Strona 2 z 2
: 26 cze pn, 2006 8:17 pm
autor: Damian1p
przypomnialem sobie ze posiadam aprat cyfrowy i moge troszke pomoc <lol> to moze byc ten?
: 26 cze pn, 2006 8:19 pm
autor: Banita
moze - nie pamietam kolorow
: 26 cze pn, 2006 8:19 pm
autor: Damian1p
czy mohe po prostu go jakims normalnym kabelkiem przedluzyc i zaizolowac czy raczej wypadaloby porzadnie wymienic kabel bo przenosi duze natezenia?
: 26 cze pn, 2006 8:20 pm
autor: Banita
ten maly nie przenosi prawie nic, ale jak mialem jeden skorodowany to nie bylo ladowania i kontrolka nie swiecila, ze owego ladowania nie ma
: 26 cze pn, 2006 8:22 pm
autor: Damian1p
ok to ide dosztukowac kabel i zaizoluje ladnie, chociaz wydaje mi sie ze to nie ten bo aku mi sie jeszcze nie rozladowal a dosyc duzo przejechalem odkad mam problemy z tymi kontrolkami.
: 26 cze pn, 2006 11:55 pm
autor: moralez
Damian1p pisze:moze ktos okreslic do czego sluzy oraz jaki ma wplyw na prace samochodu zielonkawy kabelek duzo cienszy od czerwonego przez ktory wnioskuje ze plynie prad z alternatora, jest jheszcze jeden czarny bodajze, wszystkie trzy sa razem w czarnym wezyku ktory prowadzi od alternatora do tylu silnika, gdzies pod wtryskiem i filtrem paliwa nie jestem w stanie dokladnie okreslic bo nie moglem wymacac konca

sorry za baarrdzo opisowe ale lepiej nie potrafie
przez ten maly idzie napecie na szczotki, bez tego nidyrydy ladowania nie bedzie

czarny to chyba od oleju jest
co do dalszej drogi to czerwony leci do rozrusznika i dalej do aku ten od szczotek tez pewnie podlaczony jest do aku

a czarny do kontrolki
