Strona 4 z 4

: 16 paź pn, 2006 5:57 pm
autor: aule
Ja musze wymienić wszystko bo mi zpod obudowy sie leje.

: 16 paź pn, 2006 10:57 pm
autor: moralez
tylko czy dostaniesz wszystko 8) ?
jak juz bedziesz mial rozgrzebany samochod to wymien oring miedzy blokiem a obudowa koszt pewnie pare zloty... u mnie od tego zaczely sie przygody :P

: 17 paź wt, 2006 2:44 am
autor: aule
Tak własnie będe msusiał zrobic bo sie leje własnie z tego oringa a pompa wyje tak strasznie, że podczas jazdy słychac jakbym miał wirujaca pralkę pod maską.

Teraz po ustawianiu zaworów to juz tak wszystko inne dobrze słychać :roll:

: 17 paź wt, 2006 5:40 pm
autor: moralez
jaki z tego wniosek :D?
wroc do stanu sprzed regulacji 8)

: 17 paź wt, 2006 10:14 pm
autor: aule
Jaaaaaasne.

Rozregulować zaworu i nic nie słychać innego. Brak problemu.

Mógłbym się wtedy dorobic na zakładach "Czy to diesel czy nie" hehe

Na początku Listopada będe się za to zabierał, może zrobimy relacje foto.