Strona 4 z 4
Re: 205 ph1 grp A pts
: 02 sty śr, 2013 10:34 am
autor: PrezesBednarz
Jeszcze coś wygrzebałem:
505 Turbo homologacja nr A5233
406 Mi16 homologacja nr A5380
504 Pickup grupa B homologacja nr B228
504 grupa B homologacja nr B247
505 Turbo grupa B homologacja nr B252
Mam jakieś wspomnienie o 205 niby zapisane GTI, ale w N grupie nr homologacji N5301, ale nic nie mogę znaleźć i z automatu nie wiem dokładnie do której wersji, mam adnotacje, że z 86 roku więc to raczej 1.6.
EDIT: Znalazłem
Wrzuciłem jako załącznik kawałek tej homologacji. Jest to N grupa 1.6
Pytaliście kiedyś o starsze Citroeny:
AX Sport N grupa homologacja nr N5347
BX GTI16s N homologacja nr N5376
AX GT N homologacja nr N5365
VISA GTI N homologacja nr N5288
VISA GT N homologacja nr N5095
Peugeot 104 ZS N homologacja nr N5123
Samba rallye N homologacja nr N5157
Piotrek, z 205 Rallye na niemcy może być problem, nigdzie nie widzę. Ona była homologowana w którym roku? 90 czy 89? Może uda mi się coś znaleźć rocznikowo...
Choć wychodziła tylko na D to i tak musiała dostać od FIA papiery...
Re: 205 ph1 grp A pts
: 02 sty śr, 2013 4:04 pm
autor: sekator
rallye na niemcy czyli export nie miały homologacji FIA

Re: 205 ph1 grp A pts
: 02 sty śr, 2013 4:21 pm
autor: PrezesBednarz
Czyli niemcy nie mieli jakiegoś 205 rallye cup i w ogóle nie ścigali się rallykami. Fakt faktem, dostali 1.9 tylko po to żeby nie płacić jakiś sporych podatków za gaźnikowe 1.3.
Re: 205 ph1 grp A pts
: 02 sty śr, 2013 4:31 pm
autor: 2mouse
PrezesBednarz pisze:Czyli niemcy nie mieli jakiegoś 205 rallye cup i w ogóle nie ścigali się rallykami. Fakt faktem, dostali 1.9 tylko po to żeby nie płacić jakiś sporych podatków za gaźnikowe 1.3.
Peugeot Cup w Niemczech był. A wygląda na to że nie było homologacji, bo do krajowych pucharów wystarczyły lokalne dopuszczenia (tak jak w Polsce). A jak Puchar się skończył, to i pewnie obowiązująca dla Rallye była homologacja do GTI. Ale chciałbym to jakoś potwierdzić..

Re: 205 ph1 grp A pts
: 02 sty śr, 2013 4:44 pm
autor: PrezesBednarz
Chyba za duże są różnice między tymi autami...
Re: 205 ph1 grp A pts
: 02 sty śr, 2013 4:52 pm
autor: 2mouse
PrezesBednarz pisze:Chyba za duże są różnice między tymi autami...
No co ty... Części dt. budy są identyczne w homo GTI 1600 i Rallye 1300 (nieco inne są odręczne rysunki dt wzmocnień podłużnic i mocowań zawieszenia, ale sens ten sam). W naszym zawiecha, hamulce identyczne z GTI 1600. I jeszcze skrzynia i półosie. I w zasadzie jedyna różnica w bloku silnika. Większość ograniczeń zapewne jest tożsama z 1,6 i tylko numery części z service-boxa pewno są inne...

Re: 205 ph1 grp A pts
: 02 sty śr, 2013 9:03 pm
autor: PrezesBednarz
Z 1.6 fakt. Ja jakoś pojemnościowo skojarzyłem z 1.9, które było homologowane na 175ps.
Re: 205 ph1 grp A pts
: 10 sty czw, 2013 4:25 pm
autor: PrezesBednarz
Znalazł ktoś jakieś homologacje z wyżej podanych?
Bo i mi by sie przydały.
Re: 205 ph1 grp A pts
: 12 lut wt, 2013 3:57 pm
autor: Manwe
no to wpakuje tu spora paczkę na która ostatnio trafiłem dotyczącą peugeota 104/ talbota samby
https://www.dropbox.com/sh/jbeo8368y2p1kpi/lvxH-6mY75
Re: 205 ph1 grp A pts
: 12 lut wt, 2013 6:35 pm
autor: 2mouse
Super! Zwłaszcza za 104.... Kto wie? Może się przydarzy ZS2?

Re: 205 ph1 grp A pts
: 12 lut wt, 2013 7:48 pm
autor: Manwe
no mnie się przydarzyć kiedyś musi, a samba to jest bliźniak 104 (właściwie to były czworaczki 104 samba i dwie cytryny LN i visa)
niestety kolektor 421(albo jak kto woli 3Y) dalej pozostaje tajemnica

Re: 205 ph1 grp A pts
: 12 lut wt, 2013 9:41 pm
autor: Manwe
mam chyba dobra passe dodałem do folderu trzy zdjęcia zwymiarowanego kolektora na oko jest to krótsza wersja ale z odrobina porównań można wyciągnąć z tego wymiary dłuższej

Re: 205 ph1 grp A pts
: 05 mar wt, 2013 11:40 pm
autor: d3mox
PrezesBednarz pisze:Chciałeś a grupę.
Mogę poratować zeszycikiem z przygotowań 205/309 do n grupy od psc. z lat 80.
PrezesBednarz pisze:Mam kolejne fajne pdfy znalezione na dysku.
Fajne, bo pokazują nawet gdzie i jak miała być obspawana buda...
Znów poproszę maile, czy coś...
PrezesBednarz pisze:
Pdfy są 2 teraz.
Pierwszy mówi o tym jak zrobić z TU24 130 koni
Drugi opisuje w całości 205 1600 GR.A
Czy mógłbym poprosić o te materiały na maila bądź o wrzucenie na jakiś serwer?
d3mox@op.pl
Dzięki z góry!

Re: 205 ph1 grp A pts
: 05 mar wt, 2013 11:57 pm
autor: MarcinJ
Ja też bym poprosił