Strona 2 z 2
: 01 paź sob, 2005 5:05 pm
autor: moralez
viwaldi pisze:
jedyny pozytyw wczorajszego dnia to ze zalozylem spryskiwacze od xary II (dzieki za pomysl "blaszka")
sa super
szkoda ze nie widzieliscie mine goscia z serwisu citroena jak montowalem spryskiwacze przed salonem
pozdr
ile dales

??
: 01 paź sob, 2005 8:21 pm
autor: Pagi
Na mnie tez sie gosciu troche krzywo patrzyl w serwisie cytryny jak powiedzialem mu jakie zastosowanie bedzie tych sprystkiwaczy
Ale panowie robi nam sie małe OT
A wracając... sprawdz przeguby na drugiej półosi... bo czy jest zaleznosc ktora strona sie tlucze zaleznie w ktora skrecasz?
: 02 paź ndz, 2005 7:11 pm
autor: viwaldi
123
: 06 paź czw, 2005 4:28 pm
autor: Spayky
podnieś jedno koło na lewarku do góry i poruszaj krótkimi energicznymi ruchami góra-dół (sprawdzanie łozyska) lewo-prawo (spr. wahacza) później pokręć kołem w jeną stronę później w drugą i zobacz czy półośka nie wychodzi i wskakuje ze skrzyni oraz czy nie wydaje dziwnych odgłosów. to samo zrób z drugim kołem
: 06 paź czw, 2005 9:07 pm
autor: viwaldi
123
: 06 paź czw, 2005 10:54 pm
autor: invictus
a dlaczego?? -stuka wtedy kiedy przegub lapie wiekszy kat

: 07 paź pt, 2005 9:44 am
autor: blaszka
u mnie stuka troche lewa półoś ale tylko przy odkrecaniu kół na wprost przy skrecie w prawo
: 07 paź pt, 2005 9:46 am
autor: Ferguss
blaszka pisze:u mnie stuka troche lewa półoś ale tylko przy odkrecaniu kół na wprost przy skrecie w prawo
Ja mam to samo, ale z drugiej strony.
: 09 lut pt, 2007 2:08 pm
autor: domel
Jak wymienić te łożysko podtrzymujące prawą półoś w dieslu ?
Szukając nic nie znalazłem. Wszędzie tylko piszą, że wymienić ale nikt nie napisze jak ?
Czy dobrze myślę, aby spuścić olej ze skrzyni, zdjąć koło, odkęcić wahacz z zacisku przy kole. Odkęcić podporę półosi i wyciągnąć półoś z piasty w kole i wyciągnąć całą półoś , wymienić i założyć nowe łożysko i wbijać z powrotem ?
ps. Jaki koszt łożyska.
: 11 lut ndz, 2007 11:26 pm
autor: Paweł
Sam wymieniałem kiedyś lewą i trzeba było tak jak piszesz. Niezbyt wygodnie wlać olej do skrzyni. Jutro będzie wymieniana prawa to dopytam się, ale co tam innego można wymyślić? Dopytam o ile nie zapomnę, bo pamięć mam dobrą tylko krótką. Wieczorkiem postaram się napisać.
: 13 lut wt, 2007 10:22 am
autor: domel
Ps. Napisz jak wiesz czy muszę wymienić ten simmering przy wyjmowaniu półosi. Jak potem się to zakłada i jak uszczelnia smarem).
: 13 lut wt, 2007 11:01 am
autor: Paweł
No wczoraj zapomniałem napisać. Łożysko jest zablokowane pierścieniem montowanym albo na wcisk, albo na gorąco/zimno. Przed wyciągnięciem półosi zwróć uwagę na małą śrubkę/blokadę łożyska.
Lewą półoś wymieniałem 8 lat temu, nie wymieniałem simeringów, chyba nie uszczelniałem żadnym smarem i do tej pory jest bardzo OKI. Wczorajsza wymiana prawej też bez wymiany simeringów i smaru, ale może warto uszczelki nowe. Oleju nie musisz spuszczać jak odpowiednio wysoko autko podniesiesz. A jak już masz półoś wymontowaną to może uda Ci się wyczyścić przeguby i odpowiedniego smaru nałożyć.
: 21 lut śr, 2007 12:43 pm
autor: viwaldi
123