Strona 2 z 2

Re: Silnik TU1M pocenie się gaźnika?

: 28 lis pn, 2016 5:20 pm
autor: Indjana
Yup, u mnie to samo, i też zamula i przerywa.

Re: Silnik TU1M pocenie się gaźnika?

: 28 lis pn, 2016 6:51 pm
autor: mlody333
Właśnie o tej kontrolce mówię. Wróży problemy ze spalaniem. Do kompa raczej nie podepniesz bo błędy trzeba wyświetlić żarówką. Instrukcja jak to zrobić i kody były na forum. Nie będę filozofował bo przyczyn może być dużo i po prostu trzeba zrobić diagnostykę. U mnie problem rozwiązał się sam przy zmianie silnika, zmieniłem kompletny wtrysk i problem zniknął. Jak robiłem eksperymenty z wtyskiem z passata o większej wydajności to przy wciśnięciu gazu w podłogę, kontrolka paliła się auto zamulało, a z wyglądu świec wnioskowałem, że winne jest zbyt bogata mieszanka. Małe OT. Ostatnio jak kolega badał mi 307 Peugeot Planetem to w menu była 205-ka. Tłumaczył mi też, o jakiejś przejściówce, że kiedyś miał taką. Nie wchodziłem w szczegóły bo zimno było i czasu mało.

Re: Silnik TU1M pocenie się gaźnika?

: 28 lis pn, 2016 8:45 pm
autor: weasly
Nie dobrze, nie wiem czy mój okoliczny machanik ogarnie temat.
Jeździć sie da narazie i nie ma tragedi, są poprostu momenty kiedy to sie dzieje :/.

Re: Silnik TU1M pocenie się gaźnika?

: 28 lis pn, 2016 8:58 pm
autor: weasly
Mam też pytanie czy przez takie urządzenia da sie podpiąć i czy powiedzą mi coś sensownego?

1. http://allegro.pl/interfejs-diagnostycz ... 68650.html

2. http://allegro.pl/interfejs-elm-327-min ... 17560.html

3. http://allegro.pl/program-multi-scan-pl ... ml#thumb/8

Re: Silnik TU1M pocenie się gaźnika?

: 28 lis pn, 2016 9:18 pm
autor: mlody333
Tego nie wiem, ale podpinając do 106-ki, 307-ki niewiele się uzyska. Tylko Peugeot Planet coś daje ale to przy cenie x10. Procedura odczytu błędów nie jest trudna trzeba umieć kręcić kluczykiem i liczyć mrugnięcia lampki. Użyj funkcji szukaj na forum i poczytaj.

Re: Silnik TU1M pocenie się gaźnika?

: 28 lis pn, 2016 9:58 pm
autor: Indjana
U mnie jest czarno pod świecami.
Kontrolka paliła się przed swapem, ale wtedy nie muliło.
Spróbuję coś odczytać, może się uda.
Daj znać weasly, jak tobie się uda

Re: Silnik TU1M pocenie się gaźnika?

: 28 lis pn, 2016 11:32 pm
autor: mlody333
Kilka porad o świecach. Czarne świece, świecąca się kontrolka sugeruje pracę na zbyt bogatej mieszance. Świece powinny mieć kolor kawowy, wtedy jest ok.
http://www.iskra-kielce.pl/eksploatacja ... ,3434.html

Re: Silnik TU1M pocenie się gaźnika?

: 05 gru pn, 2016 4:37 pm
autor: weasly
Panowie mam jeszcze pytanie obrazkowe, od czego i co to jest:
Zdjęcie nr 1

1. Czujnik położenia wału
2. ?
3. ?

Zdjęcie nr 2

Co to za filtr?

Re: Silnik TU1M pocenie się gaźnika?

: 05 gru pn, 2016 4:40 pm
autor: grzesiek309
Filtr z węglem aktywowanym do pochłaniania par paliwa :wink:
2. to zawsze luźny kabelek. Sygnał o obrotach silnika.
3. To o ile dobrze pamiętam złącze do sprawdzania wentylatora silnika.

Re: Silnik TU1M pocenie się gaźnika?

: 05 gru pn, 2016 5:16 pm
autor: weasly
Dzięki, a ten filtr z węglem aktywowanym powinno się wymieniać ? jeśli tak to co ile ?

Re: Silnik TU1M pocenie się gaźnika?

: 05 gru pn, 2016 6:08 pm
autor: Indjana
Tak wtrące mały OT:
Do tejgo kabla nr 2 mam podłączyć sobie licznik z obrotkiem, nie?

Re: Silnik TU1M pocenie się gaźnika?

: 05 gru pn, 2016 8:38 pm
autor: grzesiek309
Indjana pisze:Tak wtrące mały OT:
Do tejgo kabla nr 2 mam podłączyć sobie licznik z obrotkiem, nie?
Można ale do kabla 112 pod deską będzie łatwiej :wink: