Strona 2 z 2

: 03 lut czw, 2005 10:11 pm
autor: Spayky
One będę połączone razem. Najlepeij sprawdz to w ten sposób że jak się zapalą to odłącz kable od zbiornika wyrównawczego. Jak będą połączone to zgaśnie wszystko jak nie to tylko kontrolka od wody ale raczej powinno wszystko zgasnąć. U ,mnie raz było za mało płynu w zbiorniku i się paliły podczas jazdy te 3 kontrolki, jak zalałem było OK. Tak więc u mnie w dieslu są połączone razem

: 03 lut czw, 2005 10:17 pm
autor: Heniek
Dzięki wszystkim i pozdrawiam, dam znać jak poszło.pozdrawiam :) 8)

: 04 lut pt, 2005 12:46 am
autor: szmergiel
miałem podobnie, jak przepałowałem to identyczne obiawy. przyczyną był walnięty termostat który nie otwierał sie do końca. gdy temperatura gwałtownie rośnie, to olej robi sie rzadki <chyba masz mineralny>, a przy takim przebiegu jego cisnienie i tak jest mniejsze od nominalnego. podobnie działo mi sie jak miałem upaloną ftyczke zasilajaca wentylator, tyle tylko że nie przy pałowaniu podczas jazdy ale np. w korku. Stawiam na termostat. wymien i zobacz, powinno ustąpić

: 04 lut pt, 2005 11:41 am
autor: Heniek
Dzieki, sprawdze i napisze.
Kontrolki zapalaja się zawsze na rozgrzanym silniku, ale nie podczas pilowania, ale wlasnie jak się zatrzymam ,np na skrzyżowaniu lub w korku jak jest na wolnych obrotach- tylko wtedy. Sprawdzę wszystkie uwagi i napisze wniochy :D .dzieki wszystkim.pozdrawiam