Strona 2 z 4
Re: 205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji
: 23 kwie sob, 2016 4:12 pm
autor: gargli
Dzieki za info.
To teraz inne pytanie.
Załóżmy ze w aucie nie było żadnych modyfikacji. Czy w takim przypadku można zakładać ze ten sam system był zamontowany tez z tylu na bębnach? Na ile prawdopodobne ze mogły być 2 różne systemy w tyl samym modelu?
Re: 205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji
: 01 maja ndz, 2016 4:16 pm
autor: gargli
Z cyklu: Czemu takie slabe hamulce... Okładziny na szczękach brak..
Re: 205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji
: 01 maja ndz, 2016 5:57 pm
autor: gargli
jarema205 pisze:Piękny

Jaki masz kod lakieru?

Niestety w miejscu gdzie powinien być wpisany kod lakieru pod maską nie ma nic... Jest jakakolwiek inna możliwość sprawdzenia?
Re: 205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji
: 01 maja ndz, 2016 6:10 pm
autor: Indjana
gargli pisze:jarema205 pisze:Piękny

Jaki masz kod lakieru?

Niestety w miejscu gdzie powinien być wpisany kod lakieru pod maską nie ma nic... Jest jakakolwiek inna możliwość sprawdzenia?
Popatrz pod kątem pod światło, bo może wyblakł - u mnie tak jest.
Re: 205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji
: 01 maja ndz, 2016 7:44 pm
autor: woocash
Jest możliwość sprawdzenia po numerze nadwozia, trzeba pisać do peugeot maila, tylko nie pytaj mnie jak i gdzie, jest info na forum.
Re: 205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji
: 01 maja ndz, 2016 11:23 pm
autor: gargli
Indjana: Patrzyłem, szukałem i pod kątem i pod światło i oczywiście przecierałem szmatką delikatnie by tylko wierzchnią warstwę kurzu zdjąć z nadzieją że może zobaczę... brak jakiegokolwiek śladu
woocash: dzięki za info, to forum jest mocno rozbudowane i jeszcze nie dotarłem do wszystkiego. Ale znajdę

Na ten moment jest to mniej ważne, najpierw muszę mieś go na tyle sprawny by przeszedł przegląd. Później estetyka z lakierami etc,
P.S. znalazłem gdzieś w czeluściach internetów kody lakierów Peugeot. Może komuś się coś przyda
Dodatkowo link do strony głównej z podobną informacją:
http://www.peugeot205.pl/index.php?modu ... dy_lakieru
Re: 205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji
: 02 maja pn, 2016 9:32 pm
autor: gargli
Cały weekend grzebania, co zrobione?
Wymieniona przednia szyba (pęknięta - kamień...

)
Wymienione uszczelki przy drzwiach (przetarte od sposobu wsiadania poprzedniego właściciela...

)
Wyciągnięte i wymyte plastiki z przedniego panelu (nie myte od nowości...

)
Wymienione tylne chlapacze (nowe oryginalne prezentują się świetnie...

)
Zdjęte tylne emblematy "do odnowienia"

(
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... 83#p353670 )
Wymienione szczęki hamulców (nie zmieniane od nowości - poodklejane okładziny...

)
Wrzucam dzisiaj tylko zdjęcie nowych szczęk, bo jeszcze zostało mycie przed prezentacją na forum
Nowe potencjalne problemy: falowanie na niskich obrotach (jakby nie działały wszystkie świece, do sprawdzenia jutro)
Od razu lepiej na sercu

Re: 205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji
: 02 maja pn, 2016 10:17 pm
autor: fila1223
ładnie to wygląda, koniecznie pokaż efekt końcowy

Re: 205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji
: 03 maja wt, 2016 10:57 pm
autor: gargli
Nie mam za wiele nowych zdjęć, pogoda nie dopisała dzisiaj. Ale wrzucam 2

Re: 205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji
: 21 maja sob, 2016 10:44 am
autor: Michau205
Mam takiego samego z tym samym silnikiem z 1992 roku bardzo miłe autko. W twoim bardzo ładny lakier. Nie wiem na ile jesteś zainteresowany 100% oryginalnością, na foto brak listew w zderzakach, ja miałem pomalowane jakimś tanim sprayem na czerwono i częściowo poniszczone, usunąłem je i oryginalne zatrzaski (widać u Ciebie na foto) i zamontowałem listwy ,,chrom'' samoprzylepne już blisko rok temu i wygląda jak pięknie wypolerowana oryginalna listwa alu, koszt 40PLN za 4m listwy w Norauto (w necie pewnie jeszcze taniej). Takie rozwiązanie ja mam i polecam, ale wiadomo są różne podejścia do tych spraw

Pozdrawiam
Re: 205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji
: 21 maja sob, 2016 12:58 pm
autor: woocash
Oryginalna listwa nie jest alu... To nierdzewka.
Re: 205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji
: 23 maja pn, 2016 12:18 am
autor: gargli
Autko bardzo fajne, jestem zadowolony. Kolor bardzo mi się podobał i dlatego (dla wyglądu zewnętrznego) zdecydowałem się zakupić to auto. Środek to "bieda" jak na GR przystało wiec zastanawiam się co z nim dalej zrobić: zachować w biedzie czy zabawić się inaczej. Zobaczymy. Najpierw ma jeździć, hamować + zawieszenie sprawne (by była frajda z jazdy i posiadania

) dalej elektryka + estetyka (chyba że uda się w międzyczasie małe elementy tanim kosztem poprawić n.p. emblematy, chlapacze etc. )
Listwy na zderzak mam oryginalne, zdjąłem by zająć się samymi zderzakami, ale w weekend majowy nie udało mi się skończyć wszystkiego. Właśnie odnowiłem emblematy, założę jedno i drugie i wrzucę jakieś foto
Re: 205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji
: 23 maja pn, 2016 11:42 pm
autor: gargli
Hej,
mam dziwną sytuację o której już wspominałem jako "nowe potencjalne problemy". Ostatnimi czasy (weekend majowy) bawiłem się z hamulcami, wiec przy okazji dałem trochę popalić autku by sobie przypomniało jak to się robi

Po całej akcji (kompletnie bezproblemowej) wyłączyłem silnik, tego samego dnia jak chciałem go przestawić to pierwszy raz zauważyłem że coś jest nie tak. Jako że pogoda nie przypasowała nie miałem możliwości przeanalizowania od razu. Zostawiłem go i "wróciłem do ligowej szarzyzny" w oczekiwaniu na dogodny czas by znów pobawić się PUG-iem.
Dzisiaj jak powiedziałem mu "cześć", odpowiedział mi ładnym bezproblemowym zapłonem i stabilna pracą na biegu jałowym (nowy akumulator + nowy silniczek krokowy: działa). Okazało się że koleżka 205 nie ma wolnych obrotów. Po minimalnym naciśnięciu na gaz jest falowanie (jakby nie działało pół garów), po naciśnięciu mocnym gaśnie, wiec uzyskanie wysokich obrotów graniczy z cudem. Reasumując nie da się ruszyć.
Chcę wymienić świece + filtr paliwa. Co jeszcze wg Was powinienem sprawdzić jeśli to nie przyniesie rezultatu?
Re: 205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji
: 24 maja wt, 2016 10:36 pm
autor: gargli
nareszcie ładna pogoda i można było dopieścić PUGa z zewnątrz. Odnowione emblematy na miejscu, listwy ozdobne wróciły na swoje miejsce, plastiki dopieszczone. Efekt końcowy widać poniżej

Mnie się podoba
Ale żeby nie było różowo.. Nie udało mi się dzisiaj usunąć problemu z niskimi obrotami. Po wykręceniu świec okazało się że działały poprawnie tylko dwie środkowe. Z dwu bocznych: jedna była cała czarna a jedna mokra. Dodatkowo wymieniłem filtr paliwa. Efekt: trochę lepsza praca silnika (da się wejść na wyższe obroty przy rytmicznym wciskaniu gazu - czyli poprawa) ale problemu to nie usunęło. Mam zamiar jeszcze wymienić kable, się zobaczy..
Re: 205 GR 1.4 1992 uratowany od kasacji
: 05 cze ndz, 2016 8:32 am
autor: gargli
Rozglądam sie za alufelgami do mojego GRa. Oryginalnie w GR to chyba tylko kapsle były (nie widziałem nigdy innych zdjęć) wiec nie chce żeby fele raziły w oczy a tylko by dopełniły wygląd. Powiedzcie mi, które z produkowanych dla 205 najlepiej by pasowały do mojego GR?