Strona 3 z 9

: 19 lut ndz, 2006 10:05 pm
autor: Kaktus
Inna kwestia!

Hamowal ktos z Was kiedys swoje GTI? Ile hamownia pokazala??

: 19 lut ndz, 2006 10:26 pm
autor: driver_
Jak peklem pierscienie na 2 garach to pokazal 75 ps i 156Nm. 8)7

: 19 lut ndz, 2006 10:31 pm
autor: Adi205
taki moment wieli ??


Michał pochwal się ile ten twój Git miał kuców?? :roll:

: 19 lut ndz, 2006 10:32 pm
autor: Kaktus
A ty masz 205 1.9 GTI ??

To mocy malo ale moment calkiem.

Zapodaj moze jakies wykresy z hamowania 205 GTI

: 19 lut ndz, 2006 10:47 pm
autor: driver_
tak, mialem 205 gti, poszukam wykresow moze gdzies jeszcze bede mial.
Ale moje 1,9 GTI poszlo do krainy wiesznie swiezych limonek...

Teraz zmieniam silnik i przy okazji remontuje bude, moze sie niedlugo uda wyjechac potworem.

: 19 lut ndz, 2006 10:53 pm
autor: Banita
Kaktus pisze:
Bo karnijcie sie pugiem z odjetym jednym garem, wykreccie swiece... i niby bedzie 97,5km ... a zaloze sie ze Garros ktory ma mniej koni, was objedzie... poniewaz te "rzekome" konie beda musialy jeszcze pokonac opory tego 3 gara.
Z odlaczonym jednym wtryskiem -czyli jeszcze jest pusta kompresja na jednym garze idzie jak 1.4 XS (75 km)

swoja droga ja na kazdym garku mam 11 bar i nie sadze, ze sa az takie straty( 405 mi16 lykam na lekko ze sporym zapasem)

: 19 lut ndz, 2006 10:58 pm
autor: Adi205
wiesz że ja czekam tu na Ciebie :D

: 19 lut ndz, 2006 11:45 pm
autor: Banita
Wiem -juz nie dlugo :mrgreen:

: 20 lut pn, 2006 12:34 am
autor: driver_
Chcialem dodać ze ciśnienie sprażania jest też funkcja czasów rozrządu (bardzo skomplikowana zaleznosc, Kaktus napewno to potwierdzi).

: 20 lut pn, 2006 12:46 am
autor: Michal gti
Moj git, jak był zalany ( AFR jak w turbo :lol: ) miał 123.9KM @ 6146rpm i 156.7Nm @ 3294rpm :)
Tak było, jak się przytkał odpływ z listwy :? i dodatkowo go strasznie zalewało przy ok. 4000rpm, az się dławił.

: 20 lut pn, 2006 12:47 am
autor: mi
łoł - faktycznie - jak mi dowali na mocno splanowanej głowicy wałkiem otwartym duuuużo dłużej to mi 98 oktanów nie starczy :shock:
Zresztą - za 2 tygodnie będę wiedział (mam nadzieję :) ) i jeśli już hamownia opolska odpali to będę mógł zapodać wykres, później zweryfikujemy i porównamy w projectxs i będzie wiadomo jaką wiarygodność ma hamownia jedna z drugą

: 20 lut pn, 2006 12:54 am
autor: driver_
najwieksza wiarygodność ma hamownia obciązeniowa silnikowa. Nasza hamownia nie jest hamownia najwyzszej jakosci (mala inercja rolek) jednakze porownujac wyniki naszej hamownii a wynikami obciazeniowki Daniela z TTC, to auta do 200koni maja wrecz identyczne wyniki.

Aha im dluzszy walek tym niższe cisnienie sprezania...

: 20 lut pn, 2006 12:59 am
autor: mi
tyle dobrego - na 98 będzie jeździł :)
podejrzewam, że w Opolu hamownia też będzie prosta inercyjna, więc przesadnej dokładności się nie spodziewam, chcę tylko wiedzieć na czym stoję :)

: 20 lut pn, 2006 1:07 am
autor: driver_
lepsza nawet marna hamownia niz jej brak :)

: 20 lut pn, 2006 1:13 am
autor: woocash
hmm.. ile wogóle kosztuje taka przyjemność na hamowni ?? czy są zniżki za hurtowe odwiedziny ?? :wink: