Strona 2 z 2
: 16 cze czw, 2005 10:52 pm
autor: invictus
Dzieki, tez myslalem o zaplonie na przelacznik, a jest jeszcze blokada kierownicy...
tylko ze to absolutnie nie jest dobre zabezpieczenie, a nie jest mi to potrzebne. W naszym kraju to lepiej nie rob zaplonu na przelacznik. Ale jak juz sie bedziesz decydowal to np w 106 czy 405 byly te immobiliser'y na kod wklepywany recznie, a jak silnik by zgasl to o ile nie odetniesz napiecia podawanego na immobiliser(jak jest podlaczony do zaplonu- czyli de facto nie wylaczysz przelacznika) to nie "zapomni" kodu i bedzie mozna od razu palic bez utraty cennych sekund na ew rajdzie.
Dzienks

: 16 cze czw, 2005 11:27 pm
autor: Kaktus
Noo... i wlasnie z tego powodu moj kumpel nie skonczyl Rajdu Festiwalowego w 2002 - bo taki Imobiliser mial w Saxo VTS ... po rajdzie od razu go wywalili.
: 17 cze pt, 2005 12:16 am
autor: invictus
A co sie stalo?? odcial mu i nie chcial sie zalaczyc spowrotem??
: 17 cze pt, 2005 11:29 am
autor: Kaktus
Zgaslo auto i cisza... nic sie nie dalo zrobic.
: 17 cze pt, 2005 11:46 am
autor: invictus
Ale pech...
Ale bym sie wq**** w takiej sytuacji... jakby byl immobiliser dobrze podlaczony to nic by sie nie stalo, chyba ze cos by sie zrypalo samo w sobie... Ale nad tym zapanowac sie nie da a dodatkowa czesc zwieksza ryzyko awarii...
Ogolnie lipa tak zle inaczej tez niedobrze...

: 17 cze pt, 2005 1:41 pm
autor: PIT_R
Kaktus to jakbys mogl mi powiedziec jak masz dokladnie i do czego podlaczony ten przycisk do uruchamiania silnika ??
: 17 cze pt, 2005 1:46 pm
autor: Kaktus
mi to elektryk robil - ja nie wnikalem
Ale poprostu od guzika idzie kabalek jeden do masy a drugi do automatu na rozruszniku.
Zrobilem tak, gdy szlak trafil mi stacyjke.
: 17 cze pt, 2005 1:52 pm
autor: invictus
?? Ze co?? przeciez na wlaczniku elektromagnetycznym powinien byc podawany + wiec
Guzik powinien brac + z aku i podawac go na wlacznik elektromagnetyczny...
Jestes pewnien ze wlacznik jest podlaczony do masy??
: 17 cze pt, 2005 1:54 pm
autor: PIT_R
Oki, dzieki, chyba cos takiego tez sobie zrobie i przycisk bym wstawil obok wlacznika awaryjnych, tylko musialbym dorwac ten plastik, na wieksza ilosc przyciskow i jakis przycisk, nalepiej od awaryjnych, bo ma czerwony, ten plastik. No oczywiscie trzeba taki przycisk przerobic zeby stykowo dzialal, a nie blokowal sie na opcji wlaczony i wylaczony.
: 17 cze pt, 2005 1:58 pm
autor: Kaktus
No to najwidoczniej bierze + z aku i daje go na automat.
Tak jak mowilem, nie wiem jak to dokladnie jest zrobione, mam zajebistego elektryka i on jest od tego.
Ja mu na rece nie patrze.
: 17 cze pt, 2005 2:11 pm
autor: invictus
Spox ja zrobie po swojemu
Kup sobie w elektrycznym taki przycisk i nic nie przerabiaj bo jak sie zatnie..

: 22 cze śr, 2005 2:22 am
autor: Piotrek205GTI
A mam pytanko - jak to dokladnie jest z tym zaplonem na przelacznik i z rozrusznikiem na guzik? Jak to zainstalowac dokladnie? i czy wtedy bedzie mozna palic albo ze stacyjki kluczykiem albo poprzez wcisniecie przycisku? beda dwie opcje? Pozdro
: 24 cze pt, 2005 9:28 pm
autor: tomek
Robisz jak Ci się tylko podoba
