Strona 2 z 3
: 22 cze śr, 2005 10:29 am
autor: blaszka
nie no ja jak puga kupiłem to odrazu bak wyczysciłem
: 22 cze śr, 2005 10:37 am
autor: JoT_JoT
No jak zmieniałem silnik to bak też przeczyściłem ale nie wyczyściłem tego sitka przy pompce a tam było troche syfu
: 22 cze śr, 2005 10:54 am
autor: blaszka
a ja wszystko wyczysciłem razem z sitkiem
: 22 cze śr, 2005 11:19 am
autor: cheatoss
o ile wskaznik wariuje to sama kontrolka powinna dobrze dzialac... 50 km niby swieci niby nie, bo sie przelewa wciaz, a potem to juz wali po oczach i trzeba tankowac =]
: 22 cze śr, 2005 12:25 pm
autor: bipi
ja tam jak sie zaczyna palic to patrze jeszcze na wskazowke. dopoki jest ponad 0 to jest ok. nigdy mi nie stanal. na trasie

: 22 cze śr, 2005 2:11 pm
autor: Yahoo
miałem jeden raz tak, że się zapalała rezerwa, gasła, znów się troszkę zapalała....
i musiałem z buta po pędzynę lecieć bo stanął na środku skrzyzowania

nie wierze już tej lampce migającej

: 22 cze śr, 2005 2:39 pm
autor: cheatoss
bipi pisze:nigdy mi nie stanal. na trasie

wybacz

: 22 cze śr, 2005 2:58 pm
autor: TOMBIKE
jak komuś nie staje to chyba jest problem

Pompka siada

Albo ceweczka

: 22 cze śr, 2005 2:59 pm
autor: invictus
Ta lampka najpeirw mruga pozniej nie a pozniej znow na nierownosciach bardzo szybko
Ta 3 faza jest wtedy kiedy plywak podskakuje a to znaczy ze paliwa nie ma wcale...
: 22 cze śr, 2005 3:52 pm
autor: bipi
cheatoss dzieki
: 22 cze śr, 2005 5:53 pm
autor: piccolo
a ile litrów doładnie wejdzie do Puga
: 22 cze śr, 2005 6:07 pm
autor: Rychu
50

Trzeba to pomnożyć razy ok 4zł i mamy niezłą sumkę

: 22 cze śr, 2005 6:39 pm
autor: Yahoo
od tamtego zdarzenia zawsze tankuję do pełna

nie patrzę już na kontrolkę rezerwy, tylko na licznik kilometrów
: 22 cze śr, 2005 7:34 pm
autor: piccolo
chyba sobie ze mnie jaja robisz, 50 litrów do tak małego autka
: 22 cze śr, 2005 7:50 pm
autor: Rychu
Oczywiście że 50l.......przecież to z założenia rodzinne autka

przeznaczone na dłuuugie trasy
