Strona 2 z 2

Re: zamulony Gentry

: 30 paź wt, 2012 6:39 pm
autor: zozmen
moralez pisze:
zozmen pisze:
Artur309GTI pisze:A iskra jest i paliwo dostaje? Sprawdzałeś?
iskra jest, zastanawiam się czy może to pompa paliwa, czy objawy pasują ?
a sprawdzales czy ona w ogole chodzi? Pompa z tego co do tej pory widzialem to pada w systemie zerojedynkowym albo działa albo nie.
Jesli pompa działa to sprawdz jej wydajnosc wg ksiazki. Sprawdzaleś filtr powietrza ? moze zalęgły ci sie jakies myszy w puszce 8)7


Mysz puki co to nie ma, ale jak dłużej po stoi to na bank coś się zalęgnie :). Filtr powinien być ok, jak jeszcze silnik chodził to odkręciłem dolot myśląc ze może to pomoże, ale nic. Pompy jeszcze nie sprawdziłem zrobię to na pewno tylko muszę Puga z holować a przy tej zmianie czasu i pogodzie nie wyrabiam się. Dodam że przy kręceniu czuć paliwo.

Re: zamulony Gentry

: 30 paź wt, 2012 6:41 pm
autor: zozmen
Stopx pisze:
zozmen pisze:
Ok, tylko nie wiem czy to stanowi problem, na dzień dzisiejszy Pug w ogóle nie odpala :(
Mam ten sam problem - jak widać Gentry tak lubią, od czasu do czasu zwyczajnie nie odpalać :x

Jak to szlachta lubią strzelić focha :D

Re: zamulony Gentry

: 21 maja wt, 2013 8:10 pm
autor: pug205gti
hryno pisze:zatkany dolot powietrza lub katalizator albo tłumik.grzeje się silnik?
Problem rozwiązany dla potomnych , przyczyna był zapchany katalizator

Re: zamulony Gentry

: 22 maja śr, 2013 6:22 pm
autor: MichalKowalski
Idzie to jakoś sprawdzić inaczej niż go wyjmując z układu?

Re: zamulony Gentry

: 22 maja śr, 2013 7:05 pm
autor: pug205gti
można postukać w kata , jeżeli wkład już się rozleciał na kawałki to będzie grzechotało w środku ..