Strona 5 z 5
					
				Re: SWAP 1.1 -> 1.4
				: 08 paź sob, 2016 4:53 pm
				autor: szpadliszi
				Wiedziałem, ze kto to zaproponuje 

 
			 
			
					
				Re: SWAP 1.1 -> 1.4
				: 08 paź sob, 2016 6:19 pm
				autor: mlody333
				szpadliszi pisze:Proste. Pod warunkiem, ze masz jak podnieść bude. w moim garażu po otwarciu maski mam 10 cm do sufitu. Dlatego pytam o wyciąganie górą. 
Nie jest to pierwszy silnik, który będę wyciągał. Dlatego pytam czy wygodniej ze skrzynia, czy lepiej odpiąć ją jeszcze w aucie i wyjąć sam blok.
Półosie  i tak wyjeżdżają, wszystko idzie do inspekcji.
Najlepiej silnik ze skrzynią, nie ma co się pierdzielić w komorze z jej rozdzielaniem. W górę wychodzi super, praktycznie żadnych problemów. Jedyny jaki możesz mieć to jeżeli nie da się odkręcić podpórki akumulatora, będziesz musiał całość opuścić, obrócić w komorze i wyjąć bokiem. W 2 osoby wykonalne w ciągu 20 minut.
 
			 
			
					
				Re: SWAP 1.1 -> 1.4
				: 08 paź sob, 2016 8:12 pm
				autor: szpadliszi
				Super, no to do północy wyciagniemy 

 
			 
			
					
				Re: SWAP 1.1 -> 1.4
				: 08 paź sob, 2016 9:25 pm
				autor: fila1223
				to trzymamy kciuki i czekamy na rezultaty 

 
			 
			
					
				Re: SWAP 1.1 -> 1.4
				: 09 paź ndz, 2016 9:52 am
				autor: szpadliszi
				Eee, melanż nas poniósł - sobota..
			 
			
					
				Re: SWAP 1.1 -> 1.4
				: 12 paź śr, 2016 10:26 am
				autor: szpadliszi
				silnik wyciągnięty, kompresję sprawdziłem chińskim urządzeniem, kręcąc rozrusznikiem, ale daje nadzieje:
idąc od strony rozrządu : 8,8/ 8,5 / 8,5 / 8,5
do wymiany idzie cała guma: dekiel, uszczelniacz wału od strony sprzęgła, uszczelka pod miską, uszczelki pod kolektorem dolotowym - coś jeszcze ?
rozrząd wymieniany niedawno i wygląda świetnie, także pompa wody i napinacz, uszczelka pod głowicą trzyma, więc chyba jej również daruje na razie
			 
			
					
				Re: SWAP 1.1 -> 1.4
				: 14 sie pn, 2017 7:12 pm
				autor: jarema205
				Ktoś wie co tu powinno być podłączone? W starym 1.1 magnet miałem tylko wyjście do podłączenia wężyka od oparów paliwa, w 1.4 bosh są 2 wyjścia.
I jeszcze co powinno iść do przodu?
Byłbym wdzięczny za info i fotki jak to powinno wyglądać 

 
			 
			
					
				Re: SWAP 1.1 -> 1.4
				: 15 sie wt, 2017 11:24 am
				autor: KrakerSx
				jarema205 pisze:Ktoś wie co tu powinno być podłączone? W starym 1.1 magnet miałem tylko wyjście do podłączenia wężyka od oparów paliwa, w 1.4 bosh są 2 wyjścia.
I jeszcze co powinno iść do przodu?
Byłbym wdzięczny za info i fotki jak to powinno wyglądać 

 
Jak dobrze kojarzę to :
Na 1 zdjęciu pod cienki króciec idzie tzw potocznie UFO, na gruby opary paliwa
Na 2 zdjęciu zaślepić 

 
			 
			
					
				Re: SWAP 1.1 -> 1.4
				: 15 sie wt, 2017 1:06 pm
				autor: mlody333
				Jarema masz telefon to pytaj. Fotografowałem kilka rzeczy dla wspomożenia pamięci.
grubszy krociec z tyłu wtrysku idzie do elektrozaworu otwierającego/zamakającego przewód prowadzący do filtra węglowego oparów paliwa (czarna puszka na lewym nadkolu) węższy do tzw. ufo. Elektrozawór to szary element, podłączasz go do wiązki wtyczką 2 pinową