Strona 16 z 53

Re: 205 Lodołamacz

: 11 sty pt, 2013 10:09 pm
autor: krzyska
grzesiek309 pisze:
Para pisze:W zime ci tylek odmarznie i zatesknisz za taboretami 8)
Sępom tyłki nie przymarzają :lol:
A tak poważnie- mam teraz w Garrosie skóry z 405 i wbrew pozorom nie są zimne :)



Mam odmienne wrażenia co do komfortu termicznego skórzanych foteli z 405tki.

Re: 205 Lodołamacz

: 11 sty pt, 2013 11:43 pm
autor: Martinoo
krzyska pisze:
grzesiek309 pisze:
Para pisze:W zime ci tylek odmarznie i zatesknisz za taboretami 8)
Sępom tyłki nie przymarzają :lol:
A tak poważnie- mam teraz w Garrosie skóry z 405 i wbrew pozorom nie są zimne :)



Mam odmienne wrażenia co do komfortu termicznego skórzanych foteli z 405tki.
W Vitarze mam skórzane fotele i kiepsko jest wsiadać do niej po całodziennym postoju pod uczelnią

Re: 205 Lodołamacz

: 12 sty sob, 2013 5:31 pm
autor: RafGentry
Panowie, luz. Dobrze wiem jak to jest ze skórzanymi fotelami :) Najpierw muszę je w ogóle jakoś przetransportować z Dublina i połatać, a dopiero potem pomyślę nad ich instalowaniem.

Tymczasem zastanawiam się nad zakupieniem/odtworzeniem szablonów do kodów lakieru. Znalazłem zdjęcie pokazujace, jak powinno to wyglądać na moim dieselku, a nie ukrywam że chciałbym żeby na pas przedni wrócił kod M0QZ.
205 m0QZ.jpg
Widziałem takie szablony do Griffe i GTI/CTI. Wie ktoś, czy mają one jakąś nazwę w serviceboksie? Czy w ogóle przez ASO można to zamówić?

Re: 205 Lodołamacz

: 12 sty sob, 2013 8:48 pm
autor: Para
Rafal myslalem zeby ci jedna paczke zrobic z fotelami na tyl plus boczki nowego typu dla Druana, odebralby sobie od ciebie. Podzielic sie mozecie kosztami, wysylka bedzie pewnie 20euro.

Re: 205 Lodołamacz

: 25 sty pt, 2013 10:55 pm
autor: RafGentry
Gromadzenie gratów na wiosnę trwa. Tym razem udało mi się zakupić dość rzadko spotykany zestaw, a konkretnie pilota centralnego zamka, wraz z centralką podczerwieni i (miejmy nadzieje kompletną) instalacją.

Jako, że w dieselku mam centralny zamek, wiosną postaram się zafundować Pugowi otwieranie z pilota.
Resize of PB020064.JPG
Resize of PB020066.JPG
Co ciekawe, padlina którą szabrowałem była dość świeża. Rok produkcji to luty 1998. Choć jak na Bourbon z tego roku, to chyba szału nie robi :lol:
Resize of PB020069.JPG
Do kompletu wytargałem jeszcze gałkę zmiany biegów z rozbitego 205 Generation Diesel.
Resize of PB020067.JPG

Re: 205 Lodołamacz

: 27 sty ndz, 2013 11:12 am
autor: Orfister
Rafi, jak się sprawuje silniczek zimą na tym MaxLifie ?

Re: 205 Lodołamacz

: 30 sty śr, 2013 2:08 am
autor: RafGentry
Orfister pisze:Rafi, jak się sprawuje silniczek zimą na tym MaxLifie ?
Naprawdę bardzo fajnie. To, co zaobserwowałem po pierwszych 20-30 kilometrach, czyli cichsza praca silnika, nadal się utrzymuje. A poza tym, to auto jest do bólu przewidywalne. Zawsze odpala za pierwszym razem, pracuje równo, stabilnie i dowozi mnie tam, gdzie chcę.

Tutaj parę fotek z wyprawy do Szczyrku. Usyfiony po trasie jak diabli, ale dojechał bez absolutnie żadnych sensacji. Droga powrotna w trzech chłopa z pełnym bagażnikiem też zero problemów. Wiadomo, że demon prędkości to nie jest, ale idzie się przyzwyczaić.
resize of 20130119_104718.jpg
Resize of 20130119_091733.JPG
Resize of 20130119_103522.JPG
Resize of 20130119_104910.JPG
resize of 20130119_104354.JPG

Re: 205 Lodołamacz

: 17 lut ndz, 2013 4:20 pm
autor: RafGentry
Ileż radości może dać człowiekowi jeden dzień z plusową temperaturą... Wreszcie spłukałem trochę soli i drogowego syfu z dieselka.
peugeot 205 xrd car wash.jpg
Zrobi się trochę cieplej, to trzeba będzie się nim zająć na poważniej. Do wymiany tuleja wahacza, gumy na stabilizatorach, pewnie od razu klocki i tarcze też dostanie nowe.

Re: 205 Lodołamacz

: 17 lut ndz, 2013 6:04 pm
autor: Orfister
Wiem coś o tym, ja jak zrobi się cieplej też będę musiał zabrać się za sprzątanie obu aut, a w 306 wyczyścić go gruntownie, bo po zimie i przejechanych 20 tys km jest ogarniany tylko od święta, tak by nie zarósł brudem...
Ogólnie jak się nie ma garażu to dbanie o auta jest dość utrudnione.

Re: 205 Lodołamacz

: 17 lut ndz, 2013 8:36 pm
autor: Pluto
RafGentry pisze:Ileż radości może dać człowiekowi jeden dzień z plusową temperaturą... Wreszcie spłukałem trochę soli i drogowego syfu z dieselka.
peugeot 205 xrd car wash.jpg
Zrobi się trochę cieplej, to trzeba będzie się nim zająć na poważniej. Do wymiany tuleja wahacza, gumy na stabilizatorach, pewnie od razu klocki i tarcze też dostanie nowe.
I jeszcze jak się mieszka w bloku...

Re: 205 Lodołamacz

: 17 lut ndz, 2013 11:33 pm
autor: Martinoo
Zdecydowanie garaż to dobra opcja

Re: 205 Lodołamacz

: 10 mar ndz, 2013 3:18 pm
autor: RafGentry
Po 12 tysiącach kilometrów tłuczenia dieselka po dziurach nadszedł czas na ogarnięcie zawieszenia. Na przód wejdą Kayaby kupione tydzień temu, przy okazji chcę wymienić na nowe parę innych części. Na pewno gumy stabilizatora i wahacze.
kayaba.jpg
Chętnie posłucham Waszych sugestii odnośnie w.w. części. Jakie kupić, jakich się wystrzegać? Do tej pory kupowałem jedynie wahacze GTI, z tymi "zwyklakami" nie miałem jeszcze do czynienia.
Czy gumy stabilizatora do diesla są jakieś inne, niż do pozostałych wersji?

Aha: zmieniam też tarcze i klocki. Szukam kompletu w DOBREJ cenie. Zaznaczam, że heble w dieselku mam z 1.9 GTI. Jakbyście mieli coś na oku, to dajcie proszę znać.

Danke _O_

Re: 205 Lodołamacz

: 10 mar ndz, 2013 5:09 pm
autor: grzesiek309
Gumy różnią się jedynie średnicą :wink:
Jeśli chodzi o wahacze- lepiej omijać wszystkie tańsze niż 100zł :Y Najlepsze będą TRW, Febi i Moog. Optimal, QH jeszcze ujdą. Tarcze i klocki TRW lub Mintex. Dość tanie i stosunkowo dobre są też klocki Jurid :wink:

Re: 205 Lodołamacz

: 10 mar ndz, 2013 6:15 pm
autor: Manwe
Pieczara wolna :)

Re: 205 Lodołamacz

: 10 mar ndz, 2013 9:55 pm
autor: Martinoo
Fajnie macie, mi dzis garaż tak droge do domu zasypało że ledwo Vitara dojechałem