Strona 2 z 3

: 03 mar czw, 2005 12:07 pm
autor: driver
..............

: 03 mar czw, 2005 1:34 pm
autor: Dżon Dobra Nadzieja
a czemu konkretnie do wymiany? bo denko jest szczelnie przymocowane, a sam przepływomierz działa... bynajmniej klapka chodzi...
A jak Ci obrotów nie trzyma to podkręc przepustnice do czasu naprawienia jakiejś tej magicznej usterki :?

: 03 mar czw, 2005 3:48 pm
autor: driver
..............

: 03 mar czw, 2005 4:31 pm
autor: misiek22
driver pisze:Nie mowie ,ze musi byc do wymiany tylko moze , a od strzalow w kolektor moze sie wygiac klapka i pozniej moze sie zacinac.
dokładnie od mocnych strzałów, przepływka mogła walnąć chociaż nie musiała.

: 03 mar czw, 2005 10:06 pm
autor: IGI
no juz nie wiem wymontowalem pompe wlozylem do baniaka podlaczylem pod prad i tak ja dusilem przez 10 min i nie zauwarzylem zeby przerywala czy spadalo cisnienie jak przytknolem wylot pompy palcem to nie zduzilem jej cisnienia, wiec juz chyba pompa odpada nie sprawdzalem tego czujnika. Przecinak a gdzie jest ten czujnik?moze cos sie dzieje z tym takim pudeleczkiem ktore jest przympcowane do kolektora ssacego po lewej stronie nad alternatorem z tego jakby mieszka idzie jeden przewod do kolektora a drugi wraca do zbiornika moze to to? co to wogle jest?

: 04 mar pt, 2005 2:37 am
autor: Dżon Dobra Nadzieja
IGI, to urządzonko o którym piszesz to jest regulator ciśnienia paliwa... i jest możliwe że to właśnie jest jego wina... poprostu może się otwierać zbyt wcześnie, a objawy sa takie same jak niewydajna pompa paliwowa... tylko że w tej sytuacji paliwo sobie zwiedza cały samochód, ale ma zbyt małe ciśnienie by zajrzeć do cylindrów... i takie rzeczy mogą sie dziać jak opisywałes w pierwszym poscie...
Tylko żeby sprawdzić czy jest odpowiednie ciśnienie na listwie wtryskowej to trzeba troche pokombinować...

A ten mój przepływonierz jest raczej OK, bo sprawdzałem kilka razy i klapka chodzi jak powinna, jedyne co się stało wyrwało mi denko :? Prawdopodobnie w mojej sytuacji, po walnięciu w kolektor powietrze "cofając" się, przeleciało przez przepływomierz (nawet zrzuciło filtr powietrza) i od miksera powędrowało dość dużym ciśnieniem do membrany podciśnieniowej w parowniku... a że wężyk od miksera do parownika nie jest małej średnicy tak więc nadciśnienie (zamiast pod-) prawdopodobnie uszkodziło tą membranę...

: 04 mar pt, 2005 8:36 am
autor: Przecinak
Czujnik jest ponizej kopulki, wytczka dwu pinowa (niebieski) w okolicach baypasu. Pomierzyc na zimnym i cieplym silniku zeby miec pewnosc czy dobrze dziala. Moj po doladnych pomiarach okazal sie dobry :roll: , poprostu tak to jest jak sie pomiary robi w pospiechu i teraz jakbyco to mam takowy na sprzedaz :?

: 04 mar pt, 2005 11:45 am
autor: IGI
dżon a jak to sprawdzic ?odlaczylem kompa zeby reset zrobic tak dla pewnosci a jutro bede wtryski czyscil.a ile ten regulator moze kosztowac?

: 04 mar pt, 2005 6:12 pm
autor: Dżon Dobra Nadzieja
Myśle że koszt takiego regulatora może się wahać między 50-100 PLN (używany-nowy)

A jak sprawdzić ciśnienie? Musisz podłączyć manometr na odcinku, w którym utrzymywane jest ciśnienie (w którym ma być utrzymywane) czyli <tłumik, przez listwe wtryskową, do tego regulatora ciśnienia>. Można np wkręcić coś jakby trójnik w miejscu łączenia przewodu paliwowego z listwą lub przy tłumiku... jeśli wykombinujesz wogóle taki "trójnik"... drugie wyjście które wpadło mi do głowy to nawiercenie otworu w którejś ze "śrub-nakrętek" - na końcach tego odcinka przewodu paliwowego, nagwintowanie tego otworu tak by można było wkręcić manometr, a po sprawdzeniu ciśnienia wkręcić taką śrubkę by szczelnie zatkała otwór... napewno są jeszcze jakieś sposoby... może akurat wpadnie Ci do głowy kolejny...

: 11 mar pt, 2005 5:51 pm
autor: IGI
no dzisiaj wielki dzien bede sprawdzal cisnienie na ukladzie paliwowym.Jak ktos mi pomoze to zarzuce kilka fotek jak to robilem pozdro

: 11 mar pt, 2005 5:59 pm
autor: JoT_JoT
Użyj tej stronki do wrzucenia fotek
http://imageshack.us/
Później tylko wybierasz w jakiej postaci chcesz wkleić fotke :) Najlepiej jako miniaturke żeby sie stronka szybciej ładowała a zainteresowani sobie powiększą :)

: 11 mar pt, 2005 7:45 pm
autor: Przecinak
IGI pisze:dżon a jak to sprawdzic ?odlaczylem kompa zeby reset zrobic tak dla pewnosci a jutro bede wtryski czyscil.a ile ten regulator moze kosztowac?
Jakby co to mam taki regulator cisnienia za 50 zl bo kupilem i moj okazal sie dobry :? (nowka cos ponad 300zl)
Ja jutro zabieram sie za zawor powietrza dodatkowego, moze to rozwiaze moje problemy.

: 12 mar sob, 2005 7:07 pm
autor: IGI
no mierzylem dzisiaj cisnienie wyszlo mi jakies 2,2 bara to troche malo
sprawdzilem tez ten czujnik temp, to na goracym silniku napiecie bylo ok 1V a oporu to on tam nie dawal bo sprawdzalem na wszystkich zakresach w mierniku i nic nie wskazywal.to teraz z tym cisnieniem to albo pompa albo regulator i to drogie i to drogie

: 13 mar ndz, 2005 12:12 pm
autor: Kaktus
Ja bym stawial jednak na pompe! Regulator jest niemalze nie zawodny, a jak membrana strzeli to wtedy dopiero jest lipa. Mav cos o tym wie.

Na 90% obstawialbym te pompe. Nowa pompa powinna pompowac 5,5 do 6 barow. A na listwie jest to redukowane do 3 barow.

U mnie bylo tak samo jak u ciebie.

Dodatkowo profilaktycznie wymienilbym ten czujnik temp silnika. To koszt okolo 50zl.

: 14 mar pn, 2005 11:31 am
autor: IGI
teraz wogle nie odpala bo odpadl kabel z kostki od tego czujnika