Strona 2 z 3

: 09 wrz sob, 2006 10:27 pm
autor: zbinxxx
No czytam wasze forum dokładnie, bo musze rozkminic ojcu ten problem w koncu to od 3 miechów i moje auta najprawdopodobnie tylko moje bedzie wiec nei chce sie zabic ...:D

Wymieniana była belka a nie półos jak to napisałem. A kotwice sie róznia jedna ma samo rekulacje(żabki) a druga pokretło rozpórkowe , cylinderki tez sie róznią mocowane jedno koło ma drugie jajowaty kształt. Nie iwem czy to są rózne jeden grilling jak tu czytam czyt tez nie... ma tojakis wpływ negatywny?

: 09 wrz sob, 2006 11:50 pm
autor: chainsaw
Woocash comaszna mysli mowiac "samoregulacja" nie znam sie wiec pytam :?:

: 10 wrz ndz, 2006 12:48 am
autor: skola
oczywiscie ze z tylu sa gietkie :) a po wymianie kolo nomalnie sie kreci ( reczne tez wymienilem dwa za 50 zl) odpowietrzylem ze 4 razy i normalnie dzialaja, aha jak sciagalem to byly juz tak slabe ze w lapach popekaly... radze wam spr bo widzialem ze te z tylu strasznie w naszych pugach rdzy lapia bo sa stalowe a nie miedziane ...

: 10 wrz ndz, 2006 12:57 am
autor: woocash
Woocash comaszna mysli mowiac "samoregulacja" nie znam sie wiec pytam
hmm.. tam jest taki giszic :wink: który ... ee... hmm.. normalnie, bez samoregulacji, w miarę ścierania się okładzin przerwa (odstęp) pomiędzy szczękami a bębnem by rosła, no i w póżniejszym czasie musiałbyś nieźle sie napracować, żeby to zahamowało, więc zrobili taki sprytny (acz zawodny) mechanizm, który powoduje, że im bardziej szczęki sie scierają, tym bardziej zbliżaja sie do bębna, więc odstęp "roboczy" pozostaje mniej więcej taki sam, ale.. zdaża się (mi się tak stało, i koła nie dało sie za chiny obrócić) że się tam popier... i szczęki za bardzo zblizą się do bębna...

: 10 wrz ndz, 2006 1:23 am
autor: zbinxxx
Panowie a servo albo cos takiego moze byc przyczyna ze z tyłu jest słabe cisnienie a z przodu okey? A i ostatnio patrzyłem od tej rurki od serwo leci główne źródło do pompy i taki małe odejscie na rórke od małej srednicy jest nie zagospodarowane jaky cos sie wypieło czy tak powinnoi byc? Piszcie jakies propozycje co moze byc nie teges... :(

: 10 wrz ndz, 2006 10:16 am
autor: woocash
serwo raczej nie.. bo ono wspomaga pompę, która jak wiadomo podzielona jest.. hemm z tego co wiem na sekcje róznomiernie że tak powiem ;)

a to odejście na rurkę małej średnicy.. jest do pneumatycznego szybra, zaciąga tamtędy powietrze przy włączonym silniku?? jeśli tak .. to nie masz wogóle wspomagania :) ani na przód, ani na tył

: 10 wrz ndz, 2006 3:48 pm
autor: zbinxxx
Nie zasysa powietrza wygląda nawet jakby było zapchane ... :? to ma wogóle gdzies odchodzic czy tak luzem ma byc nie zagospodarowane? ...

??

: 11 wrz pn, 2006 8:40 pm
autor: zbinxxx
hmm :?:

: 19 wrz wt, 2006 10:30 am
autor: domel
Ps. Jaki jest gwint przewodu hamulcowego od strony pompy ?
Bo, sobie myśle że warto mieć taką śrubkę w bagażniku i w razie jakby gdzieś w dłuższej trasie poszedł przewód, odłączam przy pompie 1 przewód i wkręcam śrubke tymczasowo ;)

: 28 wrz czw, 2006 11:02 am
autor: Jaca1984
jak ci pójdzie jeden przewód np. od przódnich zacisków, to tył bedzie hamować bo w pompie jest osobna komora . Tak samo na odwrót. :wink:

: 28 wrz czw, 2006 11:08 am
autor: domel
Jaca1984 pisze:jak ci pójdzie jeden przewód np. od przódnich zacisków, to tył bedzie hamować bo w pompie jest osobna komora . Tak samo na odwrót. :wink:
Może i tak, ale pedał będzie wchodził w podłogę a w tym czasie płyn uciekał na ulicę. Trochę pohamujesz i wyleci cały płyn.
No i myślę, że jak płyn ucieka to słabe ciśnienie w układzie i skuteczność hamowania na pozostałych kołach mocno spada (?)

: 28 wrz czw, 2006 11:19 am
autor: Jaca1984
będzie wyciekał, ale tylko z jednej sekcji, druga będzie bezpieczna - jak się przyjrzysz w zbiorniczku jest przegroda, żeby cały z niego płyn nie uciekł przez "dziurawą" sekcję. Pedał będzie wchodził trochę w podłogę, ale jak ci wycieknie płyn z jednej sekcji (tył lub przód) to w drugiej pozostanie, bo są w pompie oddzielone. Własnie dla bezpieczeństwa.

: 15 paź ndz, 2006 8:36 pm
autor: Wojtek_nurek
Jaca1984 pisze:jak ci pójdzie jeden przewód np. od przódnich zacisków, to tył bedzie hamować bo w pompie jest osobna komora . Tak samo na odwrót. :wink:

Nie wiem jak u Was Ale fabryka robi podział po przekontnej ( p. przód, l. tył i na odwrót )
Tak że zawsze jest hamowana przednia i tylna oś.

Pozdrawiam Wojtek

: 15 paź ndz, 2006 8:54 pm
autor: Jaca1984
zależy od marki; w moim 205 GTI jest osobno przód i tył , ale kiedyś miałem Uaza i tam był układ diagonalny(?) czyli X
Pozdrawiam

: 15 paź ndz, 2006 9:05 pm
autor: Wojtek_nurek
To popatrz na pompe jak masz podłączone przewody.
Ja mam Juniora i jest na krzyż.