Strona 2 z 2

: 12 lip wt, 2005 12:59 pm
autor: Kaktus
Piwel - no widzisz, ty masz 9tys km i chcesz silnik wymieniac.

Kumpel u siebie mial juz naprawde pare silnikow, i zawsze kazdy silnik w ten sam sposob tracil zywot - panewka.

Co dla mnie jest rzecza dziwna, dlatego podejrzewam ze musza byc jakies problemy ze smarowaniem. Co z tego ze Mig ma natrysk oleju na denko tloka. Ja mowie o panewkach, i mowie o tym jakie problemy mial i ma znajomy z tymi silnikami.

: 12 lip wt, 2005 3:14 pm
autor: Piweł
...

: 12 lip wt, 2005 5:43 pm
autor: Kaktus
Hi!!

Wiesz, ja te silniki mojego kolegi to widzialem jedynie "pod maska" :) A to co sie z nimi dzialo, wydawalomi sie wlasnie bardzo dziwne, i wiem o tym tylko z opowiesci wlasciciela.

Ale prawda jest taka ze mimo iz jest on mechanikiem z zawodu, cholera wie jak sobie te silniki skladal, nie wiem tez na jakich czesciach, i co bylo w silnikach robione. Auto jedzie bardzo fajnie, a silnik kreci wlasnie 8000-8500. Z tego co mi mowil, ze zawsze ma problemy z tymi panewkami, i ze padaja bardzo szybko, wywnioskowalem ze moze to byc wina:

a) Nie dostatecznego smarowania przy takich obrotach
b) Wadliwych panewek

Ja nigdy nie watpilem w silniki Mi16, i wiem co mozna z nich wycisnac. Wiem co robil z tymi silnikami Iwanek, Grabek czy Kornacki, i one naprawde chodzily jak zloto.