Strona 4 z 6
Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki
: 05 lut wt, 2013 12:33 am
autor: szymon
scaliburgreg pisze:Masz białe świece na tym gaźniku? Nie śmigasz czasem na zbyt bogatej mieszance

Mój też rwał asfalt - na mokrym z jazdy: załącza się druga gardziel i od 4 tys/obr na dwójce przy 60 na godzine mielił kołami; i to nie byle jakimi bo Toyo Proxes w 15 calach

Ale spalanie było zbyt wysokie i z tym skończyłem. Teraz przyspiesza wcale nie gorzej, ale już nie jest tak agresywny.
dzisiaj wykręcałem świece żeby kompresje sprawdzić to ma kolor kawy z mlekiem, rwie asfalt na suchym a na mokrym jest ciężko ruszyć

na spalanie nie mam co narzekać choć pb potrafi spalić
Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki
: 05 lut wt, 2013 12:34 am
autor: psyk0_pl
nie będzie łatwo

ale do odważnych świat należy

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki
: 05 lut wt, 2013 12:38 am
autor: Manwe
kibicuje bardzo

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki
: 05 lut wt, 2013 12:45 am
autor: scaliburgreg
szymon pisze:dzisiaj wykręcałem świece żeby kompresje sprawdzić to ma kolor kawy z mlekiem, rwie asfalt na suchym a na mokrym jest ciężko ruszyć

na spalanie nie mam co narzekać choć pb potrafi spalić
Jak masz ustawioną mieszankę? ile obrotów wykręcone od maksymalnego dokręcenia?
Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki
: 05 lut wt, 2013 12:54 am
autor: Manwe
to co sprawdza się w jednym aucie nie koniecznie sprawdzi się w drugim

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki
: 05 lut wt, 2013 12:56 am
autor: szymon
scaliburgreg pisze:szymon pisze:dzisiaj wykręcałem świece żeby kompresje sprawdzić to ma kolor kawy z mlekiem, rwie asfalt na suchym a na mokrym jest ciężko ruszyć

na spalanie nie mam co narzekać choć pb potrafi spalić
Jak masz ustawioną mieszankę? ile obrotów wykręcone od maksymalnego dokręcenia?
To była metoda prób i błędów, a dokładnie to jak czyściłem go to wkręciłem dysze od wolnych obrotków i robiłem to na słuch i jak ustawianie zapłonu (metoda starych mechaników) i tak go ustawiłem że ma luks mieszankę miałem do szkoły jechać żeby mi ustawili na analizatorze ale nie miałem czasu
Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki
: 05 lut wt, 2013 1:05 am
autor: scaliburgreg
ja mam obecnie na 5 i pół obrotu wykręcone. gdy dokręcam obroty silnika wyraźnie spadają, a na wykręconym bardziej jeździłem wcześniej i świece były zakopcone. Obecnie oczyściły się na biało, ale są nowe, zrobiłem na nich z 200km dopiero i pytanie czy od razu powinny dostać kawowego nalotu, czy dopiero z czasem się pojawi.. a może powinienem jeszcze o ćwierć obrotu wzbogacić mieszankę?
Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki
: 05 lut wt, 2013 11:59 am
autor: psyk0_pl
manwe powiedz mi jeszcze czy cała głowica od rallye podejdzie do 1.4?
Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki
: 05 lut wt, 2013 2:01 pm
autor: Manwe
osobiście nie próbowałem

, ale powinna spasować najłatwiej to ustalić porównując uszczelki pod jedna i druga chyba, nie wiek jak servicebox ale sklepowy katalog nie rozróżnia uszczelki na pojemności wiec głowica powinna pasować
Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki
: 05 lut wt, 2013 2:16 pm
autor: pawel
janczi ostatnio grzebał swoje 1,3 może powie coś więcej
Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki
: 05 lut wt, 2013 8:12 pm
autor: psyk0_pl
według opisu który znalazłem na jakiejś stronie to głowica powinna pasować wiec może cała głowica też pójdzie z rallye zobaczymy na razie zacznę zbierać graty i zobaczymy co z tego wyjdzie

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki
: 05 lut wt, 2013 11:56 pm
autor: Manwe
dobra powiem, wiec jakbym miał robić TU z gaźnikami i fajna mocą to owszem gaźniki z rally jak najbardziej ale głowica lepsza jest w wielopunktowym wtrysku, po coś ja wstawiałem pośród fotek wcześniej

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki
: 06 lut śr, 2013 2:02 pm
autor: mateon
Na forum p106 jest na sprzedaż głowica od rallye 1.3

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki
: 18 lut pn, 2013 8:59 pm
autor: psyk0_pl
manwe dostałem 3 komplety podwójnych gaźników powiedz mi proszę od czego one są wyglądają o tak
http://gti.peugeot205.pl/fotki/weber.JPG
Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki
: 19 lut wt, 2013 12:24 pm
autor: Manwe
są to gaźniki z najmocniejszej seryjnie występującej w 205 wersji leżaka, średnica gardzieli 35 typ Weber ibsh