Strona 22 z 38
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 25 gru wt, 2012 5:57 pm
autor: grzesiek309
Buniooo. Tak mi się przynajmniej wydaje, bo V6 jest jakieś 100 kg cięższe
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 25 gru wt, 2012 7:04 pm
autor: stef
Jakieś 100kg to jest cięższa sama jednostka napędowa na całym samochodzie różnica jest zapewne większa?
V6 może być szybsza jedynie przy wyższych prędkościach w pozostałych konkurencjach wygra mi16 bunia - ja bym tak obstawiał.
Tak na prawdę to też nie wiemy jakimi mocami legitymują się oba auta, możemy się jedynie domyślać.
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 25 gru wt, 2012 8:17 pm
autor: buniooo
chetnie bym sie przekonal:)
za jakis czas chce zrobic spine z kumplem bmw jakies tam ble ble ble ok 200km. ciekaw jestem wyniku:D
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 25 gru wt, 2012 8:59 pm
autor: marcinpug
Bunioo ma tak krótką pakę , że żadna fura poniżej 200 kucy nie ma szans
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 25 gru wt, 2012 9:16 pm
autor: grzesiek309
Niska piątka?
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 26 gru śr, 2012 6:28 pm
autor: buniooo
chetnie jak by mial ktos g-tech'a to bym sprawdzil. Niestety, musze zapinac 3 zeby uzyskac 100km/h
auto stoi nie dokonczone bo padla sonda szerokopasmowa.
Jutro spodziewam sie nowego walka ssacego, cos ok 290st i 10,6 wzniosu
Jezeli uda sie go zamontowac to spodziewam sie kolejnej, porcji kucy:D
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 26 gru śr, 2012 8:38 pm
autor: stef
g-techa to można sobie wsadzić. Obiektywne to na pewno nie będzie! To już dokładniejszy będzie pomiar z filmiku pokazującego prędkość obrotową silnika, oczywiście znając przełożenia skrzyni i rozmiar kół
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 03 sty czw, 2013 2:54 am
autor: buniooo
dostalem dzis walek ssacy do mojego miga. Jest to wersja ze wzniosem 10.6mm i czasem otwarcia 285st.
Po wstepnych przymiarkach wszystko powinno zadzialac na seryjnym osprzecie bez modow z zaworami czy hydro.
Postaram sie wsadzic zdjecia walka mojego i seryjnego dla porownania przebiegu otwarcia krzywki.
Walek byl przerabiany przez szlifowanie, wiec nie jest to zaden catcams czy cos innego za 3tys zl. Zobaczymy jak spisze sie wersja 10 razy tansza, pozniej wewntualnie przerobie w taki sam sposob walek wydechowy, ustawie je (jezeli nie bedzie dzwonu z tlokami) i pojade na hamownie sprawdzic motorownie. Co wyjdzie zobaczymy:D
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 03 sty czw, 2013 11:57 am
autor: stef
czyli jednak miałem rację, że seryjne hydro da radę

no ciekawe co z tego wyjdzie?
ale to w końcu nie robiłeś pomiaru na obecnym setupie?
no i napisz ile sobie krzyczą za taką przeróbkę?
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 03 sty czw, 2013 3:19 pm
autor: buniooo
http://www.youtube.com/watch?v=leeMP0h-nBg
hydro bez oleju, ale z banka powietrzna wewnatrz, po upuszczeniu powietrza z hydro siada jeszcze -2mm, i wtedy dupa...
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 03 sty czw, 2013 10:30 pm
autor: stef
hm dziwne, a jakbyś z ciekawości założył napełnione hydro czy wszystkie opróżniłeś?
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 03 sty czw, 2013 10:32 pm
autor: buniooo
bez oleju hydro, ale z banka powietrzna i dlatego nie opadło do końca. Jutro chce odpalić silnik już na nowym walku. stawiam ze wszystko będzie ok

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 09 sty śr, 2013 1:30 am
autor: buniooo
silnik poskładany na nowym walku. tyle co udało mi sie dzis odpalic auto. Jutro przejade sie i podstroję motorownie
Wszystko wskazuje na to ze zestaw bedzie jezdzic, jaka moc bedzie produkować sie okaze.
krzywki walka(pamietajcie ze do walka z prawej doliczyc trzeba ok + 1.4mm, bo o tyle zawor w calym zakresie pracy wyzej sie otwiera)

- z lewej seria,prawa szlifowany
a tutaj jak kogos by interesowalo(na PW) nowa zaslepka przewodow WN z kwasa
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 09 sty śr, 2013 7:46 am
autor: stef
spoko wygląda ten wałeczek,
czy po grindowaniu jest jakoś utwardzany?
pokrywka też dobrze się prezentuje

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 09 sty śr, 2013 10:47 am
autor: buniooo
Pytalem czy trzeba azotować po szlifowaniu ale nie bylo takiej potrzeby.