Strona 4 z 4

: 24 kwie pn, 2006 4:19 pm
autor: blaszka
BO TE NAJSTARSZE WERSJE NIE MIAŁY WSPOMAGANIA I ROZDZIELACZA UKŁADU HAMULCOWEGO ALE I TAK SIE ODPOWITRZAŁO OD NAJDŁUZSZEGO PRZEWODU

: 24 kwie pn, 2006 6:00 pm
autor: Banita
...ale tu nie chodzi o odpowietrzanie na "X" tylko o uklad na "X" :W

: 24 kwie pn, 2006 6:19 pm
autor: woocash
co??
co wy gadacie panie Blaszka

pugi 205 od poczatku miały krzyżowy układ przewodów... to było napisane nawet w prospekcie pierwszych wersji bodajże w.. 1984 ??

: 24 kwie pn, 2006 6:41 pm
autor: Banita
woocash pisze: pugi 205 od poczatku miały krzyżowy układ przewodów... to było napisane nawet w prospekcie pierwszych wersji bodajże w.. 1984 ??
jeszcze sprawdzilem -correct -wszystkie pugi = "X'

: 24 kwie pn, 2006 8:03 pm
autor: zlotycbr
no ale sie dyskucja rozwinela,niezle zamieszanie,ale faktem jest ze w pugach jest uklad na "X",teraz wszyscy wiedza i jest dobrze,na wlasnym pugu sie przekonalem ze ma byc "x" a nie "="
pozdrv.

: 03 maja śr, 2006 7:23 pm
autor: Ory
U mnie już działa dzięki, hamulce zyletka :D

: 03 maja śr, 2006 8:57 pm
autor: Adams
A u mnie dalej lipa. Chamulce marniutkie i dość twardy pedał, a rawie wszystko nowe.