Strona 20 z 24

Re: Reanimacja 205 GR

: 14 sty wt, 2014 9:52 pm
autor: pawel
szymon pisze:muszę kupić tuleje gwintowaną ze sprężyną bo z nalezieniem gwintu do 205 jest bardzo ciężkie a jak jest to kosztuje grube pieniądze takie zestaw http://allegro.pl/uniwersalne-sprezyny- ... 41145.html
Kombinujesz

Re: Reanimacja 205 GR

: 14 sty wt, 2014 10:01 pm
autor: szymon
jak narazie to nie kombinuje bo tuleja jest za mała

Re: Reanimacja 205 GR

: 14 sty wt, 2014 11:40 pm
autor: krzyska
pawel pisze:
szymon pisze:muszę kupić tuleje gwintowaną ze sprężyną bo z nalezieniem gwintu do 205 jest bardzo ciężkie a jak jest to kosztuje grube pieniądze takie zestaw http://allegro.pl/uniwersalne-sprezyny- ... 41145.html
Kombinujesz
To w ogóle spełnia jakiekolwiek wymogi techniczne czy bardziej na zasadzie Ja sem wymyslił, wylkepał i sprzedaje szit ciemnemu ludowi? I co oznacza "...należy zamocować podporę pod tuleję" na gumę do żucia kuźwa?

Re: Reanimacja 205 GR

: 14 sty wt, 2014 11:43 pm
autor: grzesiek309
Opcja 2 z dopiskiem "zakaz używania na drogach publicznych" :lol:

Re: Reanimacja 205 GR

: 14 sty wt, 2014 11:52 pm
autor: operatorbazooki
Krzyśka- spełnia takie wymogi jak "alu" wycieraczki i inne podobne wynalazki pewnie :D

Re: Reanimacja 205 GR

: 14 sty wt, 2014 11:52 pm
autor: szymon
to jest na takiej zasadzie że jak przeżyna jest założona to tuleja jest zablokowana i stoi nie ruchoma i można sobie regulować , czytałem na forach różnych o tym bo nie chce kupić żeby mi nie pasowało albo coś innego, wy to chyba macie mnie za jakiegoś głąba który już nic nie wie i który sieje głupotę, ja jestem z tych co robią a nie siedzą na dupie

Re: Reanimacja 205 GR

: 15 sty śr, 2014 12:06 am
autor: krzyska
Pytanie jest proste: W jaki sposób zablokowana/umocowana jest ta tuleja na amortyzatorze? Bo jeśli tylko na ścisk i nacisk sprężyny to pozostaje tylko powiedzieć " Dzień dobry Święty Piotrze!"

Re: Reanimacja 205 GR

: 15 sty śr, 2014 12:13 am
autor: grzesiek309
Czasami lepiej posiedzieć na dupie 8)7

Re: Reanimacja 205 GR

: 15 sty śr, 2014 12:19 pm
autor: wasik
krzyska pisze:Pytanie jest proste: W jaki sposób zablokowana/umocowana jest ta tuleja na amortyzatorze? Bo jeśli tylko na ścisk i nacisk sprężyny to pozostaje tylko powiedzieć " Dzień dobry Święty Piotrze!"
Mi się wydaje, że tak właśnie jest O-)

Słuchaj, nie prościej a przede wszystkim bezpieczniej byłoby zamontować używany gwint z 206/306/ZX? ; )

Re: Reanimacja 205 GR

: 15 sty śr, 2014 1:39 pm
autor: szymon
popatrzę co i jak :)

Re: Reanimacja 205 GR

: 20 sty pn, 2014 9:47 pm
autor: szymon
czas był na wycięcie kielicha teraz już pospawane i czeka na obróbkę

Re: Reanimacja 205 GR

: 21 sty wt, 2014 8:27 pm
autor: szymon
amorki już poskładane gotowe do założenia, z termostatem też juz sobie poradziłem :)

Re: Reanimacja 205 GR

: 02 lut ndz, 2014 9:45 pm
autor: szymon
takie dzisiejsze foto

Re: Reanimacja 205 GR

: 23 lut ndz, 2014 7:38 pm
autor: szymon
dzisiaj wracając piękna pogodą po drodze nie mając jak ominąć wjechałem w dziurę a efektem było upierdzielenie półosi na przegubie , pokiereszował też zacisk tylko nie wiem jak to wygląda, zostałem scholowany z miejscowości Ożarów do Ostrowa gdzie wykrzywiło mi cały przód po drodze

Re: Reanimacja 205 GR

: 23 lut ndz, 2014 8:13 pm
autor: Martinoo
Swoja drogą to myślę on wcale nie był wcześniej dobrze spasowany 8)7