Strona 22 z 25
					
				Re: Peugeot 205 1.6 Rallye
				: 09 lut wt, 2016 11:05 am
				autor: Martinoo
				Czyli wymiary takie bardzo podobne jak exip 7'. No właśnie czy te felgi ci nic nie obcierają?
Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 1.6 Rallye
				: 09 lut wt, 2016 7:54 pm
				autor: kubas
				Nie nic nie obciera. Ale moje zawieszenie do miękkich nie należy.
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 1.6 Rallye
				: 09 lut wt, 2016 8:12 pm
				autor: Martinoo
				Tył na jakim amorku? A opony o rant poszerzenia nie tra?  U mnie tarły przy exip boki opon o rant poszerzenia
Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 1.6 Rallye
				: 09 lut wt, 2016 8:58 pm
				autor: kubas
				Ranty poszerzen sa zeszlifowane odpowiednio. Tyl na kyabie agx ale stab 24mm do tego. Przod kw.
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 1.6 Rallye
				: 09 lut wt, 2016 10:28 pm
				autor: d_ARC
				kubas pisze:Na razie jest ok z błotnikami tylnymi. Ale coś się stało z belką u mnie chyba, kompletnie nie wybiera jest tak twardo że masakra 

 
Ja mam tak z przodu na gwincie, muszę zmienić charakterystykę, bo potrfi solidnie podbić i kilka razy próbował uciec z drogi. Sprawdź w praktyce, z utwardzaniem nie warto przeginać, zwłaszcza gdy auto lekkie.
 
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 1.6 Rallye
				: 09 lut wt, 2016 10:33 pm
				autor: sekator
				no właśnie miałem kiedyś w rallye gwint HR/B6 i autko skakało jak piłeczka pingpongowa
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 1.6 Rallye
				: 10 lut śr, 2016 9:09 am
				autor: kubas
				Nie to moje kw zdecydowanie dobrze wybiera, jest ustawione na max miękko.
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 1.6 Rallye
				: 13 maja pt, 2016 8:34 am
				autor: kubas
				
Pug jeździ jak należy, poprawione trochę rzeczy, dołożona płyta pod silnik itd...
Ale problem jest taki, wczoraj włączam spryskiwacze i po tej operacji wycieraczki już nie chciały się wyłączyć... uwaga uwaga co wyłącza wycieraczki? Wyłączenie świateł... Zespolony od wycieraczek na szybko podmieniony i to nic nie zmieniło nadal ta sama sytuacja...
 
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 1.6 Rallye
				: 13 maja pt, 2016 8:37 am
				autor: DJPreZes
				Najpierw masa, potem... potem też masa.
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 1.6 Rallye
				: 13 maja pt, 2016 8:40 am
				autor: kubas
				A nie przekaźnik?
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 1.6 Rallye
				: 13 maja pt, 2016 8:44 am
				autor: DJPreZes
				Też możesz sprawdzić, oczywiście, ale u mnie jak wycieraczki się włączyły i nie chciały wyłączyć to była wtyczka łącząca wiązkę kabinową z wiązką komputera, i wtyczka masy przy chłodnicy. Ok - dłuższego zdania się nie dało 

 
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 1.6 Rallye
				: 13 maja pt, 2016 9:21 am
				autor: kubas
				Hmmm sprawdze te masy wszystkie... a kabinowa z komputera jest na sztywno więc tam nie ma żadnej wtyczki...
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 1.6 Rallye
				: 13 maja pt, 2016 8:49 pm
				autor: kubas
				Pompka spryskiwaczy winna całemu zamieszaniu...
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 1.6 Rallye
				: 14 cze wt, 2016 10:02 am
				autor: kubas
				Dobra długo nic się nie działo...
W niedzielę udało się wybrać na IV rundę Power Stage Bednary. Mój pierwszy raz na lotnisku, pierwszy raz tak długa próba. Do bednar zajechaliśmy koło 8:30. Na miejscu był już ziomek, swoim wymuskanym saxo... Ten samochód wygląda jak nowy bez kitu...
BK jest ciekawe na tej imprezie 

 Zmieniłem z przodu koła na Extremy VR-2 w średniej mieszance z tyłu zostawiłem R1R i pomału ruszyliśmy na zapoznanie. Ilość zakrętów już na zapoznaniu trochę mnie przeraziła. Nie bardzo wiedziałem jak do tego podejść więc za dużo chyba z zapoznania nie zapamiętałem. Pierwszy przejazd to 3 krotne gubienie trasy, i to w dość szybkich miejscach więc czas bardzo słaby, 6:53 i 12 miejsce w klasie na 22 samochody. W mojej klasie oprócz 160km saxo kumpla było jakieś 106, jakieś rajdowe saxo no i reszta to głównie hondy po 160-200km... Więc z jakimiś 110-115km u mnie nie liczyłem na dużo. No ale żeby dostać od lanosa w pierwszym przejeździe to trochę wstyd... Z pierwszego przejazdu nie wrzucam nawet onboardu bo jest nagrany z kasku i wygląda dość wolno + masa błędów...
Przed drugim przejazdem kilka rzeczy przemyślałem i udało się poprawić czas o 13 sekund, tym razem czas przed wszystkimi saxo/106.  Poniżej onboard z tego przejazdu:
http://www.youtube.com/watch?v=yZNMxym_ ... e=youtu.be
Kolejny przejazd i najlepszy mój czas dnia, poprawa poprzedniego o jakieś 3 sekundy:
http://www.youtube.com/watch?v=7WDbTGkQ ... e=youtu.be
Na ostatni przejazd dzięki uprzejmości kumpla z saxo założyłem na tył r888. Jechało się dużo stabilniej szczególnie w serii szybkich szykan. Niestety tak jak przy poprzednich dwóch przejazdach skrzynia już nie chciała zmieniać biegów przy odcince, i na jednej z pierwszych sekcji przez misshifta straciłem jakieś 3s w porównaniu do poprzedniego przejazdu. Pomimo tego czas na poziomie 5:39 był całkiem spoko.
http://www.youtube.com/watch?v=WwulqQUN ... e=youtu.be
Na wszystkich onboardach oczywiście jest pełno błędów. Punkty hamowań dużo za szybkie. Kompletnie nie wiem jak jechać tą serię szybkich szykan na pasie.
I jeszcze jeden film z podsumowaniem z zewnątrz.
http://www.youtube.com/watch?v=_FgxN_wU ... e=youtu.be
Sama impreza bardzo mi się podobała, dużo bardziej niż jeżdżenie po torze 
Na przyszłość na pewno trzeba lepiej podejść do zapoznania + mieć na tył też jakiegoś pół slicka a nie r1r.
Finalnie 10 miejsce w klasie, najszybsze z ekipy 106/saxo więc jestem zadowolony. Oczywiście nie obyło się bez strat 

- przednie prawe poszerzenie postanowiło się trochę zdezintegrować w momencie któregoś dobicia i styku opony z nim...
- skrzynia po ostygnięciu nie chciała kompletnie współpracować. Myślałem że już nie odjadę bez linki ale udało się jakoś ruszyć a po rozgrzaniu biegi zaczęły wchodzić. Skrzynia raczej nadaje się tylko na złom...
- we wszystkich onboardach słychać jak zaczął stukać tylny stabilizator. Trzeba to zespawać na sztywno i będzie po problemie...
 
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 1.6 Rallye
				: 14 cze wt, 2016 3:29 pm
				autor: 2mouse
				Faajna trasa... 

 Jaka długość? Temperatura oleju pod koniec?
Smycz od kluczyka - NIE, NIE i NIE. Skróć.