Strona 5 z 5
					
				Re: Odbudowa 205 gti Miami Blue
				: 03 paź pn, 2016 9:53 pm
				autor: atul77
				więc powinąłem rękawy, kupiłem zapas piwa i ruszyłem z ciężkim sprzętem.
			 
			
					
				Re: Odbudowa 205 gti Miami Blue
				: 03 paź pn, 2016 9:58 pm
				autor: atul77
				i rzeźby ciąg dalszy...
			 
			
					
				Re: Odbudowa 205 gti Miami Blue
				: 03 paź pn, 2016 10:04 pm
				autor: atul77
				coraz lepiej mi wychodziło, chyba zmienię zawód:)
			 
			
					
				Re: Odbudowa 205 gti Miami Blue
				: 03 paź pn, 2016 10:10 pm
				autor: atul77
				i powolutku do przodu!
			 
			
					
				Re: Odbudowa 205 gti Miami Blue
				: 03 paź pn, 2016 10:28 pm
				autor: atul77
				do odrdzewiania użyłem:
- kwasu fosforowego
- kwasu solnego (uwaga! niszczy również powłokę cynkową, o ile jeszcze istnieje i wymaga później zneutralizowania)
- brunox
Jako powłoki lakiernicze zostały użyte:
- podkład reaktywny: novol protect 340 (zdjęcia gdzieś zapodziałem)
- po wyschnięciu reaktywnego (latem ok 48h) poszedł epoksyd: novol 360
- na wszystko masa bitumiczna 
- akryl i farba
			 
			
					
				Re: Odbudowa 205 gti Miami Blue
				: 03 paź pn, 2016 10:35 pm
				autor: atul77
				...i ostatnie lakierowanie, niestety z przyczyn konfliktowych z właścicielem warsztatu tylko pędzlem.
Samochód będzie jeszcze raz całościowo lakierowany, więc tym razem fachowca to poprawi!
			 
			
					
				Re: Odbudowa 205 gti Miami Blue
				: 03 paź pn, 2016 10:53 pm
				autor: atul77
				Walka z rdzą została zakończona, przyszedł czas na silnik.
Wszystkie przewody układu chłodzenia jak i powietrza zostały sprawdzone i odtłuszczone, następnie owinięte odporną na wysoką temperaturę i oleje taśmą samowulkanizującą.
Wiązka kabli została sprawdzona pod kątem pęknięć i owinięta w taśmę bawełnianą do wiązek. 
Przy okazji wymienione zostały czujniki temperatury.
			 
			
					
				Re: Odbudowa 205 gti Miami Blue
				: 07 paź pt, 2016 7:44 pm
				autor: nowak68
				Doktorze Frankenstein, gratuluję   

 
			 
			
					
				Re: Odbudowa 205 gti Miami Blue
				: 18 paź wt, 2016 7:11 pm
				autor: atul77
				Witam, 
aktualny status: samochod zostal oddany do ponownego lakierowania od zewnatrz + komora silnika + podwozie.
Co sadziecie o nastepujacym zabezpieczeniu?:
1. Mechanicznew usuniecie rdzy + wytrawienie resztek kwasem.
2. Podklad reaktywny novol 340.
3. Po wyschnieciu reaktywnego ok 48h, epoksyd novol protect 360 - wiem na kartach technicznych jest napisane iz nie powinno sie dawac epoksydu na reaktywny als sprobowalem taki zabieg na zawieszeniu i wszystko ok, nic nie odpada i normalnie schnie.
4. Baranek
			 
			
					
				Re: Odbudowa 205 gti Miami Blue
				: 18 paź wt, 2016 7:40 pm
				autor: nowak68
				Wywal  dłutkiem albo czymkolwiek wszystkie elastyczne uszczelnienia. Pod nimi też zwykle jest rdza. Położysz nowe w kilka godzin. 
Baranek jak wyschnie, dobrze maluje się farbą karoseryjną i bezbarwnym  
 
Zainwestuj w śrubki, nakrętki i podkładki z nierdzewki i wymień wszystko co się da  
 
Działaj  
