: 15 maja pn, 2006 10:42 am
Witam!
Glowica byla zrobiona do 1.6 co pisalem jak sprzedawalem. Byla ograniczona wymiarami homologacji, bo budowalismy ja wlasnie zgodnie z homologacja! Wiec mozna tam jeszcze bylo wiele zrobic!!
W tej chwili wyjezdza na dniach od nas samochod Michala MI, gdzie jednak dol silnika nie my skladalismy ze wzgedu na brak wolnego czasu, a skladalismy jedynie glowice i ja obrabialismy. Auto jezdzi fajnie w wiec mysle ze na hamowni fajny wynik wyjdzie.
Wkladajac glowice do Adiego samochodu nie mielismy pojecia w jakim stanie jest dol silnika!! Glowica znaczaco podniosla moc samochodu, ale ciagle nie wiadomo jaka byla moc przed zmiana glowicy, bo na pewno nie bylo to 105km.
Np. Gdy zalozylem dlubnieta glowice do silnika w swoim 1.9 to nie bylo czuc wielkiej roznicy!! Ale jak sie okazalo tydzien pozniej silnik wyzional ducha, byl zajechany, ta sama glowica + dobry silnik 1.6 i auto jest mocniejszy niz bylo majac dol 1.9.... jakie wnioski ?!
Wracajac jeszcze do globusowego samochodu, tam walek byl swiatek GT, o wzniosie 10mm, z tego co wiem seryjny walek do 1.6 ma wznios 11,8mm - bynajmniej tak podaje homologacja samochodu z silnikiem 115km.
Uwazam ze zmiana walka u Adiego znacznie by podniosla moc.
W kwestii czasu realizacji u nas, moze wypowiedziec sie Kuba z Gdyni, mu wszystko zrobilismy w ciagu 4 dni, na poczekaniu, na miejscu.
U Michala wszystko trwa dlugo, ale tam naprawde jest pelno roboty, i nie robimy tylko przy silniku, pozatym czesto bylo tak ze na wiele komponentow przyszlo nam czekac nieraz nawet miesiac czasu (np. Walek rozrzadu od Swiatka).
Glowica byla zrobiona do 1.6 co pisalem jak sprzedawalem. Byla ograniczona wymiarami homologacji, bo budowalismy ja wlasnie zgodnie z homologacja! Wiec mozna tam jeszcze bylo wiele zrobic!!
W tej chwili wyjezdza na dniach od nas samochod Michala MI, gdzie jednak dol silnika nie my skladalismy ze wzgedu na brak wolnego czasu, a skladalismy jedynie glowice i ja obrabialismy. Auto jezdzi fajnie w wiec mysle ze na hamowni fajny wynik wyjdzie.
Wkladajac glowice do Adiego samochodu nie mielismy pojecia w jakim stanie jest dol silnika!! Glowica znaczaco podniosla moc samochodu, ale ciagle nie wiadomo jaka byla moc przed zmiana glowicy, bo na pewno nie bylo to 105km.
Np. Gdy zalozylem dlubnieta glowice do silnika w swoim 1.9 to nie bylo czuc wielkiej roznicy!! Ale jak sie okazalo tydzien pozniej silnik wyzional ducha, byl zajechany, ta sama glowica + dobry silnik 1.6 i auto jest mocniejszy niz bylo majac dol 1.9.... jakie wnioski ?!
Wracajac jeszcze do globusowego samochodu, tam walek byl swiatek GT, o wzniosie 10mm, z tego co wiem seryjny walek do 1.6 ma wznios 11,8mm - bynajmniej tak podaje homologacja samochodu z silnikiem 115km.
Uwazam ze zmiana walka u Adiego znacznie by podniosla moc.
W kwestii czasu realizacji u nas, moze wypowiedziec sie Kuba z Gdyni, mu wszystko zrobilismy w ciagu 4 dni, na poczekaniu, na miejscu.
U Michala wszystko trwa dlugo, ale tam naprawde jest pelno roboty, i nie robimy tylko przy silniku, pozatym czesto bylo tak ze na wiele komponentow przyszlo nam czekac nieraz nawet miesiac czasu (np. Walek rozrzadu od Swiatka).