Strona 5 z 6
Re: 205 GTI Sorrento Green
: 31 gru śr, 2014 8:46 pm
autor: VallaR
tak zdecydowanie pozytywne zakończenie roku

dziękuje za miłe słowa:) akurat udało się dzisiaj to zrobić

napawa mnie to optymizmem na nowy rok i dodaje jeszcze większego zapału do pracy nad nim
Re: 205 GTI Sorrento Green
: 01 sty czw, 2015 12:32 am
autor: pyzio_dawca
I tak cie wyprzedze

Re: 205 GTI Sorrento Green
: 08 wrz wt, 2015 12:53 pm
autor: VallaR
Witojcie forumowicze!, chyba muszę się jeszcze raz przedstawić ^^ tak dawno nie pisałem....
Generalnie projekt można powiedzieć został zawieszony na ponad pół roku, z różnych przyczyn, w każdym razie teraz wracamy i pracujemy na Gitem, a dużo zostało jeszcze pracy, ale po kolei.
co zostało zrobione? w sumie nic, oprócz tego ,że rozrząd ustawiony po 11 barów kompresji, więc chyba dobrze nie? Natomiast potrzebuje pomocy w tym momencie. Potrzebuję dobrych zdjęć silnika najlepiej z opisem, które węże "powietrzne" gdzie idą + wodne, nie szukałem dokładnie na forum, piszę na szybko teraz z racji telefonu i prośby od mechanika, bo tak będzie łatwiej i szybciej, niż samemu dochodzić co gdzie idzie. Najbardziej się cieszył bym, gdyby ktoś uprzejmy z Krakowa, byłby skłonny podjechać swoim GTI do Skawiny wiadomo na żywo wszystko widać lepiej:) (Polska woda ognista w nagrodę^^)
Panowie stoi już taki smutny ponad rok pomóżmy temu zniewolonemu lewkowi wyruszyć
Pozdrawiam:)
Re: 205 GTI Sorrento Green
: 08 wrz wt, 2015 7:11 pm
autor: VallaR
Znalazłem, większość podpięta, tylko nie wiem gdzie podpiąć wąż idący z kolektora dolotowego z samego przodu, czy ktoś mi powie gdzie on ma być?
Re: 205 GTI Sorrento Green
: 09 wrz śr, 2015 10:27 pm
autor: pyzio_dawca
Jak prace?

Pojezdzilibysmy cos

Re: 205 GTI Sorrento Green
: 10 wrz czw, 2015 11:26 am
autor: VallaR
Powoli do przodu chyba problem z wężami rozwiązany dziś planuje zalać go wodą, silnik pracuje i wkreca się ładnie ale coś dawka paliwa szwankuje, zobaczymy jak będzie po podłączeniu wszystkiego jak należy
Re: 205 GTI Sorrento Green
: 10 wrz czw, 2015 7:46 pm
autor: VallaR
Mam problem, ktoś może poradzi, wszystkie węże podciśnienia są podpięte prawidłowo, auto pali na dotyk, obroty na biegu jałowym oscylują w granicy 2400, silnik po dodaniu gazu ładnie się wkreca, ale jeśli puszcze gaz gaśnie, i potem nie zapala, po rozruchu tak jak by chcial złapać kilka razy mruknie i gaśnie potem już zero reakcji, jeśli odczekam kilka min sytuacja się powtarza, pali na dotyk po dodaniu gazu ładnie pracuje, gdy puszcze pedał to gaśnie, i znowu nie pali ... ktoś miał podobny problem?
Re: 205 GTI Sorrento Green
: 15 wrz wt, 2015 7:51 am
autor: VallaR
Witam mam problem, czy jest ktoś w stanie mi opisać co ma być podłączone do przepustnicy? tj jakie węże od gory, a jakie od dołu
dzięki za pomoc
Ok, od góy mam jeden otwór, do niego wchodzi wąż od "puszki" wlewu oleju od dolu jest trochę gorzej bo mam 4, 2 większe i 2 mniejsze, te mniejsze są zaślepione, tak więc je pozostawie.
kwestia pozostałych dwóch, o ile mi wiadomo jeden należy połączyć ze zbiorniczkiem wyrównawczym płynu chłodniczego, pytanie moje po co wąż od przepustnicy do zbiornika, zwłaszcza ,że usytowany otwór jest wysoko, i raczej płyn tam się nie dostanie?
Drugi o ile się nie mylę służy do "oddzyskania paliwa z oparów" mam nawet taki wąż z zaworkiem, ale nie mam tego pudełka co idzie na błotnik, więc zaślepie też tą dziure jedyny problem pojawia się z kostką co z nią zrobić, bo na tym zaworku jest wpięcie na kostkę, czy jeżęli pozostawię ją luźno nie będzie miało to wpływu na pracę silnika?
Re: 205 GTI Sorrento Green
: 18 wrz pt, 2015 10:32 pm
autor: pyzio_dawca
Bykuuu, a silnik krokowy???
Re: 205 GTI Sorrento Green
: 13 paź wt, 2015 5:26 pm
autor: VallaR
Praca z silnikiem dobiega niemal końca, niestety chłodnica padła, oraz przepływka, na szczęście udało się mi szybko dostać obydwie części w całkiem niezłej cenie( zobaczymy czy wszystko sprawne ), na filmiku widać co się dzieje gdy podepnie przepływomierz, do końca prac coraz bliżej, pozostanie konserwacja, elektryka oświetlenia, maska do malowania, środek do złożenia, i polerka! co dalej? koc i zimujemy sie^^ kiedy już uda mi się zaciągnąć do swojego garażu gorąco zapraszam wieczorami, mi będzie się lepiej składało jeśli któryś z forumowiczów zawita w moje skromne progi^^, a i może dostanę jakieś cenne wskazówki
https://www.facebook.com/dawid.ozog.1 jeśli chce ktoś obczaić jak brzmi, post na moim profilu fb,
Re: 205 GTI Sorrento Green
: 15 paź czw, 2015 6:40 pm
autor: VallaR
Mam problem, zakupiłem drugi przepływomierz a usterka nie znikła, mianowicie silnik bez przeplywki trzyma stałe 2000 obrotów, gdy podepne kostkę obroty wzrastają gdzieś do 3000 po dodaniu gazu rosną normalnie, natomiast gdy go puszcze auto gaśnie, nie zapalę go. Jedynie odpiecie kostki od przeplywki umożliwia powtórne uruchomienie silnika. Czy ktoś kiedyś spotkał się z podobnym problemem?
Re: 205 GTI Sorrento Green
: 15 paź czw, 2015 7:53 pm
autor: sekator
poszukaj lewego powietrza w dolocie, np. pęknięcie tego gumowego węża, którego podłączasz pod kolektorem dolotowym.
Re: 205 GTI Sorrento Green
: 16 paź pt, 2015 7:27 pm
autor: VallaR
Sprawdzone, wszystko szczelne, czy brak podpiętej sondy może mieć wpływ na tak wysokie obroty? czy może jakieś sugestie ktoś ma?
Re: 205 GTI Sorrento Green
: 23 paź pt, 2015 11:11 am
autor: VallaR
Zmieniłem przepustnice, silnik lepiej się wkręca, na poprzedniej był kompletny brak reakcji na regulację obrotów, natomiast problem po podpięciu przepływomierza pozostał ten sam, dodatkowo mam wrażenie że pracuje na 3 tłokach oraz jest zbyt bogata dawka paliwa, (bardzo szybko zjadł 10 l paliwa), ciągle strzały z wydechu, już sam nie wiem do czego włożyć ręce aby zaczęło się poprawiać, jakieś sugestie? prosiłbym kogoś o podanie kolejności podpięcia wtryskow, bo nie wiem czy nie jest czasem któryś zamieniony. Ponawiam pytanie czy ktoś z Krakowa byłby pomocny umówić się i podjechać swoim GTI obejrzymy czy wszystko jest tak jak należy podłączone. Brakuje mi już pomysłów... :/
Re: 205 GTI Sorrento Green
: 23 paź pt, 2015 12:12 pm
autor: pawel
kable o numerach 161 i 162 to pierwsze dwa wtryskiwacze pracują razem, kable o numerach 171 i 172 to wtryskiwacz 3 i 4 one też pracują razem więc zamiana między nimi nie ma znaczenia. Dla ułatwienia sprawdzania dodam że kable 161 i 162 wchodzą na pin 16 sterownika silnika a 171 i 172 na pin 17 sterownika silnika