Strona 3 z 3
					
				
				: 31 sty wt, 2006 1:30 am
				autor: Dżon Dobra Nadzieja
				hmmm... ciekawe czyj to taki 'popieprzony' 

:D [prawie tak jak mój] 
zowa... z tymi samochodami wszystko jest możliwe... pamiętaj - WSZYSTKO 

 
			 
			
					
				
				: 01 lut śr, 2006 8:42 am
				autor: Przecinak
				Piwel tutaj ma racje, Jetronic ma kompletnie inna przeplywke niz Motonic (wygladaj prawie identycznie) i po tym latwo rozpoznac z czym ma sie do czynienia.
			 
			
					
				
				: 01 lut śr, 2006 3:09 pm
				autor: Banita
				Zgadza sie, chyba ze masz silnik bez osprzetu w garazu, albo ktos kiedys dal zla przeplywke -w koncu pewien fragment historii samochodu zawsze bedzie owiany tajemnica
			 
			
					
				
				: 01 lut śr, 2006 6:41 pm
				autor: xonax
				samer pisze:Zowa, dzisiaj bylem u kumpla, co ma BXa na motronicu 122KM i otworzylem maske, tez ma cewke kolo serwo. Czyli tak wynika ze pierwsze motronici nie mialy cewki na kolektorze.
Pozdro
potwierdzam mam bxa gti na motronicu z 12 czerwca 89 roku i cewka jest przykrecona do sciany grodziowej 

 z dokumentacji na stronie klubu citroena mam niby 123 KM i 167 Nm, byly rowniez bxy na jetronicu LE3 ktore posiadaly 125KM i 170 Nm ps: serwa to tam raczej nie mam  

 
			 
			
					
				
				: 02 lut czw, 2006 2:08 am
				autor: Kaktus
				Tak ale BX mimo ze silnik ma tak samo oznaczony, posiada inny silnik niz 205 czy 405, stad tez roznice w mocy i momencie, i w obrotach przy jakich sa osiagane.
Roznica tkwi przedewszystkim w walkach rozrzadu.
			 
			
					
				
				: 05 lut ndz, 2006 8:56 pm
				autor: sekator
				no i teraz pytanie: czy komputer o numerze 261 200 162 mógł być również stosowany w 205 i czy zastosowanie takiego komputera może powodować mulenie silnika bo jest on nieznacznie inaczej zaprogramowany?
Banita! A Tobie jak chodzi na takim kompie?
			 
			
					
				
				: 05 lut ndz, 2006 9:19 pm
				autor: Banita
				Troche szarpie od jalowych 2,5K (to chyba te pier.. swiece boscha bo wyglada jakby cos z zaplonem i po ich zalozeniu zaczal tak robic- zbieg okolicznosci to chyba nie jest...)
Poza tym elegancko z padnietym(nie dzialalo wzbogacenie) czujnikiem polozenia przepustnicy i z odlaczona lambda w trybie awaryjnym -8,5 do setki. Po zrobieniu czujnika i zalozeniu nowej sondy czasy od 6.93 do 7,5
			 
			
					
				Re: troche skomplikowane pytanko:) GTI
				: 18 wrz pn, 2023 6:38 am
				autor: tomus789
				Hej czytam tematy różne na stronie. Fajna kopalnia wiedzy. 
Nie mogę znaleźć jak rozróżnić motronic od jetronic po przepływce ? Ktoś podpowie 

 
			 
			
					
				Re: troche skomplikowane pytanko:) GTI
				: 18 wrz pn, 2023 1:41 pm
				autor: szysz61
				Według mnie jetronic ma luźną( brązową) wtyczkę od czujnika położenia wał, która jest zamocowana przy cewce.
			 
			
					
				Re: troche skomplikowane pytanko:) GTI
				: 18 wrz pn, 2023 5:47 pm
				autor: tomus789
				Oki zobaczę jak jest u mnie. Cewkę mam długą walcowatą obok serwa. 
Ostatnio coś ciężko odpala. Początkowo było to sporadycznie teraz jest coraz częściej. Mam dwa tropy. Szkoda że gdy miałem ecu wyjęte nie spisałem numerów.
			 
			
					
				Re: troche skomplikowane pytanko:) GTI
				: 19 wrz wt, 2023 12:06 pm
				autor: szysz61
				Moja podpowiedź dotyczyła silnika 1,4 TU3M 75 KM
			 
			
					
				Re: troche skomplikowane pytanko:) GTI
				: 23 wrz sob, 2023 11:47 am
				autor: tomus789
				A tak to się zgadza tam to jest niewykorzystana wtyczka w TU. Ja czujnik położenia wału mam.
W TU to z tego co kojarzę z reguły był gaźnik lub wtrysk jednopunktowy Bosch.