Strona 2 z 2
: 17 cze pt, 2005 8:29 am
autor: cyborg
W tym artukule w Motorze generalnie chodzi o to ze kazda sonda po 100 000 km jest do wyrzucenia bo po prostu normalnie sie zuzywa, i ze podczas wymiany nalezy kupic dokladnie taka sama jak byla-ilosc kabli i ten sam gwint to nie wszystko..kurka, i polecali Boscha lub NGK - sa najtrwalsze, ale kosztuja od 350 do 600 zl....Trzeba kaske odkladac...
: 17 cze pt, 2005 11:08 am
autor: invictus
Niemozliwe sonda daje tylko stosunek CO i kazda ktora ma 4 kable musi dzialac identycznie...
Aze te sa lepsze to juz inna bajka...
: 17 cze pt, 2005 11:31 am
autor: Przecinak
invictus pisze:Niemozliwe sonda daje tylko stosunek CO i kazda ktora ma 4 kable musi dzialac identycznie...
Aze te sa lepsze to juz inna bajka...
Akurat nie o ten stosunek chodzi ale mniejsza z tym, kazda 4 przewodowa bedzie dzialac jesli tylko da sie ja wkrecic (faktycznie byly rozne gwinty i rozmiary). Ja mam z opla (nowa 90zl), musialem tylko wtyczki przelutowac. Dwa kabelki to podgrzewanie sondy i nie sa specjalnie istotne wiec nas upartego nawet 2 przewodowa mozna by podlaczyc.
: 17 cze pt, 2005 11:43 am
autor: invictus
Dobra bo widze ze tu sie czepiaja:p
Sonda mierzy zawartosc tlenu w spalinach. Jak wystepuje CO+O2(w za duzej ilosci) to znaczy ze mieszanka za uboga, a jak O@ nie wystepuje to za uboga. Sonada musi utrzymac Stosunek CO do wolnego tlenu O2
To tak zeby sie nie czepiac

: 17 cze pt, 2005 11:49 am
autor: deejay
invictus pisze:Dobra bo widze ze tu sie czepiaja:p
Sonda mierzy zawartosc tlenu w spalinach. Jak wystepuje CO+O2 to znaczy ze mieszanka za uboga, a jak O@ nie wystepuje to za uboga. Sonada musi utrzymac Stosunek CO do wolnego tlenu O2
To tak zeby sie nie czepiac

To ja sie przyczepie

bo wychodzi że cały czas jest uboga
: 17 cze pt, 2005 11:55 am
autor: invictus
Cfaniak...

Juz jest dobrze...
: 17 cze pt, 2005 12:55 pm
autor: Pieraś
no ja sie ciesze bo kontrolka sie juz nie swieci jak mam teraz te sonde od fiesty

bosch 4 przew. i takie same kolorki jak mialem w tamtej