Strona 2 z 3

: 17 sty pn, 2005 5:40 pm
autor: fly2b3
aaaaa. DIESEL ?? ile waży :)

: 17 sty pn, 2005 6:36 pm
autor: Kaktus
Diesel z cala pewnoscia wiecej...

Mozna sprawdzic :) Wziac 5 litrowy kanister zwazyc... pozniej zalac 5 litrow i zwazyc... odjac wage przed od wagi po i mamy wage 5 litrow wachy. Dzielimy i mamy wage 1litra. :)

Kto sie podejmie ? :)

: 17 sty pn, 2005 7:34 pm
autor: fly2b3
niop trochę zachodu :)

KTO ISĘ PODEJMIE ?? :)

: 18 sty wt, 2005 12:05 pm
autor: Mav309
Musi wazyc wiecej bo...
benzyna nalezy do frakcji lekkich ropy naftowej, stad jej ciezar wlasciwy oscylujacy wokolo 0.75g /cm^3 natomiast olej napedowy to 0.85-0.90g cm^3 (nizsze frakcje)

: 18 sty wt, 2005 12:52 pm
autor: Ari
No i super dzięki za info. Pytałem. Bo muszę mieć auto które waży 805 kg. Natomiast z pustym bakiem nie dojadę na wagę. Więc zaleję do pełna i odejmę wagę benzyny. Dzięki chłopaki.

: 18 sty wt, 2005 12:55 pm
autor: Ari
Kaktus pisze:Mav - a olowiowa czy bez olowiowa? ;)

Ciekawe jak duza jest roznica... a jest napewno.
No masz rację Kaktus, ołów jest ciężki :lol:

: 18 sty wt, 2005 3:46 pm
autor: Mav309
Ari...
odchudzaj wiecej niz regulamin nakazuje...
Brakujace kg mocuj jako balast na podlodze...juz bedziesz wiedzial czemu :twisted:

: 18 sty wt, 2005 5:39 pm
autor: HERO
Ktoś tu oszukać próbuje :roll:

: 19 sty śr, 2005 7:59 am
autor: Mav309
nie kolego, zadnych oszustw, kombinuj dalej...

: 19 sty śr, 2005 10:43 am
autor: Ari
Wiem Mav309, że ideałem jest odchudzić autko na maxa i doważyć balastem. Zresztą staram się wyważyć autko. Ale nie ściągnę konserwacji spod spodu, bo nie chce stać i płakać jak mi rudy wpieprza autko :). Ale wyciągnę ile się da. Hero użycie balastu jest dozwolone

: 19 sty śr, 2005 6:34 pm
autor: Kaktus
Hej!

Wbrew wszelkim regula, przedni naped dociaza sie z przodu! Idealnie jest miec jak najwiecej ciezaru nad osia napedzajaca!!

Dobrze wywazona OSKA to taka OSKA ktora ma jak najwiecej ciezaru z przodu, i jak najmniej z tylu!

Wywazenie 50/50 jest idealne dla samochodow 4x4 .. ale w OSCE sie wogole nie sprawdza! Oska taka prowadzi sie fatalnie.


Balast w osce najlepiej jest wladowac jak najblizej przodu sie da. I warto miec tyl ciut wyzej od przodu!

: 20 sty czw, 2005 10:56 am
autor: Ari
No z ciężarem oczywiście masz rację. Choć nie jest do końca tak że najlepiej mieć z przodu całą masę. Ale masz rację przód powinien być cięższy bo jest napędzany. Co do wysokości tyłu to też zależy od warunków i od tego ile masy masz z przodu. Ważne jest natomiast żeby wyważenie Lewa - Prawa było idealne. (Chyba że ścigamy się po owalach - to wszystko na prawo :mrgreen: ) A poza tym już wiem jak dociaze auto. Naleje ołowiowej benzyny!! :lol:

: 20 sty czw, 2005 6:04 pm
autor: bipi
Ari, to dlaczego w wyścigach nascar kierowca siedzi po wewnetrznej a nie po zawnętrznej żeby dociążyć prawą stronę. dla samych kierowców to chyba nie ma znaczenia.

: 20 sty czw, 2005 10:28 pm
autor: Ari
Zeby sie klatka zmiescila :)

: 21 sty pt, 2005 11:37 am
autor: Mav309
Nie nie...
Oni sie boja po prostu sciany...
wiekszosc wypadkow to wypadniecie z wlasciwego toru jazdy i walniecie o sciane prawa strona...dlatego chca siedziec po lewej.... po drugie skad teoria ze jadac po owalu (nascar) dociaza sie prawa strone??? tam sie dociaza lewa! przypominam - jezdzi sie w przeciwna strone do wskazowek zegara...