wciskasz
"Z zewnątrz wygląda ok. Podobno ma ok 160000 km najechane" mniejsza już o ciętą reke
to po cholere wypisywać jakieś info wyssane z palca
PS.
jak Ci sie to D6B trafi tak pewne jak to w aucie powodzenia życze

Re: D6c kilka problemów ;/
: 09 paź wt, 2012 9:20 pm
autor: operatorbazooki
Jeśli nie masz nic do powiedzenia w tym temacie to po co się "udzielasz" ? Zadałem kilka pytań więc może na nie odpowiedz. O silniku który sprzedaję wiem tyle co powiedział mi poprzedni właściciel który dał mi go do auta, a wystawiam za cenę samego bloku. Co do tego że mógłbym go włożyć do auta ( pociągnę już ten OT kawałek ), silnik mam od wydaje mi się bardzo pewnej i świadomej osoby z forum więc raczej wierzę w zapewnienia o jego stanie. A wolę taki sam silnik bo :
1 nie będę musiał nic kombinować bo będzie P & P
2 bo po co mam wkładać słabszy?
co do tego powodzenia to- bardzo dziękuję
Pozdrawiam i proponuję zakończyć zaśmiecanie tego wątku
Re: D6c kilka problemów ;/
: 09 paź wt, 2012 9:41 pm
autor: TO-MI
łotewer
masz dwa silniki kładziesz na stół rozbierasz ,weryfikacja zakup kilku pierdół składasz i masz d6b po dobrym przeglądzie
ale oczywiście zrobisz po swojemu
już koniec OT

Re: D6c kilka problemów ;/
: 11 paź czw, 2012 2:12 pm
autor: marcpol
Zmierzyłeś już cienienie oleju? Wskaźnik ciśnienia oleju na desce jest niemiarodajny.
Pytałem o śrubę koła pasowego, gdyż śruba ta dociska koło zębate pompy oleju.
Jeśli ciśnienie oleju jest rzeczywiście niskie niekoniecznie musi oznaczać to zły stan techniczny silnika. Pamiętam jakieś auto, w którym przyczyną niskiego ciśnienia oleju był zapchany silikonem smok pompy oleju. Zdarzają się też uszkodzenia samej pompy - duży luz pomiędzy kołami zębatymi, a obudową, uszkodzenie zaworu przelewowego.