Strona 3 z 4
: 15 paź ndz, 2006 11:30 pm
autor: Banita
to 1.6 nie istnieja?

: 15 paź ndz, 2006 11:32 pm
autor: aule
TU 1,6 nie istnieje

: 15 paź ndz, 2006 11:36 pm
autor: Banita
: 15 paź ndz, 2006 11:43 pm
autor: aule
Tak ale rozmawiamy o naszych poczciwych Peugeot-ach a nie jakichś Citroenach VTR
: 15 paź ndz, 2006 11:57 pm
autor: Banita
w 106 tez byly te silniki -zaden problem taki zalozyc zamiast 1.4 -byly 8v
: 16 paź pn, 2006 8:01 am
autor: Sebek
ciekawe czy mocowania pasują itp. i co by trzeba zmienić
jak możesz invictus to rozwiń tylko tak kompleksowo czyli wszystko co trzeba zmienić
: 16 paź pn, 2006 11:27 am
autor: Banita
mocowania pasuja tak jak do XU, a zmienic trzeba to co przy zmianie na ten wlasnie silnik, pomijajac skrzynie, bo zawieszenie nie wytrzyma 100 koni ze stabilizatorem spelniajacym funkcje drazka reakcyjnego

: 16 paź pn, 2006 11:48 am
autor: Sebek
czyli zawias z Gti tego nie wytrzyma

: 16 paź pn, 2006 11:52 am
autor: aule
Zawias z TU tego nie wytrzyma. Ale puki co nie wymieniam silnika i prosze o opinię w sprawie mojego trupka.
Do wymiany pompy wody trzeba silnik podwieszać czy jak?
: 16 paź pn, 2006 11:58 am
autor: Banita
Przydaloby sie podlozyc ze 2 cegly pod miske
: 16 paź pn, 2006 12:05 pm
autor: Sebek
a ja mam zawias z Gti więc dlatego pytałem

: 16 paź pn, 2006 12:19 pm
autor: MistrzuGT
aule pisze:
Do wymiany pompy wody trzeba silnik podwieszać czy jak?
...nie trzeba,bo wtedy Bys chyba nie dal rady...
Wystarczy kolo odkrecic, obudowe rozrzadu, pasek zdjac i to chyba wszystko...
PS.co do silnika to jestem w podobnej sytuacji - rok temu mialem robiony przeszczep z 1,1 na 1,4.Nie wiadomo w jakim stanie byl ten silnik,natomiast wiem,ze pracowal jakis czas na 2litrach oleju i zaczal mi wyrzucac teraz olej do filtra.
Ja jestem za remontem, bo moze i dasz nawet 300/400 wiecej ale bedziesz mial porzadnie zrobione i najwazniejsze- bedziesz wiedzial co masz.
Pozdro
: 16 paź pn, 2006 12:26 pm
autor: Banita
MistrzuGT pisze:aule pisze:
Do wymiany pompy wody trzeba silnik podwieszać czy jak?
...nie trzeba,bo wtedy Bys chyba nie dal rady...
Wystarczy kolo odkrecic, obudowe rozrzadu, pasek zdjac i to chyba wszystko...
Pozdro
Moze cos mi sie poplatalo, ale z tego co pamietam lapa silnika jest przykrecona do obudowy pompy
: 16 paź pn, 2006 12:45 pm
autor: aule
MistrzuGT pisze:
...nie trzeba,bo wtedy Bys chyba nie dal rady...
Wystarczy kolo odkrecic, obudowe rozrzadu, pasek zdjac i to chyba wszystko...
PS.co do silnika to jestem w podobnej sytuacji - rok temu mialem robiony przeszczep z 1,1 na 1,4.Nie wiadomo w jakim stanie byl ten silnik,natomiast wiem,ze pracowal jakis czas na 2litrach oleju i zaczal mi wyrzucac teraz olej do filtra.
Ja jestem za remontem, bo moze i dasz nawet 300/400 wiecej ale bedziesz mial porzadnie zrobione i najwazniejsze- bedziesz wiedzial co masz.
Pozdro
Tez tak myślę więc poczekam na razie aż kaski mi nie będzie szkoda i dam do remontu na "glanc cacy" A na razie będę pilnował.
Myślę, że jakoś zawiesze silnik za jedną stronę bosię może przechylić do przodu jak zdejmę mocowanie od obudowy pompy a później pompa i rozrząd. Koła nie będe zdejmował bo raz już zdejmowałem plastiki i dało się bez zdejmowania koła.
: 16 paź pn, 2006 5:13 pm
autor: moralez
Banita pisze:MistrzuGT pisze:aule pisze:
Do wymiany pompy wody trzeba silnik podwieszać czy jak?
...nie trzeba,bo wtedy Bys chyba nie dal rady...
Wystarczy kolo odkrecic, obudowe rozrzadu, pasek zdjac i to chyba wszystko...
Pozdro
Moze cos mi sie poplatalo, ale z tego co pamietam lapa silnika jest przykrecona do obudowy pompy
tak ale wymienia sie tylko wirnik

obudowa zostaje