Strona 4 z 6

Re: Moje GTI

: 14 mar sob, 2009 11:25 pm
autor: zlotycbr
Samochod sprawuje sie bardzo dobrze,silnik chula jak powinien,przejechalem juz ponad 2tys,km :)

Zrobilem nastepne inwestycje,tym razem kolej na tylne zawieszenie,kupilem nowe poduszki,kwadratowe i okragle do rury,nowe lozyska,czopy,odboje i amortyzatory.
Zapodam fotke amorkow,bo pewnie zestaw naprawczy belki
14032009083.jpg
kazdy wie jak wyglada :D
Amorki mam marki Kayaba,postanowilem tlumienie powierzyc japonskiej technice :mrgreen:

Re: Moje GTI

: 14 mar sob, 2009 11:31 pm
autor: Orfister
Cieszy się oko i raduje dusza gdy Złoty swym GTI rusza....ogarnąć auto ze stanu kiepskiego do stanu fajnego to budzi szacunek...
Zostaje jeszcze buda.. ale wszystko w swym czasie...

Re: Moje GTI

: 14 mar sob, 2009 11:35 pm
autor: zlotycbr
Hehehe,buda tez sie powoli zajalem :D
Nie pisalem tego ale juz naprawilem opadniete lewe drzwi,prawe zrobie na czasie,przy okazji roboty belki zakonserwuje tyl auta,naprawilem rowniez tylna wycieraczke,tez nie dzialala.
Powoli ziarnko do ziarnka......

Re: Moje GTI

: 15 mar ndz, 2009 12:49 am
autor: moralez
Orfister pisze:Cieszy się oko i raduje dusza gdy Złoty swym GTI rusza....ogarnąć auto ze stanu kiepskiego do stanu fajnego to budzi szacunek...
Zostaje jeszcze buda.. ale wszystko w swym czasie...
alez ty sie slodziak ostatnio zrobiles 8)7


do dupy sa te amorki w gti, moze w 1,1 daja rade, ale w 1,9 jak dla mnie jest kanapa

Re: Moje GTI

: 15 mar ndz, 2009 10:40 am
autor: zlotycbr
Coz zobaczymy,ale moja intencja nie jest zrobienie sport zawiasu i uglebienie go.
To GTI ma byc ory i koniec,zawias tez zostaje fabryczny,dlatego uwazam ze te amorki beda w sam raz.
Jezdze tym samochodem na codzien i nie interesuje mnie zawias przy ktorym wypadaja szczeki 8)7

Re: Moje GTI

: 15 mar ndz, 2009 12:25 pm
autor: moralez
A czy ja pisze o sportowym ? ja pisze o tym co daje fabryka w 1,9 przez jakis czas mialem taki zestaw i bylo w sam raz.Po jakims czasie zauwazylem ze jedna tuleja od amorka ma luz wiec postanowilem zaszalec i zalozyc cos porzadnego.... no i teraz mi dupa lata jak pijany woznica za wozem...

Re: Moje GTI

: 15 mar ndz, 2009 1:54 pm
autor: zlotycbr
do dupy sa te amorki w gti, moze w 1,1 daja rade, ale w 1,9 jak dla mnie jest kanapa



Po tej wypowiedzi zrozumialem inaczej,ale mniejsza o to mysle ze bedzie spoko,tym bardziej ze zamowilem juz takie same na przod.
Jakbym mial oryginalne dobre to bym nie kombinowal 8)
Po zamontowaniu zdam relacje teraz za wczesnie by wyciagac wnioski :W

Re: Moje GTI

: 19 mar czw, 2009 3:59 pm
autor: zlotycbr
No to skompletowalem i przod;amorki gazowe Kayaba,odboje z oslonami Monroe,lozysko mc,persona Sasic i poduszka gumowa z katalogu Foty.
Teraz trzeba przod i tyl zrobic i zobaczymy jaki bedzie efekt na tym zestawie.
19032009084.jpg

Re: Moje GTI

: 19 mar czw, 2009 11:33 pm
autor: Orfister
Widzę ze prace posuwają sie z dna na dzień do przodu .. ciesze sie...
ale te osłony na amortyzatory to masz takie same z dupy jak moje..

Re: Moje GTI

: 19 mar czw, 2009 11:36 pm
autor: zlotycbr
Haaha,wlasnie ze nie sa takie same,troszke ale podkresle troszke lepsze,tylko skad wziasc ory w takim razie??? :?

Re: Moje GTI

: 20 mar pt, 2009 1:02 pm
autor: Sebek
nie narzekajcie bo widzialem gorsze :)

Re: Moje GTI

: 21 mar sob, 2009 11:44 pm
autor: zlotycbr
Nastepne kroki,po zakupie amorkow i calej reszty trzeba bylo sie wziasc za zawieszenie w koncu.
Na poczatek latwiejsza operacja czyli przod.
Wyglada to tak;
21032009090.jpg
Nastepnie zabralem sie za wyjmowanie tylnej belki,przewodow hamulcowych oczywiscie nie trzeba odkrecac,tak wiec nie musialem sie martwic pozniejszym odpowietrzaniem.
Stan blacharki z tylu jest naprawde przyzwoity jak na samochod 19sto letni Widac nawet urwane poduszki belki i urwane odboje
21032009093.jpg
Po wyjeciu wymienilem odboje na nowe,najlepiej to wtedy zrobic jest duzo miejsca,odboje zakupilem od C15,ze wzgledu na to ze sa od ory dluzsze o 1,5cm skutkiem czego wyelimowalem ewentualne obcieranie kola o nadkole.
Czas zrobil swoje i resztek starych nie udalo sie odkrecic.Trzeba bylo wywiercic i gwintowac od nowa,nie bylo w sumie tak zle :D
21032009095.jpg
Tutaj wyjeta beleczka
21032009091.jpg
Rozebralem belke i okazalo sie ze czopy sa jak nowe
21032009092.jpg
Niestety oprocz tego ze ktos belke na drazkach ustawil jak od samochodu "off road" to prawe kolo wydawalo mi sie ze stoi ciut krzywo po rozebraniu wyszlo ze winowajca nie sa czopy lecz rura belki :( miala wyrobione gniazdo lozyska zewnetrznego,szybka decyzja wymieniam rure,to bylo mozliwe dzieki mojej zapobiegliwosci i naszego kolegi Moralez ktory mi kiedys taka rure w idealnym stanie sprzedal.Nabilem nowe lozyska,wsztsko zmudnie poczyscilem i wyglada to tak;
21032009094.jpg
Poskladalem wszysko do kupy i chula :D Samochod wreszcie normalnie stoi wczesniej dupa sterczala mu do gory,wiecej zdjec nie zrobilem bo wyczerpaly sie baterie w aparacie.
Zrobilem na tym zawiasie jakies 50km,jak narazie jestem bardzo zadowolony,amortyzatory trzymaja bardzo dobrze wbrew temu co pisal kolega Moralez i samochod jest jak przyklejony do asfaltu,nie mowie juz o tym ze wreszcie nic nie stuka...
Pozdrawiam

Re: Moje GTI

: 22 mar ndz, 2009 12:34 pm
autor: DJPreZes
Gdzie i za ile kupiles te odboje od C15?? Tez bede musial kupic, bo belka do roboty, a lewego odboju juz kompletnie brak.

Re: Moje GTI

: 22 mar ndz, 2009 9:01 pm
autor: zlotycbr
Kupilem je normalnie w sklepie moto,ile kosztuja nie pamietam,w sumie jakies groszowe sprawy,powinienen miec opakowanie to jutro podam ci nr,referencji Sasic.

Re: Moje GTI

: 23 mar pn, 2009 12:14 am
autor: moralez
kolega Moralez bedzie musial pojechac na stacje wziac wydruk ze sprawnosci i bedzie reklamowal te amortyzatory...