Strona 4 z 5

Re: SWAP 1.1 -> 1.4

: 02 paź ndz, 2016 3:20 pm
autor: szpadliszi
w Moim pugu miałem słupek z TU3MC, a wiązkę z TU1M/ wtysk i komp z TU 3M (citroen ZX 1.4), wszystko pasowało i chodziło bardzo przyzwoicie.


u mnie w TU3MC jest inny komp (wtyczka) niż w TU1M, dlatego wymiana wiązki byłaby konieczna

Re: SWAP 1.1 -> 1.4

: 02 paź ndz, 2016 3:20 pm
autor: grzesiek309
mlody333 pisze:
grzesiek309 pisze:Może ten z 306 był po prostu żeliwny ;)

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
TU3MC, żeliwny?? Nie bardzo, zresztą różnicę trzeba by szukać magnesem :P
Miałem 2 żeliwne TU3M ;) Różnicę widać gołym okiem ;)

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Re: SWAP 1.1 -> 1.4

: 03 paź pn, 2016 2:41 pm
autor: mlody333
grzesiek309 pisze:
mlody333 pisze:
grzesiek309 pisze:Może ten z 306 był po prostu żeliwny ;)

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
TU3MC, żeliwny?? Nie bardzo, zresztą różnicę trzeba by szukać magnesem :P
Miałem 2 żeliwne TU3M ;) Różnicę widać gołym okiem ;)

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Grzesiek ale żeliwny blok w 306 z zasilaniem TU3MC?? Taka kombinacja ory raczej nie jest możliwa.

Re: SWAP 1.1 -> 1.4

: 05 paź śr, 2016 10:48 pm
autor: szpadliszi
Panowie, skoro oryginalna skrzynia ma u mnie zostać, lepiej wyciągać sam blok, czy cały zespół?

Re: SWAP 1.1 -> 1.4

: 06 paź czw, 2016 3:55 pm
autor: fila1223
szpadliszi pisze:Panowie, skoro oryginalna skrzynia ma u mnie zostać, lepiej wyciągać sam blok, czy cały zespół?
ja bym wywalił dołem wszystko nawet z sankami można

Re: SWAP 1.1 -> 1.4

: 06 paź czw, 2016 7:09 pm
autor: szpadliszi
Dołem odpada, nie mam warunków. Czyli co, góra silnik + skrzynia?

Re: SWAP 1.1 -> 1.4

: 07 paź pt, 2016 10:21 pm
autor: fila1223
szpadliszi pisze:Dołem odpada, nie mam warunków. Czyli co, góra silnik + skrzynia?
W ciasnym garażu zrobiliśmy wymiane silnika wyciągając dołem, więc tu mi nie wyskakiwać z warunkami proszę :P
Jedyne czego potrzebujesz to dwa lewarki, paleta i 2 sąsiadów :D

Re: SWAP 1.1 -> 1.4

: 07 paź pt, 2016 10:54 pm
autor: grzesiek309
Cieniasy z Was. Sam z jednym lewarkiem bez kanału/wyciągarki itp wymieniałem 1.9 w 205

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Re: SWAP 1.1 -> 1.4

: 07 paź pt, 2016 11:03 pm
autor: simon3
E tam! Ja tam sam leżaka wytargałem, wrzuciłem na przyczepkę i zawiozłem do Darka :P 8)
Chociaż w sumie leżak to lekki jest :wink:

Re: SWAP 1.1 -> 1.4

: 07 paź pt, 2016 11:12 pm
autor: szpadliszi
Bardzo prosze mi tu nie gwiazdorzyć, tylko zjeść snickersa ;) i podpowiedzieć!

Re: SWAP 1.1 -> 1.4

: 07 paź pt, 2016 11:56 pm
autor: fila1223
Bierzesz paletę
odkręcasz półosie
podnosisz samochód
wkładasz paletę tam gdzie jest silnik
zdejmujesz koła
odkręcasz dolną łapę silnika i wypinasz wodziki
wyciągasz półosie
Odpinasz układ chłodzenia i okablowanie z silnika
odpinasz układ wydechowy z silnika
opuszczasz całą budę do momentu jak silnik ci się zaprze o paletę
odkręcasz górne łapy
podnosisz całe auto
wyciągasz silnik od spodu z skrzynią
Wystarczy ?
no chyba że masz jak podwiesić wyciągarkę albo masz jak dźwig do silnika wypożyczyć to wyciągasz wszystko górą, ale i tak półosie musisz wytargać

Re: SWAP 1.1 -> 1.4

: 08 paź sob, 2016 9:31 am
autor: krzyska
Górą w trzech 1.9 ze skrzynią biegów.

Re: SWAP 1.1 -> 1.4

: 08 paź sob, 2016 9:40 am
autor: szpadliszi
Proste. Pod warunkiem, ze masz jak podnieść bude. w moim garażu po otwarciu maski mam 10 cm do sufitu. Dlatego pytam o wyciąganie górą.

Nie jest to pierwszy silnik, który będę wyciągał. Dlatego pytam czy wygodniej ze skrzynia, czy lepiej odpiąć ją jeszcze w aucie i wyjąć sam blok.

Półosie i tak wyjeżdżają, wszystko idzie do inspekcji.

Re: SWAP 1.1 -> 1.4

: 08 paź sob, 2016 9:58 am
autor: nowak68
Odkręć maskę :wink:

Re: SWAP 1.1 -> 1.4

: 08 paź sob, 2016 2:13 pm
autor: fila1223
nowak68 pisze:Odkręć maskę :wink:
+10 za pomysłowość dla tego pana 8)
Właśnie w tak niskim garażu wyciągaliśmy silnik dołem, i tak zdjęliśmy maskę